Sinä, sinun ajamisesi ja autosi eivät kiinnosta minua

Anonyymi

Sinä itsetunnoton, koulukiusattu, alkoholista ja tiellä ryntäilystä itsetuntoa hakeva tollo ja sinun mitään tapoja vailla oleva liikennekäyttäytymisesi ja rahoitusyhtiön nimissä oleva autosi eivät kiinnosta minua ollenkaan, kun olet matkalla velallalla huijatun vaimosi luokse täysin velkaiseen taloosi opettamaan pennuillesi ylimielisyyttä kunnon ihmisiä kohtaan. Ryntäilet ja kiihdyttelet, ajat ylinopeutta ja työnnyt aivan turhaan minun eteeni pieneen väliin silloinkin kun takanani ja edelläni ajavan auton edessä on puoli kilometriä tyhjää tilaa.

Ainoastaan poliisi on kiinnostunut sinusta. Ei kukaan muu.

25

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinähän se. Mietipä tuota.

      • Anonyymi

        Monen tuolla liikenteessä riehujan kannattaisi vähän miettiä.


    • Anonyymi

      Liittyykö tähän myös kitkarenkaat ja nastarenkaat?

      • Anonyymi

        Ei vaan pyöräilijöiden syytä kaikki. Myös ilmastonmuutos on pyöräilijöiden syytä.


    • Anonyymi

      Se on sun ongelmat!
      Itse en koe mitään noista ajaessani

    • Anonyymi

      Samat sanat ko viimeksi vastaan, vaan en jaksa kirjoottaa. googlaa oi kopiovalittaja.

      Eikuhei, tilanteita tuloo ja tilanteita menöö. joskys o ite mulukku joskus joku muu.

    • Anonyymi

      Oksankoloon tuollaiset aloituksessa kuvatut tyypit.

    • Anonyymi

      Hihii, velka Toyotalla pelkäävä tuhnuttaja purkautuu täällä kertaa näin, hauskaa.

      • Anonyymi

        Niinpä, kuka se itsetunnoton onkaan?


      • Anonyymi

        Ja illalla pääset sinäkin purkautumaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja illalla pääset sinäkin purkautumaan...

        Taitaa purkautua ihan pelkästään siitä, että näkee parkissa olevan naisten fillarin.


      • Anonyymi

        Kolme edellä olevaa viestiä kuvaa hyvin sitä minkälaisia sekopäitä liikenteessä onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme edellä olevaa viestiä kuvaa hyvin sitä minkälaisia sekopäitä liikenteessä onkaan.

        Sinä voit työntää sen viestisi vaikka prrsseseessi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit työntää sen viestisi vaikka prrsseseessi.

        Poliisi näkyy siviiliautolla napsivan nämä BMW- j Audi-hörhöt popis liikenteestä.


    • Anonyymi

      Silti vähän kiinnostaa. Myönnä pois.

    • Anonyymi

      Jos ihmisten itsetunto olisi kunnossa tuolla tienpäällä olisi paljon mukavampaa,

    • Anonyymi

      Ne tunnistaa,myös takapuskurin nuolemisesta!

    • Anonyymi

      No voivoi sentään, nytkö joku tuli sinun eteen. Olipa se varmaan kamala ja traumaattinen tapahtuma. Että kehtasikin. Ja sitten jouduit purkamaan pahaa oloasi ihan intternettiin asti. Voivoi sua parkaa, kyllä se siitä vielä helpottaa, toivotaan niin.

      • Anonyymi

        Jos rikotaan lakia ja sääntöjä, niin se voi olla traumaattista vastapuolelle, mutta riippuu täysin tilanteesta. Jos taas liikutaan lain ja sääntöjen mukaan, niin sellainen tuskin on kenellekään traumaattista millään tapaa, ellei siitä huolimatta satu jokin onnettomuus. Silloin voi sekin olla traumaattinen tapahtuma.


    • Anonyymi

      Juuh, kyllä juuri noin sitä mennään.
      Mukava ärsyttää sinunlaisia.
      Kiitos huomiosta.

    • Anonyymi

      Miksi kummassa edessäsi on vain pieni väli silloinkin kun takanasi ja edelläsi ajavan auton edessä on puoli kilometriä tyhjää tilaa. Miksi kyyräät edellä ajavan perseessä etkä jätä asiallista turvaväliä?

    • Anonyymi

      Miksi kyselet sitä täältä, kysy siltä kuskilta.

      • Anonyymi

        Kun noita kuskeja on siellä tienpäällä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun noita kuskeja on siellä tienpäällä paljon.

        No, sitten pitää kysyä niiltä paljoilta kuskeilta.


    • Anonyymi

      Mutta !!!!!! minulla on sähköllä kulkeva auto , minä haluan kaikkea nyt ja heti joten polttis urbo jää jalkoihin . Minä haluan , ja tuo merkitsee jotain myös suhtautumista toisiin .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe