Kun näen naisia esim. kaupassa, he usein katsekontaktin jälkeen kääntävät pään sivulle tai alas ja hymyilevät, aivan kuin eivät haluaisi minun näkevän heidän hymyilevän.
Tiedän että jos mies on hyvännäköinen, naiset saattavat tehdä näin, mutta onko mahdollista että teitä rupeaa aivan näkyvästi hymyilyttämään joku (ristiriitainen?) asia esim. miehen olemuksessa tai ulkonäössä?
Kysymys: naisten katse ja hymy
4
473
Vastaukset
- Anonyymi
Olen lukenut tästä ruumiinkielestä.
Oleellista on se mihin suuntaan nainen päänsä kääntää.
Jos nainen hymyilee ja sen jälkeen kääntää päänsä alaspäin niin nainen todennäköisesti on kiinnostunut. Jos kääntää päänsä sivuille tai ylöspäin niin ei ole kiinnostunut.
Mulla on kerran käynyt näin työpaikalla. Työkaveri hymyili ja käänsi päänsä kohti rintaa. Tekisin aloitteen jos olisin kiinnostunut hänestä koska tuo kertoo että olisin voinut saada vastakaikua. vain se merkitsee jos menee toiselle ilmoittamaan kiinnostuksensa.
- Anonyymi
Mun tapauksessa naiset jää usein tuijottamaan mua häkeltynyt hymy naamallaan ja lasittunut katse silmissään. Sitten kun ne herää siitä transsista niin ne menee usein ihan punaisiksi ja alkavat kikattamaan.
Mikähän niitä vaivaa, onko musaa jotain vikaa? - Anonyymi
Itse olen vakavamielinen ja myöskin vakavailmeinen mies, en ole mikään eloisa ilopilleri vaan vakaan rauhallinen ja tasainen, omasta mielestä asiallinen tyyppi.
Joskus olen havainnut naisissa sellaista käytöstä että saattavat ensin hymyillä mutta kun huomaavat että minä en hymyilekään takaisin, heidän naamansa valahtavat sekunnin murto-osassa hymystä joko hämmästyneeksi tai ärtyneen näköiseksi.
Se on mielestäni kammottavaa, kuin psykoosi iskisi kun hymy katoaa ja tilalle tulee sekunnin murto-osassa tappajan ilme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264741- 162246
- 1942099
- 1071476
- 811397
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766