Kun näen naisia esim. kaupassa, he usein katsekontaktin jälkeen kääntävät pään sivulle tai alas ja hymyilevät, aivan kuin eivät haluaisi minun näkevän heidän hymyilevän.
Tiedän että jos mies on hyvännäköinen, naiset saattavat tehdä näin, mutta onko mahdollista että teitä rupeaa aivan näkyvästi hymyilyttämään joku (ristiriitainen?) asia esim. miehen olemuksessa tai ulkonäössä?
Kysymys: naisten katse ja hymy
4
430
Vastaukset
- Anonyymi
Olen lukenut tästä ruumiinkielestä.
Oleellista on se mihin suuntaan nainen päänsä kääntää.
Jos nainen hymyilee ja sen jälkeen kääntää päänsä alaspäin niin nainen todennäköisesti on kiinnostunut. Jos kääntää päänsä sivuille tai ylöspäin niin ei ole kiinnostunut.
Mulla on kerran käynyt näin työpaikalla. Työkaveri hymyili ja käänsi päänsä kohti rintaa. Tekisin aloitteen jos olisin kiinnostunut hänestä koska tuo kertoo että olisin voinut saada vastakaikua. vain se merkitsee jos menee toiselle ilmoittamaan kiinnostuksensa.
- Anonyymi
Mun tapauksessa naiset jää usein tuijottamaan mua häkeltynyt hymy naamallaan ja lasittunut katse silmissään. Sitten kun ne herää siitä transsista niin ne menee usein ihan punaisiksi ja alkavat kikattamaan.
Mikähän niitä vaivaa, onko musaa jotain vikaa? - Anonyymi
Itse olen vakavamielinen ja myöskin vakavailmeinen mies, en ole mikään eloisa ilopilleri vaan vakaan rauhallinen ja tasainen, omasta mielestä asiallinen tyyppi.
Joskus olen havainnut naisissa sellaista käytöstä että saattavat ensin hymyillä mutta kun huomaavat että minä en hymyilekään takaisin, heidän naamansa valahtavat sekunnin murto-osassa hymystä joko hämmästyneeksi tai ärtyneen näköiseksi.
Se on mielestäni kammottavaa, kuin psykoosi iskisi kun hymy katoaa ja tilalle tulee sekunnin murto-osassa tappajan ilme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569