Hyvii isku repliikkei

Anonyymi

Heitelkääs tänne parhait isku rebliikkei mitä ootte käyttäny baaris, clubil, kadul, kirjastos, museos, tinderis, deitti saitil.

31

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä reliikkejä?

      • Reploja

        Tällaisia:


        - Käytsä täysillä?

        - Onks noi aidot?

        - En se minä ollut!

        - Tiesitkö, että mulla on kello?

        - Lähdetkö tanssiin? Mä vaan katselisin.

        Etc


        (hirn)


    • Tässä vielä lälly sinulle, aika hyvin on toiminut

    • Anonyymi

      Tämä oli joku kun naapurin tyttöjä oli 2kpl naamoissaan ne maskit, sanoin heille että; olette kuin naamioituneita ryöstäjiä, vastaus oli: mustanaamio... mutta niin, tytöt siinä sanoivat: että: haluatko että avaan tuota ovea kun sinulla noin suuri ruokakassi taas kyydissä ja menet viemään pyörää sinne...

    • Anonyymi

      ”Mikäs kottarainen siinä on? MÄ POKAAN SUT!”

    • Anonyymi

      Oon kyl yleens avannu pelin täl klassikko reblal. Mennääx panee vai pannaax menee

    • Anonyymi

      jos maine on rikkaan ja varakkaan miehen niin voi sanoa mitä vain niin nainen on rakastunut ja jos rahapussissa on 100 e seteleitä 4000 euron edestä ja 50e seteleitä 3000 euron edestä ja sanot otin juopottelu rahapussin mukaan jos menee hukkaan niin ei mene ajokortti yms ja haluatko varakasta makkaraa niin nainen sanoo joo tai mä panen sua tänään niin mies panee sitä naista ja jos tavis mies niin sanot mitä vin niin vittuilee ja haistattaa ja menee rikkaan miehen luo ja sanoo lupasit naida minua mennään naimaan

    • Olen ainoastaan käyttänyt huonoja "iskurepliikkejä" silloin kun tuntuu että joku juuri sen ansaitsee tai kerjää sitä.

    • Anonyymi

      No esim. "eks oo yhtää väsyny ku oot juossu mun unis?", "mun pyörä meni rikki, saisinks polkee sua?"

      • Anonyymi

        Onko järkevää asiaa?


      • Anonyymi

        Ehkä ei ekalla kerralla kannata puhua niin.


    • Anonyymi

      Onks sun äitis simpukka ku oot tuollainen helmi.

    • Olen joskus joutunut vastaanottamaan ihan kloohoja iskurepliikkejä. Kuten tällaisia: "Kuin sulla on noin paksut silmälasit?" Ja: "Saanks mää kokeiila sun silmälasejas?"

      ------ Hei, arvatkaa, miltä on tuntunut.

      • Anonyymi

        No niin juuri.
        Katselin noita muitakin iskurepliikkejä ja totesin niiden olevan jotain ihan muuta. Ei kunnioiteta naista ja sanotaan mitä sylki suuhun tuo.


      • Anonyymi

        Lukion saksanopella oli tuollaiset pullonpohjalasit ja aina rasvainen, ohut tukka. Tämä ei ollut iskurepliikki. :)


      • Anonyymi

        Ei kai rummo voi muuta toivoakaan.


      • Anonyymi

        Hei jälkkäri-istuja, ymmärrän, että ei tunnu kivalta jos jotkut kiusaa sua voimakkaista silmälaseistasi.


    • Anonyymi

      Onpa siinä iskurepliikkejä tosiaan. Ihmettelen, jos ovat toimineet. No ehkä johonkin naiseen puree kännissä.

      • Anonyymi

        Ehkä ei oo toiminut, useimmiten ainakaan.


    • Käytännössähän nuo "iskurepliikit" menevät siten, että jos nainen on miehestä kiinnostunut, tämä voi päästää suustaan aivan mitä tahansa.

      Ei haittaa. ; )

      • Anonyymi

        Ei miehen kannata silloinkaan höpöttää ihan mitä tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehen kannata silloinkaan höpöttää ihan mitä tahansa.

        Riippuu kiinnostuksen asteesta, mutta vakavassa tapauksessa melkein mikä tahansa menee läpi.

        Toisaalta; jos ei kiinnosta, niin silloinkin on aivan sama, mitä puhuu...


    • Anonyymi

      Tämäkin on toiminut: "Mennäänkö nussiin?"

      • Anonyymi

        No, rauhallisesti, malttia.


    • Ja jos ei osaa iskureploja, ei saa jutella muuten vaan?

      Mites olis tämmönen? Mulla on kaks kainaloa vailla söpöläistä. Sä voisit olla se toinen söpöläinen ja se toinen söpö vois olla sun kissas. 😋

      • Anonyymi

        Oi kun söpöö. Sait hymyn pintaan. Ei kun kertomaan se sun tuleville kainalokamuille. Niille söpöläisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi kun söpöö. Sait hymyn pintaan. Ei kun kertomaan se sun tuleville kainalokamuille. Niille söpöläisille.

        Ehkä joskus tulee tilaisuus koittaa toimiiko repla. 🥴

        Vai tuleeko märkää rättiä pläsiin. Replaa saa vapaasti lainata. 😉


    • Anonyymi

      Mistä löytää ruokaa ja rakkautta, lähikaupan myyjälle sanot, ja kyselet tuorehiivaa että mistä sitä vboi olla ja kermaa pikkupurkkia lohikeittookin, mieluusti laktoositonta.

    • Anonyymi

      Hyviä iskurepliikkejä;
      - Hyvää naistenpäivää.
      Sanoo sen samalla kun tuo jotain naistenpäivälahjaa.
      Naistenpäivälahjan vaihtoehtoja ovat;
      - Kukat (allergiselle muovikukat)
      - suklaa tai karkkipussi
      - viini ja / tai mehu
      - lounaskutsu / kahvikutsu
      - kutsu jonnekkin (= johonkin erikoiseen paikkaan)

      Näitä en ole käyttänyt ja olen nainen . Vihjeeks vaan laitoin ja yleiseen käyttöön.
      Samalla kun ostaa esim. kukkia, tukee näinä ankeina aikoina kukkakaupan yrittäjää.

      • Lahja vaihtoehtoihin lisäyksiä, jos nainen on rakastettu

        -Kunnon pitkä pusu ja halirutistus, rakastava katse silmiin ja hymy päälle
        -Hieronta
        -Lahjakortti johonkin hemmotteluun
        -Joku yhteinen kiva juttu mistä nainen tykkää
        -Naisen toiveiden kuuntelu, mitä haluisit naistenpäivänä, mistä tulis hyvä mieli
        -Romanttinen illallinen ehkäpä musiikkia ja pari tanssinaskelta olkkarissa korona aikaan ja ehkäpä muutakin läheisyyttä ja kuun tuijottelua kallot vastakkain kylki kyljessä..


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe