Heitelkääs tänne parhait isku rebliikkei mitä ootte käyttäny baaris, clubil, kadul, kirjastos, museos, tinderis, deitti saitil.
Hyvii isku repliikkei
31
63
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä reliikkejä?
Reploja
Tällaisia:
- Käytsä täysillä?
- Onks noi aidot?
- En se minä ollut!
- Tiesitkö, että mulla on kello?
- Lähdetkö tanssiin? Mä vaan katselisin.
Etc
(hirn)
Tässä vielä lälly sinulle, aika hyvin on toiminut
- Anonyymi
Tämä oli joku kun naapurin tyttöjä oli 2kpl naamoissaan ne maskit, sanoin heille että; olette kuin naamioituneita ryöstäjiä, vastaus oli: mustanaamio... mutta niin, tytöt siinä sanoivat: että: haluatko että avaan tuota ovea kun sinulla noin suuri ruokakassi taas kyydissä ja menet viemään pyörää sinne...
- Anonyymi
”Mikäs kottarainen siinä on? MÄ POKAAN SUT!”
- Anonyymi
Oon kyl yleens avannu pelin täl klassikko reblal. Mennääx panee vai pannaax menee
- Anonyymi
jos maine on rikkaan ja varakkaan miehen niin voi sanoa mitä vain niin nainen on rakastunut ja jos rahapussissa on 100 e seteleitä 4000 euron edestä ja 50e seteleitä 3000 euron edestä ja sanot otin juopottelu rahapussin mukaan jos menee hukkaan niin ei mene ajokortti yms ja haluatko varakasta makkaraa niin nainen sanoo joo tai mä panen sua tänään niin mies panee sitä naista ja jos tavis mies niin sanot mitä vin niin vittuilee ja haistattaa ja menee rikkaan miehen luo ja sanoo lupasit naida minua mennään naimaan
Olen ainoastaan käyttänyt huonoja "iskurepliikkejä" silloin kun tuntuu että joku juuri sen ansaitsee tai kerjää sitä.
- Anonyymi
No esim. "eks oo yhtää väsyny ku oot juossu mun unis?", "mun pyörä meni rikki, saisinks polkee sua?"
- Anonyymi
Onko järkevää asiaa?
- Anonyymi
Ehkä ei ekalla kerralla kannata puhua niin.
- Anonyymi
Onks sun äitis simpukka ku oot tuollainen helmi.
Olen joskus joutunut vastaanottamaan ihan kloohoja iskurepliikkejä. Kuten tällaisia: "Kuin sulla on noin paksut silmälasit?" Ja: "Saanks mää kokeiila sun silmälasejas?"
------ Hei, arvatkaa, miltä on tuntunut.- Anonyymi
No niin juuri.
Katselin noita muitakin iskurepliikkejä ja totesin niiden olevan jotain ihan muuta. Ei kunnioiteta naista ja sanotaan mitä sylki suuhun tuo. - Anonyymi
Lukion saksanopella oli tuollaiset pullonpohjalasit ja aina rasvainen, ohut tukka. Tämä ei ollut iskurepliikki. :)
- Anonyymi
Ei kai rummo voi muuta toivoakaan.
- Anonyymi
Hei jälkkäri-istuja, ymmärrän, että ei tunnu kivalta jos jotkut kiusaa sua voimakkaista silmälaseistasi.
- Anonyymi
Onpa siinä iskurepliikkejä tosiaan. Ihmettelen, jos ovat toimineet. No ehkä johonkin naiseen puree kännissä.
- Anonyymi
Ehkä ei oo toiminut, useimmiten ainakaan.
Käytännössähän nuo "iskurepliikit" menevät siten, että jos nainen on miehestä kiinnostunut, tämä voi päästää suustaan aivan mitä tahansa.
Ei haittaa. ; )- Anonyymi
Ei miehen kannata silloinkaan höpöttää ihan mitä tahansa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei miehen kannata silloinkaan höpöttää ihan mitä tahansa.
Riippuu kiinnostuksen asteesta, mutta vakavassa tapauksessa melkein mikä tahansa menee läpi.
Toisaalta; jos ei kiinnosta, niin silloinkin on aivan sama, mitä puhuu...
- Anonyymi
Tämäkin on toiminut: "Mennäänkö nussiin?"
- Anonyymi
No, rauhallisesti, malttia.
Ja jos ei osaa iskureploja, ei saa jutella muuten vaan?
Mites olis tämmönen? Mulla on kaks kainaloa vailla söpöläistä. Sä voisit olla se toinen söpöläinen ja se toinen söpö vois olla sun kissas. 😋- Anonyymi
Oi kun söpöö. Sait hymyn pintaan. Ei kun kertomaan se sun tuleville kainalokamuille. Niille söpöläisille.
Anonyymi kirjoitti:
Oi kun söpöö. Sait hymyn pintaan. Ei kun kertomaan se sun tuleville kainalokamuille. Niille söpöläisille.
Ehkä joskus tulee tilaisuus koittaa toimiiko repla. 🥴
Vai tuleeko märkää rättiä pläsiin. Replaa saa vapaasti lainata. 😉
- Anonyymi
Mistä löytää ruokaa ja rakkautta, lähikaupan myyjälle sanot, ja kyselet tuorehiivaa että mistä sitä vboi olla ja kermaa pikkupurkkia lohikeittookin, mieluusti laktoositonta.
- Anonyymi
Hyviä iskurepliikkejä;
- Hyvää naistenpäivää.
Sanoo sen samalla kun tuo jotain naistenpäivälahjaa.
Naistenpäivälahjan vaihtoehtoja ovat;
- Kukat (allergiselle muovikukat)
- suklaa tai karkkipussi
- viini ja / tai mehu
- lounaskutsu / kahvikutsu
- kutsu jonnekkin (= johonkin erikoiseen paikkaan)
Näitä en ole käyttänyt ja olen nainen . Vihjeeks vaan laitoin ja yleiseen käyttöön.
Samalla kun ostaa esim. kukkia, tukee näinä ankeina aikoina kukkakaupan yrittäjää.Lahja vaihtoehtoihin lisäyksiä, jos nainen on rakastettu
-Kunnon pitkä pusu ja halirutistus, rakastava katse silmiin ja hymy päälle
-Hieronta
-Lahjakortti johonkin hemmotteluun
-Joku yhteinen kiva juttu mistä nainen tykkää
-Naisen toiveiden kuuntelu, mitä haluisit naistenpäivänä, mistä tulis hyvä mieli
-Romanttinen illallinen ehkäpä musiikkia ja pari tanssinaskelta olkkarissa korona aikaan ja ehkäpä muutakin läheisyyttä ja kuun tuijottelua kallot vastakkain kylki kyljessä..
- Anonyymi
Always bet on Duke: https://www.youtube.com/watch?v=a5RrbBcgdBU
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412468Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731776Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki811308- 651228
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882