Kehutko koskaan

Anonyymi

Kumppaniehdokkaan tai kumppanisi ulkoista olemusta? Tai siis yleensäkään vastakkaisen sukupuolen ulkonäköä? Minkälaisia kohteliaisuuksia esität?

76

99

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kyllä tulee kehuttua kun se tulee ihan luonnostaan naiset on kauniita niin helppo sanoa totuus

      • Anonyymi

        En tiedä, miltä hän näyttää


      • Anonyymi

        Ätmin kehuja ei kaivata.

        -pihallatipunen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmin kehuja ei kaivata.

        -pihallatipunen-

        Niin totta.

        Mietitään vähän: Mitä nainen sanoo tilanteessa, kun joku superytmi sanoo: "Sulla on kivat tissit"

        No niin naiset! Nyt on tilaisuus näyttää, että teillä on muutakin kun ne tissit.
        Mitä omalla kohdalla tapahtuis. Joku luokkaa Laine/Bottas/tms ois edessä ja tällaista tapahtuis ... Miten reagoisit? Mitä sanot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta.

        Mietitään vähän: Mitä nainen sanoo tilanteessa, kun joku superytmi sanoo: "Sulla on kivat tissit"

        No niin naiset! Nyt on tilaisuus näyttää, että teillä on muutakin kun ne tissit.
        Mitä omalla kohdalla tapahtuis. Joku luokkaa Laine/Bottas/tms ois edessä ja tällaista tapahtuis ... Miten reagoisit? Mitä sanot?

        Miten nainen reagoi, kun top-10 super komea tumma suklaasilmäinen jännämies toteaa naiselle, hei beibi, sulla mageet puskurit, tuu puskeen mua, haluun kokea ihanien muhkeiden puskureittesi alle jääminen.


    • Kehunko koskaan? Kyllä, kyllä kehun. Kehun pitää olla aitoa, spontaania ja oikosulku iski (sana katosi nupista johonkin). Ulkonäköä en välttämättä suoralta lähde kehumaan, kassatyöntekijän ihania joulukuusenkoristepallo-korvakoruja tuli viime vuonna kehuttua.

      • Vilpitönkin kehu, ilman mitään taka-ajatuksia.


    • Anonyymi

      Olen liian älykäs ja syvällinen että jaksaisin keskittyä ulkoiseen. En oikeastaan edes kiinnittä huomiota siihen.

      • Anonyymi

        Sama vika.

        Kerran yks nainen sanoi minulle, että en koskaan huomaa mitä olen pukenut.

        Sanoin, että huomaan kyllä. Kysyi, että mitä oli päällä eilen.

        Vastasin: "kyllä, sinull oli vaatteet päällä"


    • Kehun, kun ne sanat vaan tulee suusta. Edes silleen ajattele, että pitäisi kehua.

      Yleensä kehun ihmistä itseään, en niinkään vaatteita tms. Joko ulkonäköä tai jotain tehtyä, ideaa tms.

    • Kyllä komia, ihana suloinen yms..

    • Anonyymi

      Thaityttöäni kehun joka päivä, koska hän on niin upea, kuvankaunis, hoikka ja seksikäs, ja tosi tiukka se.

      • Anonyymi

        Nainen kuin kakku


      • Anonyymi

        Lisäksi osaa aina pukeutua upeasti. Hän on kyllä niin upea että josus kaupassa tai vaikka rautatieasemalla huomaan katsovani häntä ja alkaa seisomaan.

        Silloinkin kun ollaan erossa tulee joskus katsottua hänen kuviaan kännykästä ja itsetyydytettyä. On hän vain niin upea että aina alkaa seisomaan.


      • Anonyymi

        Sinä ja ne muutkin "poikakaverit".


    • Enpä oikeestaan, kuulemma huomauttelen ylipainosta sekä huonoista tavoista jotka kenties eivät ainakaan pidennä "elinikää" 👀
      Tykkää kun puhuu totta eikä mielistele, kavereita on aina löytynyt patjaa jakamaan ✌️🐒

      • Osaatko kuitenkin kehua, jos kehuttavaa on?

        On meinaan tylyä, kun kumppani (mun kumppanin ikävä taipumus) osaa vain arvostella, muttei kehua tai kiittää mistään ilman, että huomauttaa 'voisit joskus kehuakin, etkä vain arvostella'.


      • Jan1 kirjoitti:

        Osaatko kuitenkin kehua, jos kehuttavaa on?

        On meinaan tylyä, kun kumppani (mun kumppanin ikävä taipumus) osaa vain arvostella, muttei kehua tai kiittää mistään ilman, että huomauttaa 'voisit joskus kehuakin, etkä vain arvostella'.

        Aika pikku sieluista menoa mielestäni nyt jauhat....
        Kehua mistä ja ketä?
        Vanhempasi nussivat ja siksi olet siinä ja siitä pitäisi kiittää varmaan ensimmäistä ihmistä vaiko Luojaa?
        Kiitän Luojaa.


      • JohannesMaxJulkea kirjoitti:

        Aika pikku sieluista menoa mielestäni nyt jauhat....
        Kehua mistä ja ketä?
        Vanhempasi nussivat ja siksi olet siinä ja siitä pitäisi kiittää varmaan ensimmäistä ihmistä vaiko Luojaa?
        Kiitän Luojaa.

        Niinno joskus olisi mukavaa kuulla vaikka kiitos hyvästä ruoasta. Tai kiva, kun teit jotain puolestani. Mutta ei. Natkuttaminen on kivempaa?


      • Jan1 kirjoitti:

        Niinno joskus olisi mukavaa kuulla vaikka kiitos hyvästä ruoasta. Tai kiva, kun teit jotain puolestani. Mutta ei. Natkuttaminen on kivempaa?

        En nalkuta vaan tyytyväisyydelläni tuon esille jos ruoka on maittavaa 🙏
        Jos tekijä on niin pikku sieluinen että tarvitsee kootakseen itsensä sanallisilla kiitoksilla niin suosittelen itse tutkiskelua ja rankasti ✌️


      • JohannesMaxJulkea kirjoitti:

        En nalkuta vaan tyytyväisyydelläni tuon esille jos ruoka on maittavaa 🙏
        Jos tekijä on niin pikku sieluinen että tarvitsee kootakseen itsensä sanallisilla kiitoksilla niin suosittelen itse tutkiskelua ja rankasti ✌️

        Eihän kyse ole tarvitsemisesta, vaan siitä miksi jollekin on niin vitun vaikeaa kehua, kiittää ja sanoa positiivisia asioita ja helppoa vaan arvostella.

        Pikkusieluinen on se joka ei osaa kuin arvostella toisia.


      • Jan1 kirjoitti:

        Eihän kyse ole tarvitsemisesta, vaan siitä miksi jollekin on niin vitun vaikeaa kehua, kiittää ja sanoa positiivisia asioita ja helppoa vaan arvostella.

        Pikkusieluinen on se joka ei osaa kuin arvostella toisia.

        Ei ole vaikeaa kiittää Luojaa kaikesta mitä on.
        Miksi suorastaan vaadit kehuja? 👀


      • JohannesMaxJulkea kirjoitti:

        Ei ole vaikeaa kiittää Luojaa kaikesta mitä on.
        Miksi suorastaan vaadit kehuja? 👀

        En vaadi, mutta olen pettynyt että arvosteleminen tuntuu tärkeämmälle kuin muutaman nätin sanan sanominen, ihmiselle jota kaiketi rakastaa eikä inhoa.


      • Jan1 kirjoitti:

        En vaadi, mutta olen pettynyt että arvosteleminen tuntuu tärkeämmälle kuin muutaman nätin sanan sanominen, ihmiselle jota kaiketi rakastaa eikä inhoa.

        Arvostelua mistä?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        En vaadi, mutta olen pettynyt että arvosteleminen tuntuu tärkeämmälle kuin muutaman nätin sanan sanominen, ihmiselle jota kaiketi rakastaa eikä inhoa.

        Kyse on siis sinun tarpeestasi, ei hänen.


      • JohannesMaxJulkea kirjoitti:

        Arvostelua mistä?

        Ihan mistä vaan, vaikka siitä että maitopurkki on väärässä kohdassa jääkaapissa.


      • Jan1 kirjoitti:

        Ihan mistä vaan, vaikka siitä että maitopurkki on väärässä kohdassa jääkaapissa.

        Puolisosi on siis valittanut sinulle maitopurkin sijainnista jääkaapissa? 👀 😹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on siis sinun tarpeestasi, ei hänen.

        Kyllä. Hänen tarve on muuttunut valittamiseksi, positiivisten sanojen sijaan. Ei se aina niin ole ollut. :)

        Olenko siis jotenkin huonompi, kuin ennen jos löytyy vain valittamista?


      • JohannesMaxJulkea kirjoitti:

        Puolisosi on siis valittanut sinulle maitopurkin sijainnista jääkaapissa? 👀 😹

        Se oli esimerkki, mistä kaikesta pitää keksiä sanomista kunhan pääsee sanomaan ja valittamaan. :)


      • JohannesMaxJulkea kirjoitti:

        Puolisosi on siis valittanut sinulle maitopurkin sijainnista jääkaapissa? 👀 😹

        Eikö ole aika turhanpäiväinen valittamisen aihe? Niin minustakin. Voisi vaikka pitää turpansa kiinni, jos seiltä ei tule kuin ujellusta. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Se oli esimerkki, mistä kaikesta pitää keksiä sanomista kunhan pääsee sanomaan ja valittamaan. :)

        No jos vaikka kertoisit tosi tapahtumiin perustuvan esimerkin?
        Edellinen oli siis satuilua 🤔


      • JohannesMaxJulkea kirjoitti:

        No jos vaikka kertoisit tosi tapahtumiin perustuvan esimerkin?
        Edellinen oli siis satuilua 🤔

        No se oli ihan totta. Mutta vain yksi typerä asia monien muiden ulinoitten joukossa. Ihan sama mitä teee, niin aina siitä on helpompi keksiä sanomsta, kun positiivista. Tulee tunne, että kaikki mitä tekee tai yrittää on aina huonosti, turhaa.

        Siis toisen silmissä. Itse tietysti tiedän tekeväni ihan hyvin, mutta mistä tulee jatkuva tarve lytätä toisen tekemiset ja tarve päteä omalla tiedollaan ja näkemyksellään, ihan sama mikä tahansa asia. Niin aina valittaja tekisi sen vielä paremmin?


      • Jan1 kirjoitti:

        No se oli ihan totta. Mutta vain yksi typerä asia monien muiden ulinoitten joukossa. Ihan sama mitä teee, niin aina siitä on helpompi keksiä sanomsta, kun positiivista. Tulee tunne, että kaikki mitä tekee tai yrittää on aina huonosti, turhaa.

        Siis toisen silmissä. Itse tietysti tiedän tekeväni ihan hyvin, mutta mistä tulee jatkuva tarve lytätä toisen tekemiset ja tarve päteä omalla tiedollaan ja näkemyksellään, ihan sama mikä tahansa asia. Niin aina valittaja tekisi sen vielä paremmin?

        Täytyy sanoa suoraan, että kun sellainen valittaminen jatkuu jatkumistaan, niin kyseinen ihminen alkaa näyttää minusta vastenmieliseltä. Huono juttu, kun se tapahtuu parisuhteessa missä pitäisi tykätä, mutta jos se tykkääminen on tehty vaikeaksi valittamisella? :)

        Negatiivista ihmistä on helvetin vaikea rakastaa. Ylimielisyyttä ei oikein jaksa ihastella.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Kyllä. Hänen tarve on muuttunut valittamiseksi, positiivisten sanojen sijaan. Ei se aina niin ole ollut. :)

        Olenko siis jotenkin huonompi, kuin ennen jos löytyy vain valittamista?

        Sinulla on tarve saada kehuja, hänellä ei ole tarvetta niitä antaa.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        No se oli ihan totta. Mutta vain yksi typerä asia monien muiden ulinoitten joukossa. Ihan sama mitä teee, niin aina siitä on helpompi keksiä sanomsta, kun positiivista. Tulee tunne, että kaikki mitä tekee tai yrittää on aina huonosti, turhaa.

        Siis toisen silmissä. Itse tietysti tiedän tekeväni ihan hyvin, mutta mistä tulee jatkuva tarve lytätä toisen tekemiset ja tarve päteä omalla tiedollaan ja näkemyksellään, ihan sama mikä tahansa asia. Niin aina valittaja tekisi sen vielä paremmin?

        Ehkä kaikki ei liity sinuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on tarve saada kehuja, hänellä ei ole tarvetta niitä antaa.

        Minulla on tarve saada edes joskus jokin postiivinen sana itsestäni, negatiivisten sijaan. Joku sana josta tietäisin, että olen tärkeä. Se mitä olen tehnyt perheen eteen on sekin tärkeää, eikä vain itsestäänselvyys. Kehuminen kehumisen vuoksi taas on lapsellista. Enkä minä sellaista kaipaa. :)

        Vierastan vuolasta kehumista, aiheetonta kehumista.

        Itselleni kuitenkin positiivisten asioiden ääneen sanominen ei ole ollenkaan vaikeaa, ehkä siksi en ymmärräkään ihmistä jolle se on ylivoimaisen hankalaa.

        Sitä juuri mietin, että miksi niitä on hänen vaikea antaa, kun ennen se oli hänelle niin helppoa. Miksei enää?


      • Jan1 kirjoitti:

        Minulla on tarve saada edes joskus jokin postiivinen sana itsestäni, negatiivisten sijaan. Joku sana josta tietäisin, että olen tärkeä. Se mitä olen tehnyt perheen eteen on sekin tärkeää, eikä vain itsestäänselvyys. Kehuminen kehumisen vuoksi taas on lapsellista. Enkä minä sellaista kaipaa. :)

        Vierastan vuolasta kehumista, aiheetonta kehumista.

        Itselleni kuitenkin positiivisten asioiden ääneen sanominen ei ole ollenkaan vaikeaa, ehkä siksi en ymmärräkään ihmistä jolle se on ylivoimaisen hankalaa.

        Sitä juuri mietin, että miksi niitä on hänen vaikea antaa, kun ennen se oli hänelle niin helppoa. Miksei enää?

        Ehkäpä ne ennen olikin pelkkää paskapuhetta ja nyt ei enää tee mieli puhua paskaa. :)

        Mutta joo, täytyy lähteä ajelemaan landelle. Päivänjatkoja! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kaikki ei liity sinuun.

        Ei kaikki liity häneenkään. Edelleen olen sitä mieltä, että pitäköön turpansa kiinni, jos ei mitään hyvää sanottavaa keksi. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Ei kaikki liity häneenkään. Edelleen olen sitä mieltä, että pitäköön turpansa kiinni, jos ei mitään hyvää sanottavaa keksi. :)

        Ehkäpä yrittää saada sinut tekemään aloitteen erosta koska kierona ei pysty kertomaan että on käynyt vieraissa ja noin "oirehtii".
        Näitä on nähty vaikka minkälaisia.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Minulla on tarve saada edes joskus jokin postiivinen sana itsestäni, negatiivisten sijaan. Joku sana josta tietäisin, että olen tärkeä. Se mitä olen tehnyt perheen eteen on sekin tärkeää, eikä vain itsestäänselvyys. Kehuminen kehumisen vuoksi taas on lapsellista. Enkä minä sellaista kaipaa. :)

        Vierastan vuolasta kehumista, aiheetonta kehumista.

        Itselleni kuitenkin positiivisten asioiden ääneen sanominen ei ole ollenkaan vaikeaa, ehkä siksi en ymmärräkään ihmistä jolle se on ylivoimaisen hankalaa.

        Sitä juuri mietin, että miksi niitä on hänen vaikea antaa, kun ennen se oli hänelle niin helppoa. Miksei enää?

        Sinusta on tullut itsestäänselvyys.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Ei kaikki liity häneenkään. Edelleen olen sitä mieltä, että pitäköön turpansa kiinni, jos ei mitään hyvää sanottavaa keksi. :)

        Eli hänkään ei saa kaikkea suhteessanne, et anna tilaa olla juuri sellainen kuin on. Taidatte olla tasoissa, huonossa suhteessa, jossa kummankaan tarpeet eivät täyty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli hänkään ei saa kaikkea suhteessanne, et anna tilaa olla juuri sellainen kuin on. Taidatte olla tasoissa, huonossa suhteessa, jossa kummankaan tarpeet eivät täyty.

        Väyväy. :)


      • JohannesMaxJulkea kirjoitti:

        Ehkäpä yrittää saada sinut tekemään aloitteen erosta koska kierona ei pysty kertomaan että on käynyt vieraissa ja noin "oirehtii".
        Näitä on nähty vaikka minkälaisia.

        Tehköön se joka erota haluaa. Jos on tylsää, niin soronoo. Vittuilun sijaan rykäsee vaan se on loppu nyt. Jos sille tuntuu. Helppoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta on tullut itsestäänselvyys.

        Hmph. :(


    • Anonyymi

      Siis jos treffiseuraansa kehaisee, kohtuudella, niin se on positiivinen asia. Jjos ruma ätmi yrittää tökerösti kehumalla saada pisteitä joltain nätiltä myyjätytöltä niin heti on stalkkerin leima.

    • Kehun usein, tai oikeastaan sanon vain kumppanille totuuden. Minua miellyttää miehen niska-, hartiaseutu. Juuri siitä, mihin lyhyt hiusraja loppuu, niska- ja hartia-alue alkaa aina alas käsivarsiin saakka.
      Urheilevalla ja sopusuhtaisella kumppanilla on minun mielestäni komeat hartiat ja miehekäs niska, olematta kuitenkaaan liian pumpattu ja ylilihaksikas. Just sopiva! :D

      Mielelläni häntä silittelen. :)

    • Anonyymi

      Harvassa on. Ei näitä adoniksia paljon ole näkynyt tai sitten ovat niin kiireisiä ettei ehdi kehuskelemaan.
      Pärstäkerrointa tietenkin helppo kommentoida muutta ennemmin muitakin vahvuuksia olisi kiva huomioida.

    • Anonyymi

      Kysytkö sinä ikinä joitain kysymyksiä?

    • Tässä olen melko hyvä. Viimeksikin päädyin parisuhteeseen, kun kehuin treffikumppanin pohkeet. Kommentti oli jotain siihen suuntaan, että onpas sulla paksut pohkeet. Hän kyllä muistaa kehun edelleenkin :)

    • Sanon mä miten toinen näyttää hyvälle. Minusta on kiva kuvailla sitä mitä toisessa koen. Se tuntuu itsestäkin hyvältä.

      • Anonyymi

        Tällaisen mä löysin; asiaan liittyvän... en ole koskaan ennen kuullut. Nyt kuuntelin, sisältää oikeastaan ihan mallikelpoisia ohjeita. Tuottaa iloa arkeen tylsäksi käyneessä parisuhteesakin, ...vaikka hieman mielistellen.

        Kehuisit edes joskus - Kauko Käyhkö
        https://www.youtube.com/watch?v=3HXDsflJrU8&list=RD3HXDsflJrU8&start_radio=1

        Hyvää yötä, kaikille tasapuolisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisen mä löysin; asiaan liittyvän... en ole koskaan ennen kuullut. Nyt kuuntelin, sisältää oikeastaan ihan mallikelpoisia ohjeita. Tuottaa iloa arkeen tylsäksi käyneessä parisuhteesakin, ...vaikka hieman mielistellen.

        Kehuisit edes joskus - Kauko Käyhkö
        https://www.youtube.com/watch?v=3HXDsflJrU8&list=RD3HXDsflJrU8&start_radio=1

        Hyvää yötä, kaikille tasapuolisesti!

        Tässä on oikeesti esitetty se parempi laulu, sävel on kaunis ja Kaukon ääni niin kauniin pehmeä...ääni taipuu ihanasti! Siis minusta; saa olla toistakin mieltä, makuasia!

        Kauko Käyhkö ~ Suviserenadi
        https://www.youtube.com/watch?v=CUCuyJXGdmY&list=RDCUCuyJXGdmY&start_radio=1
        Käyn vielä koiran kanssa pihalla, ja sitt suihkun kautta nukkumaan lopultakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on oikeesti esitetty se parempi laulu, sävel on kaunis ja Kaukon ääni niin kauniin pehmeä...ääni taipuu ihanasti! Siis minusta; saa olla toistakin mieltä, makuasia!

        Kauko Käyhkö ~ Suviserenadi
        https://www.youtube.com/watch?v=CUCuyJXGdmY&list=RDCUCuyJXGdmY&start_radio=1
        Käyn vielä koiran kanssa pihalla, ja sitt suihkun kautta nukkumaan lopultakin.

        Itse en lukeudu Kaukon faneihin, mutta makuasioista ei toinna vääntää. 😊

        Vaikka itsekin olen enemmän henkisen kauneuden nimeen höpöttävä, tykkään, että olisin toiselle komea. Se on jotenkin näppärää vastavuoroista, jos toinen sanoo jotain tämän kauneudesta, huomata myös toista samoin. Joillain vaan ei ole sellaista tapaa, tai sitten se huomio ei mene oikeasti läpi? 🤔

        Joskus muistan keskustelun, että sanoin naiselle, että olet niin kaunis siinä, niin toinen sanoo, että olen ihana. Ja kun se toistuu, ei ainakaan usko olevansa hyvännäköinen.

        Ei sanat ole tarkoitettu säästeltäviksi. Toisaalta kun puhutaan, että sitten koskettaa, kun sanat ei riitä, mutta entäs kun tekee toisinpäin? Koskettaa aina kun haluaa sanoa jotain kaunista toiselle ja kun tuntuu, ettei se riitä kuvaamaan tuntoa, niin lisää vielä sanat? 😊


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Itse en lukeudu Kaukon faneihin, mutta makuasioista ei toinna vääntää. 😊

        Vaikka itsekin olen enemmän henkisen kauneuden nimeen höpöttävä, tykkään, että olisin toiselle komea. Se on jotenkin näppärää vastavuoroista, jos toinen sanoo jotain tämän kauneudesta, huomata myös toista samoin. Joillain vaan ei ole sellaista tapaa, tai sitten se huomio ei mene oikeasti läpi? 🤔

        Joskus muistan keskustelun, että sanoin naiselle, että olet niin kaunis siinä, niin toinen sanoo, että olen ihana. Ja kun se toistuu, ei ainakaan usko olevansa hyvännäköinen.

        Ei sanat ole tarkoitettu säästeltäviksi. Toisaalta kun puhutaan, että sitten koskettaa, kun sanat ei riitä, mutta entäs kun tekee toisinpäin? Koskettaa aina kun haluaa sanoa jotain kaunista toiselle ja kun tuntuu, ettei se riitä kuvaamaan tuntoa, niin lisää vielä sanat? 😊

        No, en minäkään voi sanoa kuuluvani ihan Kähkön varsinaisiin faneihin, mutt on sillä miehellä ollut ihan mahtavan pehmeä bassobaritoni ääni alue ja muutamia lauluja on minunkin suosikki listalla. Suviserenadi, se on traditio; soida juhannuksena mökillä useaan kertaan viikonlopun aikana... vanhemmat soittaa sitä, kai siihen liittyy heillä muistoja.

        Toisenlaisia muistoja mitä mulla; mulle se liittyy juhannusjuhlaan perhepiirissä, lapsuudesta lähtien, eli mulle on kehittynyt tunneside kyseiseen valssiin. Yhtenä juhannuksena, kauan sitten broidit opetti mulle tanssimaan valssia eri tyyleillä, tuvassa grammarin soidessa vanhoja levyjä.

        ..."ja kun se toistuu, ei ainakaan usko olevansa hyvännäköinen."
        Kehuisit edes joskus, Käyhkön laulussa sanoitus ihan liittyy tuohon, ihmisen kaipuuseen; tulla huomioiduksi positiivisesti edes jotenkin joskus.

        Ei se kummoinenkaan rallatus ole, mutt sanoitus nyt sattui kohdilleen, tähän aiheeseen, niin mä kuuntelin sen ihan; kappaleen nimen takia... Suviserenadia kun hain. (tulevaa juhannusta ajattelin.) Kun mä kuuntelin tuon, kehuisit edes kerran; muistin tämän ketjun jota olin lukenut aikaisemmin.
        Niin luin uudelleen ja päätin uskaltaa pätkäistä tämän sulle!

        "Ei sanat ole tarkoitettu säästeltäviksi. Toisaalta kun puhutaan, että sitten koskettaa, kun sanat ei riitä,"

        No, kosketukset ovat tärkeitä, hellät hyväilyt ja halaukset tietenkin. Silmän iskut, sopivasti ja hiukan salaa jos on muita seurassa... no hyvien kavereiden seurassa mua ei häiritse edes pieni hempeily, mutt vieraassa seurassa... No, minähän olen omituinen, sen on sisaruksetkin todenneet ääneen mulle; milloin mistäkin asiasta!
        Tulipa taas pitkä selitysten sarja.
        Päivänjatkoja!


      • Disse
        Anonyymi kirjoitti:

        No, en minäkään voi sanoa kuuluvani ihan Kähkön varsinaisiin faneihin, mutt on sillä miehellä ollut ihan mahtavan pehmeä bassobaritoni ääni alue ja muutamia lauluja on minunkin suosikki listalla. Suviserenadi, se on traditio; soida juhannuksena mökillä useaan kertaan viikonlopun aikana... vanhemmat soittaa sitä, kai siihen liittyy heillä muistoja.

        Toisenlaisia muistoja mitä mulla; mulle se liittyy juhannusjuhlaan perhepiirissä, lapsuudesta lähtien, eli mulle on kehittynyt tunneside kyseiseen valssiin. Yhtenä juhannuksena, kauan sitten broidit opetti mulle tanssimaan valssia eri tyyleillä, tuvassa grammarin soidessa vanhoja levyjä.

        ..."ja kun se toistuu, ei ainakaan usko olevansa hyvännäköinen."
        Kehuisit edes joskus, Käyhkön laulussa sanoitus ihan liittyy tuohon, ihmisen kaipuuseen; tulla huomioiduksi positiivisesti edes jotenkin joskus.

        Ei se kummoinenkaan rallatus ole, mutt sanoitus nyt sattui kohdilleen, tähän aiheeseen, niin mä kuuntelin sen ihan; kappaleen nimen takia... Suviserenadia kun hain. (tulevaa juhannusta ajattelin.) Kun mä kuuntelin tuon, kehuisit edes kerran; muistin tämän ketjun jota olin lukenut aikaisemmin.
        Niin luin uudelleen ja päätin uskaltaa pätkäistä tämän sulle!

        "Ei sanat ole tarkoitettu säästeltäviksi. Toisaalta kun puhutaan, että sitten koskettaa, kun sanat ei riitä,"

        No, kosketukset ovat tärkeitä, hellät hyväilyt ja halaukset tietenkin. Silmän iskut, sopivasti ja hiukan salaa jos on muita seurassa... no hyvien kavereiden seurassa mua ei häiritse edes pieni hempeily, mutt vieraassa seurassa... No, minähän olen omituinen, sen on sisaruksetkin todenneet ääneen mulle; milloin mistäkin asiasta!
        Tulipa taas pitkä selitysten sarja.
        Päivänjatkoja!

        No tuollaiseen niinsanottuun vanhempaan musiikkin itselläkin liittyy mukavia muistoja, häistä ja hirvipeijaisista ja tietenkin lavatanssipaikoista. Ja juu, juhannus, kesä ja hyvä mieli. Tups. Koivu vielä siihen. 😁

        No minusta kahdenkeskiset huomioinnit kunnolla sopiikin kahdenkesken. Silloin ne on vain kahden juttu. Tervetuliaispusut, halut jne. onkin ihan oma lukunsa, vaikka huomiointia nekin. 😊

        Ehkä sellainen suurempi lääppiminen jossain on munkin mielestä ehkä esitystä muille? 🤔

        Mä toin tytön taas kaveria moikkaamaan. Nyt tultiin moottoripyörällä. Neiti nakotti nätisti kyydissä ja tais tykätä. Vähän alkuun jännitti, mutta sitten ote mun takista keveni ja tais pääkin pyöriä jo sivuille. 😀

        Palaillaan.


    • Anonyymi

      Yleisesti ottaen: kyllä, jos on kehumista. Jos ei ole kehumista, en sano mitään ulkonäöstä.

      • Anonyymi

        Millaisia kohteliaisuuksia itse odotat vastakkaiselta sukupuolelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia kohteliaisuuksia itse odotat vastakkaiselta sukupuolelta?

        En tarvitse kehuja. Tunnen kyllä itseni ja tiedän vahvuuteni. Sellainen turha suitsuttaminen ja kehuminen tuntuu lähinnä oudolta. Tietysti kyllä joskus voi ja kannattaa antaa hyvää palautetta ihmissuhteissa, jos aihetta on, mutta sen ei tarvitse olla mitenkään toistuvaa eikä teennäistä.


    • Ei, eipä ole tullut kommentoitua ulkonäköä suuntaan jos toiseenkaan. Paitsi kysyttäessä esim jostain uudesta vaatteesta..

    • Anonyymi

      Ätmin kannattaa ottaa tavaksi kehua kaikkia potentiaalisia naisia, kauppajonossa jos on edessä joku sellainen niin ätmin kannattaa kehua persettä yms..

    • Anonyymi

      No jooh en tiedä mutta hassujahan ovat tytöillä nuo kasvonaamarit ja muuntavat ääntäkin hassusti :D

      Sillä tavoin nuo kasvomaskit muuttavat olemusta, mutta joo itse... ostin pari (12) kaljaa, niin pelotti itseäni kun oli hieno Tom Taylor -paita päällä: äkkiä pois päältä tuollaiset jos kaljaa kaatuu päälle...

    • Anonyymi

      Kaipaamani mies on mielestäni todella seksikäs ja komea. Jos olisi minusta kiinni niin kulkisi ilman paitaa kokoajan ;) Olen aika huono kehumaan, mutta yleensä sanon suoraan jos näyttää hyvältä tai jos pidän jostakin hänen piirteestään. :)

    • Anonyymi

      Muita saatan kehua huvin vuoksi ajoittain tarkoittamatta sen kummempia.

      Kumppania kehun harvoin, mutta kun kehun, teen sen asiasta, jota todella tarkoitan. Tuohon, kun lisään mietteliään viipyilevän katseen, niin ilahtuminen on silminnähtävää.

    • Anonyymi

      Pieni kehu olisi pelastanut paljon.
      En olisi tuntenut itseäni niin arvottomaksi. Hyvä että sentään ruoka maistui.

    • Anonyymi

      Joskus kehuin tyttökaveria miten hienot polvet ja jalat, kauniit sääret sinulla on.
      Siis silloista tyttökaveria.

      • Tuo kannattaa

        Itse aloitan kehumissarjani aina nilkoista. Nainen kuin nainen hämmentyy tästä ja vilkaisee nilkkoihinsa. Kukaan ei oikein tunnu käsittävän kuinka kauniit naisen nilkat voivat olla.

        En itsekään tätä ymmärrä, mutta tuntuu toimivan.

        Yleensähän on niin että fokus on siellä yläpäässä, jota riittää jos nostetaan katsetta vertikaalisesti aina päälaelle sen ylimpänä huojuvaan hiuskiehkuraan asti. Tällä kuljetulla matkalla on kaikki se jota naisen oletetaan olevan. Ja vielä käsittämättömämpää on se että naisen varpaatkin tulevat ennen nilkkoja, jotka ovat naiseuden todellinen temppeli.

        Nilkka

        Älkää unohtako nilkkoja.


        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Tuo kannattaa

        Itse aloitan kehumissarjani aina nilkoista. Nainen kuin nainen hämmentyy tästä ja vilkaisee nilkkoihinsa. Kukaan ei oikein tunnu käsittävän kuinka kauniit naisen nilkat voivat olla.

        En itsekään tätä ymmärrä, mutta tuntuu toimivan.

        Yleensähän on niin että fokus on siellä yläpäässä, jota riittää jos nostetaan katsetta vertikaalisesti aina päälaelle sen ylimpänä huojuvaan hiuskiehkuraan asti. Tällä kuljetulla matkalla on kaikki se jota naisen oletetaan olevan. Ja vielä käsittämättömämpää on se että naisen varpaatkin tulevat ennen nilkkoja, jotka ovat naiseuden todellinen temppeli.

        Nilkka

        Älkää unohtako nilkkoja.


        (hihitystä)

        Mulle on sanottu ihan nyt tässä viime aikoina että mulla on sirot nilkat.. oho. Eräs nainen.
        Mutta kukaan ei oo ikinä kehunu mun lättäjalkoja.. möps.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulle on sanottu ihan nyt tässä viime aikoina että mulla on sirot nilkat.. oho. Eräs nainen.
        Mutta kukaan ei oo ikinä kehunu mun lättäjalkoja.. möps.

        Onpas sinulla kauniin tasainen jalan holvikaari. Kiitos, kiitos.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Onpas sinulla kauniin tasainen jalan holvikaari. Kiitos, kiitos.

        Mikäli jalan holvikaari ei ole päässyt madaltumaan, et tarvitse tukipohjallisia kenkiisi.


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Tuo kannattaa

        Itse aloitan kehumissarjani aina nilkoista. Nainen kuin nainen hämmentyy tästä ja vilkaisee nilkkoihinsa. Kukaan ei oikein tunnu käsittävän kuinka kauniit naisen nilkat voivat olla.

        En itsekään tätä ymmärrä, mutta tuntuu toimivan.

        Yleensähän on niin että fokus on siellä yläpäässä, jota riittää jos nostetaan katsetta vertikaalisesti aina päälaelle sen ylimpänä huojuvaan hiuskiehkuraan asti. Tällä kuljetulla matkalla on kaikki se jota naisen oletetaan olevan. Ja vielä käsittämättömämpää on se että naisen varpaatkin tulevat ennen nilkkoja, jotka ovat naiseuden todellinen temppeli.

        Nilkka

        Älkää unohtako nilkkoja.


        (hihitystä)

        Mitä varpaiden kehuminen sitten tarkoittaa?

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli jalan holvikaari ei ole päässyt madaltumaan, et tarvitse tukipohjallisia kenkiisi.

        Juurihan mä sanoin että On. Suurin osa aasialaisista on lättäjalkoja.. tässä mitään tukipohjallisia tarvita. Itse tarvitsette räpylät uidessanne.. Ha.


    • "yleensäkään vastakkaisen ......"; enpä pitkiin aikoihin. Pari kertaa kun jotakin reittiohjeen kysymistä on pidetty iskuyrityksenä ja annettu tylytystä niin olen kyllä osanut pitää suuni kiinni tässä asiassa.

      Entisen kumppanin kanssa enempi meni pienien fyysisten eleiden kautta, suukko ohimennen, kosketukset ohimennen jne. Jos sanallista kehua annoin niin se oli usein jostakin yksityiskohdasta; en minä nyt erottanut jos ripset oli käherretty normaalisti kaakkoon ja nyt luoteeseen mutta jos oli vaikka hiukset laitettu niin niistä sitten maininta.

    • Anonyymi

      Joo arvaustyttö olisi hyvä minun vieressä nukkumassa, arvaukset arvaamattomasti alkaivat jo ennen aamupuuroakin.

    • Olen jo joskus aiemmin palstalla todennut, etten ole kehunut kenenkään seurustelu- tai seksikumppanini ulkonäköä suoraan hänelle. En edes silloin kun se on todella miellyttänyt silmää, mutta ekan seksikumppanin kohdalla kyse oli siitä etten halunnut hänen ylpistyvän liikaa tai saavansa tietää olevansa ylilyöntiasemassa minuun verrattuna (noh, kyllä hän sanomattakin tiesi olevansa minua paremman näköinen, mutta silti, en halunnut vielä korostaa sitä).

    • Anonyymi

      Joka ikinen päivä, useita kertoja.
      Ulkonäköä, luonnetta, rakastamisen taitoa, hänen työtään, lapsia, kotia, vanhempia, mies makua, huumorintajua, lojaalisuutta, huolehtimista, ruokaa, hyväntahtoisuuttaan, rohkeutta, vilpittömyyttä, rehellisyyttä ja paljon mitä en julkiselle palstalle kerro.
      Eniten varmaankin kehun häntä siitä, että hän teki minusta onnellisen. Saan ja saan antaa rakkautta, ihan niin paljon kuin vain mahdollista.

      Muut naiset joita kehun ovat työkavereita, kehut liittyvät töihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      66
      822
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe