Rajansa toivomuksillakin

Anonyymi

Olen aina pitänyt huolta itsestäni ulkoisesti ja yksi syy varmaa että nainen muhun ihastui. Pari vuotta saman katon alla ja tyylistä tuli rento, välillä parran sänkeä, kesälomallakin annoin kasvaa kesäloma parran ja siitä ei avoska tykännyt, sanoi aina kuin huomaamattomasti et jospas ajaisit parran pois vois olla illalla jotain toimintaa. No jos nyt toisen mieliksi, sen jälkeen avoska otti kohteeksi mun rinkarvat, voisit ajaa ne pois, ne häiritsee seksin aikana, nainen ei tykänyt tunteesa kun karvat oli siinä sitten kai jotenkin häiritsevät kun makasin naisessa kiinni tai kun oli mun päällä niin nojasi kämmenillä mun rintaa vasten josta siirsi ne patjalle, pitihän nekin sitten poistaa. No minäkin esitin sit toiveen, muijalla kun on aina ollut melkoisen tuuhea alapään karvoitus, nainen ei ole sitä koskaan ajellut, toivoin että olis vähän harvennusta kun nainen kuiteskin haluaa palon suuseksiä, olis kivempaa nuolla ja siitäkös syntyi napinaa, mitä eksä muka tykkää karvaisesta pillusta, ei ole tuntunut häiritsevän kertaakaan. Jos ei karvainen pillu kelpaa sit olet ilman, näin se meni. Sanoin et pillu tekee hyvää mutta karvoja vois hivenen ajella, no niin ei tapahtunut ja minäkin päätin pitää partani ja rintakarvani entisellään ja muijaa vitutti.

2

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parta tekee miehen.

• Anonyymi

Parta lisää komeutta. :) Kaikki ei tykkää karvoista mutta outoo ettei naises tajunnu asiaa sun kantilta vaikka niin aktiivisesti pyys sua kuitenkin karvoi ajeleen. Et pyytänyt liikaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2891
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2730
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2082
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1695
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1483
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      181
      1430
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      111
      1401
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      139
      1355
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1181
    Aihe