Olen aina pitänyt huolta itsestäni ulkoisesti ja yksi syy varmaa että nainen muhun ihastui. Pari vuotta saman katon alla ja tyylistä tuli rento, välillä parran sänkeä, kesälomallakin annoin kasvaa kesäloma parran ja siitä ei avoska tykännyt, sanoi aina kuin huomaamattomasti et jospas ajaisit parran pois vois olla illalla jotain toimintaa. No jos nyt toisen mieliksi, sen jälkeen avoska otti kohteeksi mun rinkarvat, voisit ajaa ne pois, ne häiritsee seksin aikana, nainen ei tykänyt tunteesa kun karvat oli siinä sitten kai jotenkin häiritsevät kun makasin naisessa kiinni tai kun oli mun päällä niin nojasi kämmenillä mun rintaa vasten josta siirsi ne patjalle, pitihän nekin sitten poistaa. No minäkin esitin sit toiveen, muijalla kun on aina ollut melkoisen tuuhea alapään karvoitus, nainen ei ole sitä koskaan ajellut, toivoin että olis vähän harvennusta kun nainen kuiteskin haluaa palon suuseksiä, olis kivempaa nuolla ja siitäkös syntyi napinaa, mitä eksä muka tykkää karvaisesta pillusta, ei ole tuntunut häiritsevän kertaakaan. Jos ei karvainen pillu kelpaa sit olet ilman, näin se meni. Sanoin et pillu tekee hyvää mutta karvoja vois hivenen ajella, no niin ei tapahtunut ja minäkin päätin pitää partani ja rintakarvani entisellään ja muijaa vitutti.
Rajansa toivomuksillakin
Anonyymi
2
246
Vastaukset
parta tekee miehen.
- Anonyymi
Parta lisää komeutta. :) Kaikki ei tykkää karvoista mutta outoo ettei naises tajunnu asiaa sun kantilta vaikka niin aktiivisesti pyys sua kuitenkin karvoi ajeleen. Et pyytänyt liikaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2932548Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482491- 1221696
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461360- 1181350
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301225PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421183- 741069
- 691050
- 701000