...sumopainipuvuissa? siis tuommoisissa?
https://www.youtube.com/watch?v=Q_W0GL3ljUY
En malttanut olla kysymättä kun nuo kyssärit niin suosittuja.
Laittaisin alkueriin varmaan missP:n vs. Jan1 ja valtakunta vs. trollikka.
Loppuottelussa sitten voittajat vastakkain.
Kenet palstalaiset laittaisit vapaaotteluhäkkiin...
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jenni Hsuko vs Vesa-Matti Loiri.
- Anonyymi
Tsi maailmanpoliittisesti: Putin vs Trump kehässä
En tiedä riittääkö palstalaiset.
Timitys vs Lillis
Disse vs Ritari
Valtakunta vs Jan1
Wuwu vs joku Genio
Tosi.typy vs välimerkitön
Pujottelija vs Frouva
Lineri vs schg vai mikä oli
Pitäisi vielä yksi pari keksiä ja kun ei mitään tule mieleen niin täytyy vetää rankasti kotiinpäin. 😂😋😋😋
Minä vs Peppis. 😁🤗
Voittajista riippuen tarvitsisi katsoa kuka kohtaa kenetkin.Ahhahhaaa, no mut tää oli mulle tosi helppo nakki. Timityshän ei tee aloitteita 😂🤣😂
Mä oon muuten ollut tuollaisessa. Ihan älyttömän hauskaa oli 😂- Anonyymi
Entä minä?
-flowersreally- Lillis2020 kirjoitti:
Ahhahhaaa, no mut tää oli mulle tosi helppo nakki. Timityshän ei tee aloitteita 😂🤣😂
Mä oon muuten ollut tuollaisessa. Ihan älyttömän hauskaa oli 😂Hahah, täystyrmäys. 💪😁👍
- Anonyymi
eikös tuo ole vähän epäreilu kyllä välimerkitökin haluis voittaa ja tosi typyäkin harmittaisi ei saanut edes kunnon vastusta
En tunne tapausta Välimerkitön. Käykse usein täällä?
Mitkä ovat hänen vahvuudet ja heikkoudet? Mun pitää vissiin valmistautua jotenkin. :Dtosi..typy kirjoitti:
Mitkä ovat hänen vahvuudet ja heikkoudet? Mun pitää vissiin valmistautua jotenkin. :DVäliksen voit päihittää vain sen omilla aseilla. Tankkaat ennen ottelua hirmuiset määrät lauantai makkaraa, maksa makkaraa, grilli makkaraa, hookoon sinistä ja maksa laatikkoa niin eiköhän se siitä.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Mitkä ovat hänen vahvuudet ja heikkoudet? Mun pitää vissiin valmistautua jotenkin. :Den tunne minäkään välimerkitöntä mutta mies se on mutta alle sekunnissa selätät sen ja älä satuta häntä kovin pahasti tai tee hänestä muusia ja eikö se ole jo tarpeeksi nöyryyttävää kun alle sekunnissa olet selättänyt sen
Harmaaritari kirjoitti:
Väliksen voit päihittää vain sen omilla aseilla. Tankkaat ennen ottelua hirmuiset määrät lauantai makkaraa, maksa makkaraa, grilli makkaraa, hookoon sinistä ja maksa laatikkoa niin eiköhän se siitä.
Kirjoittaako hän omalla nikillään, vai anonyymina? En kyllä yhtään muista tapausta.
Makkaratalkoot? Nämä ovat siis ähkykisat. Oolrait. :DAnonyymi kirjoitti:
en tunne minäkään välimerkitöntä mutta mies se on mutta alle sekunnissa selätät sen ja älä satuta häntä kovin pahasti tai tee hänestä muusia ja eikö se ole jo tarpeeksi nöyryyttävää kun alle sekunnissa olet selättänyt sen
Kiitos vinkeistä. Minä siis puhun sen pyörryksiin. Helppo keissi.
Jäkättäminen ei ole koskan ollut kovinkaan vaikeaa. Onnistuu! :D
- Anonyymi
Martina Aitolehti vs Jenni Haukio.
- Anonyymi
M. Aitolehti vs. S. Belorf. erä 2. äidillisellä otteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412478Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731796Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki811308- 651228
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171188TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70892