Eli vasen korvani alkoi soida mai-iltana.. Keskiviikkona lääkäri totesi, että korva o tulehtunut. Sain antibiootin ja optiborin korvatipat. Oireet eivät olen vielä hävinneet. Ääni on välillä hiljaisempi, mutta ei tunnu häviävän. Auttaisiko korvan puhdistus, jos laittaisin removaxia. Lisäksi minulla on vasemmanpuoleista niskasärkyä. Onko näillä yhteyttä?
Lisäksin kiinnostaa mitä saa tehdä. Onko sauna, vesijuoksu kiellettyä? Unti kai on, edes apteekista ostettujen korvasuojien kanssa ei kannata uida?
Minulla on 1,5 viikkoa ennen korvan tinnituksen alkua käytössä etoricoxid kirka selkäsärkylääke, jonka lopetin, kun ei siitä ollut juurikaann apua. Selkä on aika lailla parantunut myöhemmin, kurkumiini-kaposelit ja vaahtomuovipatja auttoi ja lisäksi tempurin patja on tilauksessa. . Onko tuolla lääkkeellä vaikutusta tähän?
Olanzapien unilääkkeen avulla pystyn nukkumaan suht. hyvin, mutta päivällä korva soi valtavasti.
Mistä tämä voisi johtua ja voiko sille tehdä jotaikin.
Vasemman korvan soiminen
3
290
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on vasen korva soinut vuosikausia. Tänään se soi jo niin kovaa, että kuuluu päivällä kaiken muun melunkin yli. Joskus soi oikeakin korva, mutta matalammalla taajuudella. En ole käynyt näyttämässä missään, tuskin sitä 76 -vuotiaalta edes tutkittaisiin. Kuulunee niihin ikälisiin.
- Anonyymi
Sinuu auttaa jos joku ystäväsi voi hieroa hartiat, molemmat olkapääsi ja erikoisesti kaulan seutu.
- Anonyymi
Onko kuulosi huonontunut ? Kun kuulo heikkenee, eli ulkopuoliset äänet heikkenenvät, alkaa kuulla päänsisäisiä vinkunoita, verisuonien kohinoita yms.
Minulla on kuulo mennyt huonoksi ja on ollut 20 vuotta kova tinnitus nonstoppina. Kuin kosken partaalla istuisi, välillä lisäksi vinkuu tai piipittää.
Parissa vuodessa sitä oppii jotenkuten sietämään.
Jouduin pyytämää unilääkkeitä alkuun, kun tinnitukselta en pystynyt unta saamaan
ja töissä oli käytävä.
Nyt olen eläkkeellä ja unilääkekoukussa. En nuku enää milloinkaan ilman niitä.
Ne tuhosivat uni-valverytmin.
Koeta kestää, kyllä se tinnitus saattaa laantua ja loppua kokonaankin.
Se ei ole mitkään este ihan normaalielämälle, vaikka se on hermoja rassaavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831