Itselläni ollut tässä pitempi aikainen ihastus ja olemme jonkun verran hengaillut samassa porukassa sekä käynyt välillä pitkiä keskustelua kahdestaan epäsäännöllisen säännöllisesti. Itse olen melkein alunalkaen ollut häneen enemmän tai vähemmän ihastunut ja nyt on pikkuhiljaa alkanut tuntumaan, että ihastus on jo niin suurta että melkein tuntuu, että elämässä ei pääse eteenpäin ennen kuin tiedän ihastuksen mielipiteen asiasta (vaikka kaikki merkit viittaa suurella todennäköisellä vastaukseen jossa ihastus ei tunne minua kohtaan samoin). Mietinkin sitä että kannattaako minun kertoa tunteistani jolloin toinen todennäköisesti hämmentyy tai kiusaantuu ja itse saan samalla pakit vai antaa tilanteen jatkua samanlaisena, jolloin ainakin itse huomaan, että aina kun vietän aikaa hänen kanssaan niin olen niin loppu ja vihainen itselleni että salaan häneltä jotain enkä ole siten rehellinen. Kummassakin vaihtoehdoissa on hyvät ja huonot puolensa ja en osaa päättää ja haluaisin tietää että mikä on tämän palstalaisten mielipide.
Miten miehet reagoi ihastuksen tunnustamiseen
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
aikuiset ihmiset puhuu suoraan asioista.
- Anonyymi
Jos kestät kunnolla pakit etkä jää roikkumaan ihastukseesi niin sitten anna mennä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746