Retkahtanut paljon nuorempaan

Ihmissuhde-expertti

Hömppäähän täällä mutta saa näköjään ihmissuhteistakin puhua...

Siis minä järkevä 45-mies olen retkahtanut 30-vuotiaaseen naiseen työpaikalla. Siis mitä... sanon itselleni, ei voi onnistua, mutta perkele kun on upeeta. Niin, hän on samalla tavalla minuun. JOO JOO, tiedän että on ongelmia tiedossa ja ongelmia on jo nyt ulkopuolelta.

Oman ikäisiä hyviä fiksuja naisia on markkinoilla, heidän kanssaan olisi hyvä olla ja oltaisiin varmasti samalla aaltopituudella. Olenko etsimässä kadotettua nuoruuttani, siis minä, muita tuomitseva?

Tuomio, onko vapauttava vai joudunko häpeäpaaluun?

39

1918

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maron

se rakkaus katso sitä koska se iskee eikä ikääkään, mutta jos olet itse vapaa ja hän on vapaa niin mikäs siinä. Eihän ikäero mikään este ole, jos vain jaksat pysyä nuoremman "kyydissä".
      Kyllähän 30 vuotias on jo aikuinen nainen, jos kyse olisi 18 vuotiaasta olisi tilanne toinen.
      Sitten voisi joku jo tuomita sinut "häpeäpaaluun".
      Paljon onnea uudelle nuoruudellesi - jos molemmat sitä haluavat niin anna palaa!!!!!!!

• hurlumHei

...lienee enemmänkin asenteesta, attitudesta. Miksi miettiä rakkauden kohdalle osuessa muiden mielipiteitä? Yhtä hyvin rakkaussuhde voi onnistua tai epäonnistua samanikäisen tai vanhemman kanssa. Joten kuuntele itseäsi...

• Hmmm... Kuulostaa siltä että olet yltäpäältä rakastunut :). Tähän hätään et voi tehdä muuta kuin antaa palaa. Tuskin tuossa tunnetilassa pystyy järkevästi ajattelemaan ;). Nauttikaa ja olkaa onnellisia.

Ei tuo 15 vuoden ikäero vielä tunnu missään, mutta valitettavasti kymmenen vuoden kuluttua alkaa jo tuntua. Toivottavasti ei ollut kovin masentava kommentti. Tsemppiä.

• Mariet kirjoitti:

Hmmm... Kuulostaa siltä että olet yltäpäältä rakastunut :). Tähän hätään et voi tehdä muuta kuin antaa palaa. Tuskin tuossa tunnetilassa pystyy järkevästi ajattelemaan ;). Nauttikaa ja olkaa onnellisia.

Ei tuo 15 vuoden ikäero vielä tunnu missään, mutta valitettavasti kymmenen vuoden kuluttua alkaa jo tuntua. Toivottavasti ei ollut kovin masentava kommentti. Tsemppiä.

Viesti oli tarkoitettu avauksen tekijälle. Kuumeen pöpperössä lykkäsin sen tuohon sun viestin perään samalla kun luin sen.

• ihmissuhde-expertti

olen sellainen luonteeltani, impulsiivinen, mutta oppinut että kannattaa joskus miettiä isoja asioita, höps... tiedän että annan palaan...

Kiitos rohkaisusta, olen entistä varmempi asiasta.

• taikanainen

ongelmien ajattelusta, asioilla on tapana mennä siihen suuntaa kuin ajattelee, alitajunta toimii niin. eihän teillä ole kuin 15v ikä-eroa, ettekä kumpikaan ole kakaroita enää...

Nauttikaa elämästä ja katselkaa,miltä se näyttää pidemmän päälle, eihän sitä heti tarvitse hyökätä papin puheille...Mies on siitä onnellisemmassa asemassa, että hänen kroppansa vanhenee ehkä hitusen hitaammin verrattuna naiseen. Nyt vaan treenit päälle ja bodi trimmiin,(vai joko se on kunnossa*virn*) niin pysyy se kolmikymppinen maisemissa.

Hyväntahtoisesti taikis

• taikanainen

minä tuhma ihminen, vain asian fyysistä puolta ajattelen tässä. tukistakaa minua.

saattahan olla ett tuo samalla aaaltopituudella oleminen on pitkässä juoksussa se seikka joka lopulta ratkaisee miten menee... mutta mielestäni se ei ole niinkään iästä kiinni vaan asenteista, miten suhtaudutaan asioihin. kannattaa siinä huumassakin vähän kuunnella omaa mieltään, sujuuko jutut hyvin, ymmärrätkö mitä hän sanoo,huumori varsinkin on tärkeä, se jos kolahtaa niin kaikki on mahdollista !!!

• ihmissuhde-expertti

:-))) tää on nyt sitten sen ansiota että olen käynyt 20 vuotta kuntosalilla ja syönyt tervellisesti. Naisystäväni haluaa vain välillä katsella minua alasti !!!! kun kuulemma vartaloni on täydellinen , heh heh tässä iässä :-)), taitaa olla tyttö onneksi huononäköinen *punastuu ja jäykistyy jo ajatuksesta* huh, tai ....

Minähän pidän itseni trimmissä, paino edelleen sama kuin 20 vuotta sitten.

• ihmissuhde-expertti
        taikanainen kirjoitti:

minä tuhma ihminen, vain asian fyysistä puolta ajattelen tässä. tukistakaa minua.

saattahan olla ett tuo samalla aaaltopituudella oleminen on pitkässä juoksussa se seikka joka lopulta ratkaisee miten menee... mutta mielestäni se ei ole niinkään iästä kiinni vaan asenteista, miten suhtaudutaan asioihin. kannattaa siinä huumassakin vähän kuunnella omaa mieltään, sujuuko jutut hyvin, ymmärrätkö mitä hän sanoo,huumori varsinkin on tärkeä, se jos kolahtaa niin kaikki on mahdollista !!!

njoo tää puoli sitten onkin mielenkiintoinen. Tuon ikäinen haluaa vielä bailata ja mennä... mutta kuten tiedämme että kohta se muuttuu... ei vaan enää huvita niin paljon. Minusta kait hakee vahvempaa ihmistä kun nuoret miehet eivät henkisesti kestä :-)

Saas nähdä...huumori on samanlainen.
        * aprikoi *

• taikanainen
        ihmissuhde-expertti kirjoitti:

:-))) tää on nyt sitten sen ansiota että olen käynyt 20 vuotta kuntosalilla ja syönyt tervellisesti. Naisystäväni haluaa vain välillä katsella minua alasti !!!! kun kuulemma vartaloni on täydellinen , heh heh tässä iässä :-)), taitaa olla tyttö onneksi huononäköinen *punastuu ja jäykistyy jo ajatuksesta* huh, tai ....

Minähän pidän itseni trimmissä, paino edelleen sama kuin 20 vuotta sitten.

tää juttu nyt vähän haiskahtaa..... :)))))))

• ihmissuhde-expertti
        taikanainen kirjoitti:

tää juttu nyt vähän haiskahtaa..... :)))))))

ei mulla, mä käyn pesulla ja suihkussa usein. Suosittelen... :-))))))))

itseasiassa puhun totta..., kukas se kissan hännän nostaa ellei kissa itse

• taikanainen

ei mulla, mä käyn pesulla ja suihkussa usein. Suosittelen... :-))))))))

itseasiassa puhun totta..., kukas se kissan hännän nostaa ellei kissa itse

se on vasta huomenna :)))))

Enkä mä tuota häntää nyt tarkoittanut..vaan koko avausta..*viheltelee*

• ihmissuhde-expertti
        taikanainen kirjoitti:

se on vasta huomenna :)))))

Enkä mä tuota häntää nyt tarkoittanut..vaan koko avausta..*viheltelee*

*katsoo kelloon ja punastuu ja jäykistyy taas*

pahus..., sori en tiennyt mitä juttua tarkoitit. :-) huolestuin jo että aprillisilli haisee *yök*

• taikanainen

*katsoo kelloon ja punastuu ja jäykistyy taas*

pahus..., sori en tiennyt mitä juttua tarkoitit. :-) huolestuin jo että aprillisilli haisee *yök*

olet ainakin, mä voisin kyllä vaihtaa sen kolmikymppisen kans osia :))))

Juu, aprillisillin pitäis haista vasta huomenna, mutta tässä avauksesa on kummallinen lemu..... melkein kuin pikkukallen sormi...

• sini

iässä suhde varmaan toimii. Mutta entäs sitten kun sinä olet 70v. niin kaveri on vasta 55v. Silloin ikäero alkaa näkyä.
      Mutta antakaahan ajan kulua ja rakkauden hehkua, niin kauan kuin sitä kestää :=))
      Sanoisin,että sinulla vois ehkä olla tuo 50v. villitys nyt alkamassa :=)
      Ja tuomio on :VAPAUTTAVA

• ihmissuhde-expertti

Isäni on 74 v. ja häntä luullaan edelleen 60-vuotiaaksi. Itse uskon perineeni samat geenit, olen aika nuorekas kuulemma. Mä luulen että vanhempana vain olemme entistä yhteensopivampia. Itse asiassa ei ikäeroa ole kuin 14 vuotta, huoh...

Ihanaa,,, mukavia rohkaisuja täällä.

• tukkusutija

Isäni on 74 v. ja häntä luullaan edelleen 60-vuotiaaksi. Itse uskon perineeni samat geenit, olen aika nuorekas kuulemma. Mä luulen että vanhempana vain olemme entistä yhteensopivampia. Itse asiassa ei ikäeroa ole kuin 14 vuotta, huoh...

Ihanaa,,, mukavia rohkaisuja täällä.

gini kehottti.

vaikka minä en ole paljon mitenkään vanha (80 ) ja näytän 120 vuotiaalta. vaikka olen itseni pitänyt nuorilla sussuilla viriilinä tai muuten omapäisenä. (entinen atleetti nykynen kotleetti)

ajattele kun sä olet vasta 70 niin hän on jo 55 ja kuka niin vanhoista akoista....?

mutta sinun vaivaasi ei lääkkeet auta.

• sini
        tukkusutija kirjoitti:

gini kehottti.

vaikka minä en ole paljon mitenkään vanha (80 ) ja näytän 120 vuotiaalta. vaikka olen itseni pitänyt nuorilla sussuilla viriilinä tai muuten omapäisenä. (entinen atleetti nykynen kotleetti)

ajattele kun sä olet vasta 70 niin hän on jo 55 ja kuka niin vanhoista akoista....?

mutta sinun vaivaasi ei lääkkeet auta.

Niin vanhako sinä tukkusutija oot? Olet tosi nuorekas luonne ikäiseksesi. En olis millään uskonut.
        Mä olen 25v. ja näytän ihan ikäiseltäni.

• norMix evk
        sini kirjoitti:

Niin vanhako sinä tukkusutija oot? Olet tosi nuorekas luonne ikäiseksesi. En olis millään uskonut.
        Mä olen 25v. ja näytän ihan ikäiseltäni.

25v...toi oli hyvä :DDD

• sini
        norMix evk kirjoitti:

25v...toi oli hyvä :DDD

siellä höpäjä. Et voi todellakaan tietää mun ikää. Mikä vika 25 vuotiaassa on??
        Vai etkö usko, että olen jo sen ikäinen? Vaikutanko jotenkin vielä nuoremmalta kuin olen?

• norMix evk
        sini kirjoitti:

siellä höpäjä. Et voi todellakaan tietää mun ikää. Mikä vika 25 vuotiaassa on??
        Vai etkö usko, että olen jo sen ikäinen? Vaikutanko jotenkin vielä nuoremmalta kuin olen?

...ei todellakaan kannata tulla tänne väittämään olevansa 25v. Hus Pikkukakkosta katsomaan siitä :))

• sini
        norMix evk kirjoitti:

...ei todellakaan kannata tulla tänne väittämään olevansa 25v. Hus Pikkukakkosta katsomaan siitä :))

kun minä viihdyn hyvin vanhempien setien ja tätien parissa. Olen vähän pikkuvanha. Kasvanut aikuisten ihmisten kanssa. Ei ollut yhtään ikäistäni leikkikaveria lapsena.
        Minkäs ikäinen setä se sinä olet?

• norMix evk
        sini kirjoitti:

kun minä viihdyn hyvin vanhempien setien ja tätien parissa. Olen vähän pikkuvanha. Kasvanut aikuisten ihmisten kanssa. Ei ollut yhtään ikäistäni leikkikaveria lapsena.
        Minkäs ikäinen setä se sinä olet?

...kuule olen 72...eikun siis 27 ja ajelen rollaatt...siis RollsRoycellani päivät pitkät, kun on niin korkea tuo eläk...siis elintaso. Miten olisi, tulisitko kyytiin ;-DD

• sini
        norMix evk kirjoitti:

...kuule olen 72...eikun siis 27 ja ajelen rollaatt...siis RollsRoycellani päivät pitkät, kun on niin korkea tuo eläk...siis elintaso. Miten olisi, tulisitko kyytiin ;-DD

Olen joskus rollaattoria ajanut, mutta kyydissä en ole koskaan ollut. Ja onneksi on pieni pylly, et mahtuu siihen pienen tangon päälle :=))
        Sinun ikäkin osui kyllä nappiin. Milloin tulet hakemaan mua?

• norMix evk
        sini kirjoitti:

Olen joskus rollaattoria ajanut, mutta kyydissä en ole koskaan ollut. Ja onneksi on pieni pylly, et mahtuu siihen pienen tangon päälle :=))
        Sinun ikäkin osui kyllä nappiin. Milloin tulet hakemaan mua?

...rollaatt...siis Rollsiini on saatu pyör...siis kesärenkaat alle :)))

• JenniJ sit. Niiloa
      • ihmissuhde-expertti

elämä on...

Ihme juttu, mitenkä elämässa aina samat asiat keskusteluttaa. Hei, mä pyysin henkilökohtaista neuvoa vaikeaan tilanteeseen ja vuosi sitten en ollut näitä juttuja lukemassa. Silloin mulla oli 4 vuotta nuorempi sussu. Nyt siis 14 ja ensi vuonna 24? ,,,, enempää en jatka... (no oli huonoa huumoria)

• Linkin "Pojantytär"

elämä on...

Ihme juttu, mitenkä elämässa aina samat asiat keskusteluttaa. Hei, mä pyysin henkilökohtaista neuvoa vaikeaan tilanteeseen ja vuosi sitten en ollut näitä juttuja lukemassa. Silloin mulla oli 4 vuotta nuorempi sussu. Nyt siis 14 ja ensi vuonna 24? ,,,, enempää en jatka... (no oli huonoa huumoria)

....ja iäkkäämpi nuori loppuikänsä.

Oli -70 -luvun alku, kun Isoäiti rakastui isäni hyvään ystävään ja nuorimies mummooni, ikäeroa heillä oli 25 vuotta. Ei kovin hyväksyttävää siihen aikaan. Elivät ja vaikuttivat onnellisilta elämänsä loppuun asti.
        Vaarini menehtyi "nuoresta" iästään huolimatta ensin ja mummo suri itsensä multiin samana vuonna 8-kymppisenä.

JenniJoutava

[Kirjoittanut:4.5.2004 klo 16.57]

• Minun huumorintajuni loppui nyt jos sitä ikinä on ollutkaan. Olen ennenkin vastannut avauksiin jotka on olleet ihan pilajuttuja. Silloin ajattelin että yksikin vielä niin minun kirjoittelut loppuu siihen. Otin tämänkin vähän niinkuin tosissani ja vastasin tosissani. Avauksen tekijä on näköjään sen huomannut.
      Nyt saa mun kommentit vähäksi aikaa jäädä.

• ihmissuhde-expertti

ei ollu pilajuttu. Tää kaffepalsta nyt on tällainen. Jatka please, sain paljon ihanaa tukea...

• taikanainen

välitä, otin minäkin alkuun totena, mutta tuo kommentti jonka avauksentekijä pisti tulemaan, sai epäilemään aitoutta.... voihan asia olla tottakin, mutta kirjoittaja on kyllä tuttumme, suurella todennäköisyydellä....

• taikanainen

ei ollu pilajuttu. Tää kaffepalsta nyt on tällainen. Jatka please, sain paljon ihanaa tukea...

anteeksi jos pilailin kustannuksellasi.

• ihmissuhde-expertti
        taikanainen kirjoitti:

anteeksi jos pilailin kustannuksellasi.

:-))) puolin ja toisin :-)))) minusta täällä on oikea fiilis, voidaan puhua vakavasti mutta välillä heittäytyä viihteelle. No, välillä on kiva irvailla itselle :-DDD
        itse asia on muuten tosi!

• sini

Luovuta. Niin minäkin luulin, että avaus oli oikea "vuodatus". Minäkin kokemattomana maalaistyttönä tahdon mennä aina halpaan. Mutta elämä opettaa :=))
        Mehän ei luovuteta. Jos joku meidän kustannuksella haluaa pitää hauskaa, se suotakoon hänelle :=)))

• taikanainen

:-))) puolin ja toisin :-)))) minusta täällä on oikea fiilis, voidaan puhua vakavasti mutta välillä heittäytyä viihteelle. No, välillä on kiva irvailla itselle :-DDD
        itse asia on muuten tosi!

no hyvä, nuo mitä kirjoitin alkuun olivat tosimielessä kirjoitettuja, toivon vilpittömästi että rakastuneet ihmiset saisivat olla onnellisia, iästä riippumatta.

• maron
        sini kirjoitti:

Luovuta. Niin minäkin luulin, että avaus oli oikea "vuodatus". Minäkin kokemattomana maalaistyttönä tahdon mennä aina halpaan. Mutta elämä opettaa :=))
        Mehän ei luovuteta. Jos joku meidän kustannuksella haluaa pitää hauskaa, se suotakoon hänelle :=)))

uskoin että mies oli ihan tosisaan - eikös se sitten ollutkaan? Voi hitsi meni hyvät viisaat neuvot hukkaan. En enää ikinä anna viisaita neuvoja kenellekään.
        No kaikesta oppii jos oppii, luulen kyllä että en opi!!

• ihmissuhde-expertti
        maron kirjoitti:

uskoin että mies oli ihan tosisaan - eikös se sitten ollutkaan? Voi hitsi meni hyvät viisaat neuvot hukkaan. En enää ikinä anna viisaita neuvoja kenellekään.
        No kaikesta oppii jos oppii, luulen kyllä että en opi!!

tosissaan olin, kaffepalstalaiset vain epäilevät aina kaikkea... :-)

• yopollo

paalussasi vaan, minä ainakin tunnen itseni pedofiiliksi jos kuvittelen mitään minuutinkaan alle nelikymppisen kanssa.

• n52

Aito kysymys vai kehu?
      Olen todella kiinnostunut ongelmastasi!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2305
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2218
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1579
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1474
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1145
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1087
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      90
      941
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      838
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      128
      822
    Aihe