Asuntoja tarvitaan muualta suomesta työn- ja opiskelun perässä muuttaville pk-seudulle. Sen lisäksi maahan tuleville pakolaisille sekä maahanmuuttajille.
Tarve ei ole siis täysin perusteeton mutta jotta tämä voidaan toteuttaa ja maksimaallisin voitoin niin kuvioon astuun mukaan halpatyövoima.
Tämä on iso bisnes, sitten voikin kysyä kuka sen rahoittaa ja mistä se raha siihen saadaan.
Tässä nyt alustus aiheelle.
Maahanmuutto- ja halpatyövoima bisnes
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi
Pahoittelut, aihe ei ollu täällä kovinkaan kiinnostava näköjään :)
Kertoneen aika paljon siitä missä mennään ja minne mennään tulevaisuudessakin.
Te ette siitä päätä jatkossakaan, kansa ei ole se joka sanelee pelisäännöt, mitä halutaan, ei edes pieniäkään asioita monesti koska mitä joku kaupungin päätös on määrännyt -80 luvulla niin sillä mennään eikä ketään kiinnosta alkaa käyttää aikaa eikä vaivaa siihen että voiko asian tehdä toisin. Joskus tässä on niin että tuhannet haluaa asian olevan toisin mutta 2 päättäjää ei halua. Se on sitä byrokratiaa.. Tästä karpolla on jopa kymmeniä videoita tehtynä aikoinaan..
Emme pärjää ilman afrikkaa, irakki, irania sun muita sun muita.
Kyllä heitä pitää olla täällä, muuten ei päivä vaihdu eikä ole tulevaisuutta.
Itse ihmettelen mutta liian iso osa kansaa on niitä joille taudinkuvaa leimaa laitostuminen/aivopesu. - Anonyymi00002
- Anonyymi00003
Vieraat ensin.
- Anonyymi00004UUSI
ja näin hölmö eliitti rikastuu halpatyövoimalla.
Miettikää et sairaalat ja virastot on täys näitä tolloja.. ei vitun tunarit!
https://www.facebook.com/reel/4071209696458124 - Anonyymi00005UUSI
Paluumuutto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061414Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124634Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat32568Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö198538Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔32534- 61530