Ja hyvällä tahdollakaan ei pysty positiivista keksimään.
Mulla ainakaan ei enää näy alkuperäisen keskusteluavauksen päivämäärä. Onko muilla näin?
Ei haluttais kommentoida vuonna 2003 ajankohtaisena olleeseen asiaan. Onneksi näissä useimmiten ei ole asiaa.
Taas joku s24 uudistus?
9
52
Vastaukset
Onko kommenteista jo puutetta?
Pannaan vanhat aiheet salakavalasti kiertoon?Mikä selain sulla on?
Mulla Chrome ei suostu näyttämään viestejä ollenkaan, mutta Opera näyttää..
Aloituksen päivää ei näytä, mutta seuraavan viestin näyttää.Frouva kirjoitti:
Mikä selain sulla on?
Aloituksen päivää ei näytä, mutta seuraavan viestin näyttää.Aa mutta näkyyhän se pvm aloituslistassa..
Frouva kirjoitti:
Mikä selain sulla on?
Aloituksen päivää ei näytä, mutta seuraavan viestin näyttää.Chromen läppäriversiolla tämä nyt on auki, niin kuin yleensäki työaikoina.
Juuri noin. Ensimmäisen kommentin ajan näyttää, muttei itse avauksen.Frouva kirjoitti:
Aa mutta näkyyhän se pvm aloituslistassa..
Otsikkolistassahan näkyy ketjuun tulleen uusimman kommentin pvm / aika.
Thymallus kirjoitti:
Otsikkolistassahan näkyy ketjuun tulleen uusimman kommentin pvm / aika.
Ai.. Huijausta.
Frouva kirjoitti:
Ai.. Huijausta.
Chrome mullakin yleensä on, tietysti, munaseni. Mutta nyt vaihdoin Operaan. Puhelimessa on Edge.. jostain syystä.
Frouva kirjoitti:
Chrome mullakin yleensä on, tietysti, munaseni. Mutta nyt vaihdoin Operaan. Puhelimessa on Edge.. jostain syystä.
Jaa, nyt se Chromekin pelittää.. Aiemmin ihmettelin, kun joka viestin alussa näkyi kolme pistettä. Ei enää. Oudoa. Insinöörit, viddu...menkää oikeisiin töihin☝️
Frouva kirjoitti:
Jaa, nyt se Chromekin pelittää.. Aiemmin ihmettelin, kun joka viestin alussa näkyi kolme pistettä. Ei enää. Oudoa. Insinöörit, viddu...menkää oikeisiin töihin☝️
Maailmassa on virheitä.
Ja ne kaikki on tietotekniikkaperäisiä. Mistä niille oikein maksetaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723065Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522263Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131433Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651249- 861136
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1961Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23941Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55925- 47912