Ja hyvällä tahdollakaan ei pysty positiivista keksimään.
Mulla ainakaan ei enää näy alkuperäisen keskusteluavauksen päivämäärä. Onko muilla näin?
Ei haluttais kommentoida vuonna 2003 ajankohtaisena olleeseen asiaan. Onneksi näissä useimmiten ei ole asiaa.
Taas joku s24 uudistus?
9
<50
Vastaukset
Onko kommenteista jo puutetta?
Pannaan vanhat aiheet salakavalasti kiertoon?Mikä selain sulla on?
Mulla Chrome ei suostu näyttämään viestejä ollenkaan, mutta Opera näyttää..
Aloituksen päivää ei näytä, mutta seuraavan viestin näyttää.Frouva kirjoitti:
Mikä selain sulla on?
Aloituksen päivää ei näytä, mutta seuraavan viestin näyttää.Aa mutta näkyyhän se pvm aloituslistassa..
Frouva kirjoitti:
Mikä selain sulla on?
Aloituksen päivää ei näytä, mutta seuraavan viestin näyttää.Chromen läppäriversiolla tämä nyt on auki, niin kuin yleensäki työaikoina.
Juuri noin. Ensimmäisen kommentin ajan näyttää, muttei itse avauksen.Frouva kirjoitti:
Aa mutta näkyyhän se pvm aloituslistassa..
Otsikkolistassahan näkyy ketjuun tulleen uusimman kommentin pvm / aika.
Thymallus kirjoitti:
Otsikkolistassahan näkyy ketjuun tulleen uusimman kommentin pvm / aika.
Ai.. Huijausta.
Frouva kirjoitti:
Ai.. Huijausta.
Chrome mullakin yleensä on, tietysti, munaseni. Mutta nyt vaihdoin Operaan. Puhelimessa on Edge.. jostain syystä.
Frouva kirjoitti:
Chrome mullakin yleensä on, tietysti, munaseni. Mutta nyt vaihdoin Operaan. Puhelimessa on Edge.. jostain syystä.
Jaa, nyt se Chromekin pelittää.. Aiemmin ihmettelin, kun joka viestin alussa näkyi kolme pistettä. Ei enää. Oudoa. Insinöörit, viddu...menkää oikeisiin töihin☝️
Frouva kirjoitti:
Jaa, nyt se Chromekin pelittää.. Aiemmin ihmettelin, kun joka viestin alussa näkyi kolme pistettä. Ei enää. Oudoa. Insinöörit, viddu...menkää oikeisiin töihin☝️
Maailmassa on virheitä.
Ja ne kaikki on tietotekniikkaperäisiä. Mistä niille oikein maksetaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174466
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261414Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201001
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19985- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914