Jos kiusaaja, epäasiallisesti käyttäytyvä, työpaikalla on pomo, mitään ei ole tehtävissä. Pomoilla on suhteet ylemmäs, kaveeraavat keskenään kaikki pienessä piirissä. Työsuojelu ja ammattiyhdistystoiminta on ihan silmänlumetta. Väistelevät ja yrittävät päästä eroon kiusatusta. Työterveyshuolto ajaa työnantajan asiaa, eivät tee mitään. Oikeusasteissa menee ainakin 7vuotta, raskas prosessi ja voittaminen epävarmaa. Kiusaaja usein pelaa varman päälle ja huolehtii omasta turvastaan alusta asti monin tavoin. Kiusatun panettelu eri tahoille kuuluu vahvana peliin.
Miten tähän tilanteeseen on ajauduttu? Suomesta ei löydä apua mistään. Kiusattua panetellaan jokaisessa paikassa.
Meillä on työterveyslaitos, mutta silti me kaikki olemme yksin asian kanssa ilman tukea mistään.
Jokin keino tähän löytyy?
Jokin keino löytyy
Anonyymi
1
165
Vastaukset
- Anonyymi
Olen seurannut "alan" kehitystä nyt pari vuosikymmentä. Mitään edistystä ei näytä tapahtuvan. Ainakaan tekijöille ei haluta rajoituksia, rangaistuksista puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122128Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1431667Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211212Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861114Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79831
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701