Pitkä odotus!

Anonyymi

Seurusteli kasariaikoina erään ihanan tytön kanssa, olin silloin parikymppinen, ehkä vähän villi ja tyttö oli "kiltimpi". Tämä ehkä hiersi seurustelusuhdettamme.
Tuli bänät muutaman kuukauden jälkeen tytön aloitteesta.
Kaipasin tyttöä ja yritin saada hänet takaisin onnistumatta.
Löysin uuden ja menin naimisiin. Kaipaamaan jäin ja yksi syy oli että en koskaan saanut tietää miksi tyttö jätti minut.
Nyt olen jo kuudella kymmentä ja sinkku. Odotin ..mutta mitä..yli kolmekymmentä vuotta, seurasin sivusta ensi-ihastukseni elämää, hän meni naimisiin, sai lapsi, erosi, löysi uuden ja muutaman vuoden kuluttua taas erosi.
Monet kerrat otin yhteyttä mutta ei pienintäkään vastakaikua, olin tyhjää vain, en edes ystävänä saanut olla. Nyt sitten kun hän on jo viisikymmentä eikä enää taida löytää ketään niin ottaa minuun yhteyttä ja haluaisi tavata!! Onko viidenkympin villitys vai?
Olin ensin äimänkäkenä ja sydän jyskytti mutta kun nukuin yön yli ja mietin niin päätin että ehkä luovutan nyt kalkkiviivoilla, nytkö kelpaisi minä kun muita ei enää löydy, tämäkö nyt minulle riitti että hän otti yhteyttä positiivisista aikeissa, tätäkö jäin kaipaamaan, enpä tiedä.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, etkö nyt voisi olla tyytyväinen, että otti yhteyttä, jos kerta olet häntä koko elämäsi kaivannut??? Mitäänhän et menetä vaikka hänet tapaisit, vai menetätkö?

    • Anonyymi

      Mikset ole tyytyväinen, että joku sinua muistaa kuusikymppisenäkin? Aivan hupsua kieltäytyä. Otapa vaikka puhelin käteen, ja soita, tee jotain ennen kuolemaa. Älä nyhrää.

    • Oletko miettinyt ohjaako elämääsi rakkaus vai pelko? Tällainen kysymys tuli mieleeni, koska heti vaikutti siltä, että pelkäät jotain. Siksi et uskaltanut tavata.

    • Anonyymi

      Älä ole tyhmänylpeä nyt kun elämäsi ihastus ottaa viimein yhteyttä. Teillähän voi olla vielä montakymmentä vuotta kivaa yhteiselämää.

    • Anonyymi

      Häneltä rahat loppu. Tietää sinun kuolaavan perään ja olevan valmis "vähän rahoittamaan".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe