Kertokaa: onko elämäntilanne hallinnassa? Huom ! Vastauksiin ei sitten sellaista adjektiivia kuin "ruma", eikä substantiivia "ätmi". (Ne asiat on jankutettu täällä jo moneen kertaan.)
Onko elämäntilanne hallinnassa?
41
<50
Vastaukset
On ihan hyvällä tolalla nyt.
Elämää nyt silleen ei voi hallita, mutta osaan liukua smoothisti oikealle puolelle venettä, että se menee aikahyvin minne sen haluan. 😀Elämäntilanne on hallinnassa, ja se tässä huolettaakin. Korona-aikana ei tapahdu mitään yllättäviä käänteitä.
Elämäntilanne hyvinkin hallinnassa. Olen velaton ja hajuton.
- Anonyymi
Terveys tallella, työpaikka omalta alalta, eikä velkaa. Toki voisi olla paremminkin, jos omalla työllä pääsisi vielä vaurastumaankin, mutta näin korona-aikana ei voi valittaa, kun voisi olla huonomminkin. Oma työpaikka ei onneksi ole eturintamassa, ja työnmäärä voi periaatteessa myös lisääntyäkin tämän vuoksi.
- Anonyymi
Hyvä tilanne. Asun maaseudulla, ja toisinaan pääsen kaupunkiin linjavaunun kyydissä.
- Anonyymi
Elämäntilanne hallinnassa? Hallittavilta osilta kyllä, hallitsemattomat taas ei haittaa. On.
xLiner - Anonyymi
muuten on mutta iki oma nainen puuttuu ja velaton olen mutta tulot on surkeat
Joo, on vaan niin helvetin tylsää tämä elämä, etä meinaa suoni katketa päästä.
- Anonyymi
mene lääkäriin ennen kuin teet mitään tyhmää
Anonyymi kirjoitti:
mene lääkäriin ennen kuin teet mitään tyhmää
Mites se lääkärissä käynti piristäisi?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mites se lääkärissä käynti piristäisi?
se osaa auttaa jos elämä on helvetin tylsää
Anonyymi kirjoitti:
se osaa auttaa jos elämä on helvetin tylsää
Jossain pilleri hymyissä sitten istuu polla pehmeenä, joo ei kiitos. Mä kärsin ja kidun mielummin. Ei tätä ikuisesti kestä, nyt on vaan heikkoa hetken.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Jossain pilleri hymyissä sitten istuu polla pehmeenä, joo ei kiitos. Mä kärsin ja kidun mielummin. Ei tätä ikuisesti kestä, nyt on vaan heikkoa hetken.
ennemmin pillereissä hymy suin kuin riistää itseltänsä hengen niin sitä varten lääkkeet ja lääkärit on että auttaa kun mieli on musta ja halu palava itsemurhata itsensä niin mikä elämässä nyt niin jurppii
Anonyymi kirjoitti:
ennemmin pillereissä hymy suin kuin riistää itseltänsä hengen niin sitä varten lääkkeet ja lääkärit on että auttaa kun mieli on musta ja halu palava itsemurhata itsensä niin mikä elämässä nyt niin jurppii
Näää, välillä masentaa ja ei huvita mikään. Ennenkin läpi käyty ja tiedän, ettei siihen kuole. Pitää vaan aikansa murjottaa ja potkia varpaita seinään.
https://youtu.be/deK_KXkSLkM- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Näää, välillä masentaa ja ei huvita mikään. Ennenkin läpi käyty ja tiedän, ettei siihen kuole. Pitää vaan aikansa murjottaa ja potkia varpaita seinään.
https://youtu.be/deK_KXkSLkMkuuntele rolling stonesin orginal pain it black se piristää no en osaa auttaa mut älä tee mitään tyhmää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mieltä olen!!kolmio lääkkeet auttavat kummasti minua myös mutta ei kaikessa mutta on tyhjää parempi!! heti kun mun seulat ovat loppu niin mikään ei estä minua polttaa!!vittuun tämän maan mielipiteet!! kannabis on terveellistä ja auttaa rentoutuu!! enkä edes jaksa miettiä että mitä väliä sillä on jos esimerkiksi hän Nyt tämän lukee!! siitä vaan!!suutu mulle!! ei kiinnosta!!minä en ole suomalainen ja en sen takia ymmärrä että kannabis on jotenkin paha asia!! kerro ihmeessä eteenpäin!!ei haittaa!!mä muutan muutenkin ulkomaille niin siellä ymmärretään minua
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Aloita joku uus juttu.
Ulkoiluta nyt sitä Ninjaa. Raahaat ihtes puikkoihin, potta päähän ja annat vähän nassua sille, olipahan kyykky tai ei.
Äksöniä, prkle! 💪😬Anonyymi kirjoitti:
Aloita joku uus juttu.
Nyt ei jaksa aloittaa uusia juttujakaan. Täytyy nyt vaan rypeä hetki, kyllä se siitä taas yhtenä aamuna piristyy tämä pää. Joskus tulee näitä tylsyyteen vajoamisia, harvoin mutta joskus. Liian paljon kuormaa päässä.
Jan1 kirjoitti:
Nyt ei jaksa aloittaa uusia juttujakaan. Täytyy nyt vaan rypeä hetki, kyllä se siitä taas yhtenä aamuna piristyy tämä pää. Joskus tulee näitä tylsyyteen vajoamisia, harvoin mutta joskus. Liian paljon kuormaa päässä.
Yksk uusi lääkityskin taitaa vaikuttaa serotoniineihin, silleen että synkistää.
Disse kirjoitti:
Ulkoiluta nyt sitä Ninjaa. Raahaat ihtes puikkoihin, potta päähän ja annat vähän nassua sille, olipahan kyykky tai ei.
Äksöniä, prkle! 💪😬Ei nyt pysty. Likkoja ei voi jättää keskenään. Ja tuo uus lääke väsyttää niin, ettei meinaa herätä koko päivänä. Ajaminen on mitä sattuu, kun järki hidastuu. Lopetin jo välillä se ja nyt jouduin ottaa taas, kun kivut palasi.
Sitä kun nappaa 20-30mg niin nukkuu kun sika koko päivän. Höhöhöh. Triptyliä kipuun. Masennuslääke.Jan1 kirjoitti:
Ei nyt pysty. Likkoja ei voi jättää keskenään. Ja tuo uus lääke väsyttää niin, ettei meinaa herätä koko päivänä. Ajaminen on mitä sattuu, kun järki hidastuu. Lopetin jo välillä se ja nyt jouduin ottaa taas, kun kivut palasi.
Sitä kun nappaa 20-30mg niin nukkuu kun sika koko päivän. Höhöhöh. Triptyliä kipuun. Masennuslääke.Tai ei mulle uus ole, ennenkin käyttänyt kun fibromyalgia oli vaikeana. Sukatkin sattui jaloissa enkä nukkunut syvässä unessa ollenkaan. Vittumainen vaiva.
Anonyymi kirjoitti:
kuuntele rolling stonesin orginal pain it black se piristää no en osaa auttaa mut älä tee mitään tyhmää
Rollareita, ei kykene. :)
https://youtu.be/GqJOfRXJctkJan1 kirjoitti:
Ei nyt pysty. Likkoja ei voi jättää keskenään. Ja tuo uus lääke väsyttää niin, ettei meinaa herätä koko päivänä. Ajaminen on mitä sattuu, kun järki hidastuu. Lopetin jo välillä se ja nyt jouduin ottaa taas, kun kivut palasi.
Sitä kun nappaa 20-30mg niin nukkuu kun sika koko päivän. Höhöhöh. Triptyliä kipuun. Masennuslääke.No likat voi viikonloppuna jättää isukin hoiviin muutamaks tunniks. Tai ukille ja mummolle. Sit ajaa iisimmin, jotain selkeää pätkää.
Psykolooginrn vaikutus taattu. Mä lupaan! 😃👌
Hitto kun oisin lähempänä, tai ois mahkuja käyvä päiväseltään, niin veisin vaikka Kawa-ajelulle. Kuormaliinalla selkään kiinni vaikka. 😁Disse kirjoitti:
No likat voi viikonloppuna jättää isukin hoiviin muutamaks tunniks. Tai ukille ja mummolle. Sit ajaa iisimmin, jotain selkeää pätkää.
Hitto kun oisin lähempänä, tai ois mahkuja käyvä päiväseltään, niin veisin vaikka Kawa-ajelulle. Kuormaliinalla selkään kiinni vaikka. 😁Sain just sudittua noin puolet olkkarista. Toinen kerta on jo helpompi vetää. Tela rullaa ja maali levittyy. Huomenna tää homma on muuten tältä kesää paketissa. Vien rojut varastoon ja syksyllä korkeintaan kaivan uudestaan esiin. 😬
Disse kirjoitti:
No likat voi viikonloppuna jättää isukin hoiviin muutamaks tunniks. Tai ukille ja mummolle. Sit ajaa iisimmin, jotain selkeää pätkää.
Hitto kun oisin lähempänä, tai ois mahkuja käyvä päiväseltään, niin veisin vaikka Kawa-ajelulle. Kuormaliinalla selkään kiinni vaikka. 😁Hmm. Viikonloppuna onnistuisi muksujen vahtiminen.
Siinä on vaan lääkkeiden vaikutus aika arvelluttava, kun autolla ajaminenkin on mietittävä tarkkaan voiko itse lähteä ajamaan. Olen jättänyt lääkkeen edellisenä iltana ottamatta, jos olen tiennyt että seuraavana päivänä pitää olla skarppina ja ajaa.
Sitten palaa ne kivut, jos jättää muutaman illan lääkkeet ottamatta.
Välimatka on välillä kelju, olis muutenkin mukavaa nähdä ihmisiä joiden kanssa tulee juttuun ja viihtyy. :)Disse kirjoitti:
Sain just sudittua noin puolet olkkarista. Toinen kerta on jo helpompi vetää. Tela rullaa ja maali levittyy. Huomenna tää homma on muuten tältä kesää paketissa. Vien rojut varastoon ja syksyllä korkeintaan kaivan uudestaan esiin. 😬
Alkaa ole valmista, niin keksit kohta uuden projektin. :)
Jan1 kirjoitti:
Hmm. Viikonloppuna onnistuisi muksujen vahtiminen.
Siinä on vaan lääkkeiden vaikutus aika arvelluttava, kun autolla ajaminenkin on mietittävä tarkkaan voiko itse lähteä ajamaan. Olen jättänyt lääkkeen edellisenä iltana ottamatta, jos olen tiennyt että seuraavana päivänä pitää olla skarppina ja ajaa.
Sitten palaa ne kivut, jos jättää muutaman illan lääkkeet ottamatta.
Välimatka on välillä kelju, olis muutenkin mukavaa nähdä ihmisiä joiden kanssa tulee juttuun ja viihtyy. :)Hmmm. Välistä luen, että ehkä sain pienen kutkan ideaan. 😃
Joo, niinpähän se ois...🙄 Eipä täällä mullakaan oo sellaista juttukaveria, minkä kanssa osuu kaikki kohdalleen. Mutta onneks on palsta ja muut konstit paremmanpuutteessa. 😁Jan1 kirjoitti:
Alkaa ole valmista, niin keksit kohta uuden projektin. :)
No on tässä vielä tuota aitaprojektiakin kesken. Kaks pätkää puuttuu ja koko aita pitäis suoristaa, vähän pengertää ja pikku multakasa levitellä...
Mutta sitten en varsinaisia projekteja ota... jotain kivaa polttopuuhommaa ja järjestelysouvia maalla, mutta ne on sellaista ”milloinkerkeejahuvittaa”-juttua. 😬
Kyllä pitää nauttia kesästä. 😀
- Anonyymi
Elämä hallinnassa. Ei velkaa ,ei myöskään häiriötekijää elämässä.
Omalla lomalla oma kustataisena kohta 10 kk.
Kohan pääsee suorittaan noi muutamat kurssit, sitten korttien anomiseen, ja sitten työpaikan etsintään.
Terveisin Tampereen mies 45v.
Kohta 46.- Anonyymi
Tykkään totuudesta. Esim , kun sanoit , ett puolen vuoden päästä riideltäis vain sun aineiden käytöstä.
Sellasia enemmän
- Anonyymi
Itse en ole koskaan käyttänyt mitään.
Joskus vois vetää sen ensimmäisen ja viimeisen super överin. Melko lapasessa on ja kohta voi olla lapsetkin hukassa.
- Anonyymi
Jollei sielunvihollisen. Covid19 aikana ilmaantui hallitsijoita kuin sieniä sateella.
- Anonyymi
Ei ole hallintaa vaikka on rahaa paljon, oma talo. Masentaa silti yksinäinen elämä
On aika hyvin. Ainahan sitä jotain viilaamista löytää, mutta yleisesti ottaen elämäntilanne on hallinnassa ja asiat menevät oikeaan suuntaan.
- Anonyymi
Saamarin huononmakuisia juomia. Ei pysty
Anonyymi kirjoitti:
Saamarin huononmakuisia juomia. Ei pysty
Ok. Asia selvä.
Mistä juomista me puhutaaan?
No enpä nyt tiedä.. Tai onhan se hyvin pitkälti muiden hallinassa, kun tarkemmin miettii..
- Anonyymi
Hah.kenenkään elämäntilanne ei ole hallinnassa eikä tule olemaan. Voi tulla sairautta tauteja maanjäristyksiä ym mullistuksia.. Mikään ei ole pysyvää. Kaikki ja kaikkialla muuttuu kokoajan. Emme hallitse yhtään mitään.
- Anonyymi
Jatkan.ja jos pieni ihminen erehtyy moista luulemaan niin se on äkkiä luulot pois. Eläkää siis hetkessä.olkaa kiitollisia . huomisesta kukaan ei tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862