Korean girls rule

Sissyboy

Löytyiskö tätä kautta ketään, jolla ois kokemuksia korealaisista naisista? Mä olen ihan rakastunut yhteen korealaiseen. Ois tosi ihanaa, jos löytyis muitakin miehiä, jotka on samassa tilanteessa. Itse olen 27 vuotias ja akateeminen.

36

2893

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homo superior

      Korealaiset - sekä miehet ja naiset - rankattiin jokin aika sitten lukemassani artikkelissa Aasian kauneimmiksi. Mm. korealaiset elokuvatähdet ovat juuri kauniin ja tyylikkään ulkonäkönsä vuoksi suosittuja ympäri Aasiaa. Sokaisevan kaunis ulkonäkö ei tosin artikkelin mukaan ole vain synnynnäinen ominaisuus, vaan huomattava osa korelaisista - prosenttilukua en muista - on läpikäynyt jonkilaisen kauneusleikkauksen/operaation sekä ylläpitää kauneuttaan erilaisin ruiskein ym. menetelmin. Hinnat erilaisille kauneusleikkauksille artikkelin mukaan ovat pudonneet rajusti mm. alalle tunkeutuneiden puoskareiden ja 'lääkäriopiskelijoiden' tähden, jonka tähden yhä nuoremmat korealaiset operoivat itseään.

      Onnea kuitenkin, jos todella olet korealaiseen kaunottareen törmännyt. Toivottavasti rakkaus on molemminpuolista. Itselläni on runsaasti kokemuksia eripuolilta Aasiaa tulevista ihmisistä, mutta korealaista - miestä tai naista - en ole koskaan tavannut. Korealaista ruokaa on sen sijaan tullut syötyä *nam*! =D

      • GGH

        On totta että suuri osa Korealaisista on läpikäynyt kauneusleikkauksia. Etenkin elokuvatähdet ovat käytännössa kaikki käyneet läpi useita leikkauksia. Normaaliit naiset eivät käy leikkauksissa samaan malliin. Useimmat heistä on vain leikkauttaneet silmäluomensa ns. single eye lid:stä double eye lid:iin. Tämä toimeenpide on huvin pieni eikä suurin osa suomalaisist huomaa edes eroa. Muut operaatiot ovat harvinaisia, mutta kuitenkin yleisempiä kuin meillä.

        Mitä tulee Korealaisiin naisiin niin yleisesti voi sanoa että he ovat hyvin mukavia. He voivat suhatautua hieman varauksellisesti ulkomaalaisiin ja on myös normaalia että he ujostelevat. Useimmat korealaismiehet eivät kohtele naisiaan kovin hyvin ja siksi käyttäytymällä hyvin ja herrasmiesmäisesti korealaisnaiset varmasti pitävät sinusta. Naimattomat korealaisnaiset asuvat melkein aina perheensä luona (tai ainakin yhdessä sisarusten kanssa) ja jopa 25-28-vuotialla naisilla voi olla kotiintuloajat. Ulkomailla oleskellessaan he voivat olla paljon vapaammin kun kotimaassaan.


      • hoikka syntyjään
        GGH kirjoitti:

        On totta että suuri osa Korealaisista on läpikäynyt kauneusleikkauksia. Etenkin elokuvatähdet ovat käytännössa kaikki käyneet läpi useita leikkauksia. Normaaliit naiset eivät käy leikkauksissa samaan malliin. Useimmat heistä on vain leikkauttaneet silmäluomensa ns. single eye lid:stä double eye lid:iin. Tämä toimeenpide on huvin pieni eikä suurin osa suomalaisist huomaa edes eroa. Muut operaatiot ovat harvinaisia, mutta kuitenkin yleisempiä kuin meillä.

        Mitä tulee Korealaisiin naisiin niin yleisesti voi sanoa että he ovat hyvin mukavia. He voivat suhatautua hieman varauksellisesti ulkomaalaisiin ja on myös normaalia että he ujostelevat. Useimmat korealaismiehet eivät kohtele naisiaan kovin hyvin ja siksi käyttäytymällä hyvin ja herrasmiesmäisesti korealaisnaiset varmasti pitävät sinusta. Naimattomat korealaisnaiset asuvat melkein aina perheensä luona (tai ainakin yhdessä sisarusten kanssa) ja jopa 25-28-vuotialla naisilla voi olla kotiintuloajat. Ulkomailla oleskellessaan he voivat olla paljon vapaammin kun kotimaassaan.

        Pohjois-Koreassa on vain hoikkia ihmisiä. Se on varmaan ihan perinnöllistä siellä.
        Asian voit tarkistaa mistä tahansa p-korealaisesta dokumentista, jossa kerrotaan maan ihanista oloista.
        Ottanevat sinut ihastuksella vastaan, avosylin, kun sinne muutat elintasopakolaiseksi.


      • hullu
        hoikka syntyjään kirjoitti:

        Pohjois-Koreassa on vain hoikkia ihmisiä. Se on varmaan ihan perinnöllistä siellä.
        Asian voit tarkistaa mistä tahansa p-korealaisesta dokumentista, jossa kerrotaan maan ihanista oloista.
        Ottanevat sinut ihastuksella vastaan, avosylin, kun sinne muutat elintasopakolaiseksi.

        Oletko seonnut vai sinut aivopesty.
        Pohjos-Korealaiset ovat hoikkia siksi, että heidän elintasonsa muistuttaa 1900 alkua euroopassa ja osa Venäjääkin elää vielä tuolla vuosisadalla. Pohjois-Koreassa on nälänhätä ja ihmisillä ei mitään vapautta, sekä jokaisella turistilla 5-10 kyttää, eli jos en mene pakollisille kierroksille ja haluat istua hotellin aulassa, niin kyttä istuu kanssasi ja puhuu propakandaa.
        Oletko kuullut muuten tuon renesanssi ihme tuo Kilin (suuri johtaja) joka on säveltänyt monta oopperaa ja sinffoniaa, korjaa suihkukoneita ilman työkaluja, parantaa syövät ja leprat pelkällä katseellaan, ampuu maailman ennätyksiä lonkalta ja hänen maatilansa tuottaa 6 satoa vuodessa ja hänen kanansa munii yli 800 munaa vuodessa, kyllä suurta johtajaa itkevät kaikki ja tarinan mukaan kansalaisten itkiessä ja surressa hänen isäänsä veden pinta nousi noin 10 cm pelkistä kyynelistä.
        Etää sillee....


      • Ihanko totta!
        hullu kirjoitti:

        Oletko seonnut vai sinut aivopesty.
        Pohjos-Korealaiset ovat hoikkia siksi, että heidän elintasonsa muistuttaa 1900 alkua euroopassa ja osa Venäjääkin elää vielä tuolla vuosisadalla. Pohjois-Koreassa on nälänhätä ja ihmisillä ei mitään vapautta, sekä jokaisella turistilla 5-10 kyttää, eli jos en mene pakollisille kierroksille ja haluat istua hotellin aulassa, niin kyttä istuu kanssasi ja puhuu propakandaa.
        Oletko kuullut muuten tuon renesanssi ihme tuo Kilin (suuri johtaja) joka on säveltänyt monta oopperaa ja sinffoniaa, korjaa suihkukoneita ilman työkaluja, parantaa syövät ja leprat pelkällä katseellaan, ampuu maailman ennätyksiä lonkalta ja hänen maatilansa tuottaa 6 satoa vuodessa ja hänen kanansa munii yli 800 munaa vuodessa, kyllä suurta johtajaa itkevät kaikki ja tarinan mukaan kansalaisten itkiessä ja surressa hänen isäänsä veden pinta nousi noin 10 cm pelkistä kyynelistä.
        Etää sillee....

        Et voi olla tosissasi! Kim Il Sung oli maailman ihanin ihminen. Kysy vaikka keneltä pohjoiskorealaiselta. Miljoonat ihmiset eivät voi olla väärässä. Ainoa lihava ihminen siinä maassa on se nykyinen desp...JOHTAJA, edellisen poika.
        Mistä ihmeestä sulle on noin kummia käsityksiä tullut?


      • ???????

        Korealaiset ovat lattanaamoja eivatka parjaa ulkonaossa mm. japanilaisille, kiinalaisille tai thaimaalaisille.
        Lisaksi korealainen ruoka on perseesta kun vertaa em. maiden ruokakulttuureihin.


      • GGH
        ??????? kirjoitti:

        Korealaiset ovat lattanaamoja eivatka parjaa ulkonaossa mm. japanilaisille, kiinalaisille tai thaimaalaisille.
        Lisaksi korealainen ruoka on perseesta kun vertaa em. maiden ruokakulttuureihin.

        Minusta nämä on selvästi makuasioita. Mielestäni Koreassa on kyllä aika paljon hyvännäköisiä naisia. Minun makuuni he ovat ehkä hieman liian laihoja keskimäärin. Japanilaisnaisilla muodot ovat hieman paremmin kohdalla mutta he ovat keskimäärin lyhyempiä. Kiinalaisista ei mielestäni ihan voi puhua ryhmänä koska alueelliset erot ovat niin suuria. Thaimaassa on kyllä paljon kauniita naisia.

        Mielestäni "Kiinalaisen" ruuan kanssa ei voi oikein mikään maa kilpailla. Korealainen ruoka eroaa paljon näistä muista ja vaati vähän enemmän totuttelua. Minulle se kuitenkin maistuu hyvin.


      • Anonyymi
        ??????? kirjoitti:

        Korealaiset ovat lattanaamoja eivatka parjaa ulkonaossa mm. japanilaisille, kiinalaisille tai thaimaalaisille.
        Lisaksi korealainen ruoka on perseesta kun vertaa em. maiden ruokakulttuureihin.

        Korealaiset ihan samanlaisia lättänaamoja kuin japanilaiset, thaimaalaiset, kiinalaiset jne. Ihan samaa lajia kuin mustat afrikkalaiset


      • Anonyymi
        GGH kirjoitti:

        Minusta nämä on selvästi makuasioita. Mielestäni Koreassa on kyllä aika paljon hyvännäköisiä naisia. Minun makuuni he ovat ehkä hieman liian laihoja keskimäärin. Japanilaisnaisilla muodot ovat hieman paremmin kohdalla mutta he ovat keskimäärin lyhyempiä. Kiinalaisista ei mielestäni ihan voi puhua ryhmänä koska alueelliset erot ovat niin suuria. Thaimaassa on kyllä paljon kauniita naisia.

        Mielestäni "Kiinalaisen" ruuan kanssa ei voi oikein mikään maa kilpailla. Korealainen ruoka eroaa paljon näistä muista ja vaati vähän enemmän totuttelua. Minulle se kuitenkin maistuu hyvin.

        Ihan samaa lajia mustien afrikkalaisten kanssa kaikki korealaiset, japanilaiset, thaimaalaiset, kiinalaiset jne samanlaiset, ihan samaa kaikki itäaasian, kaakkoisaasian ja keskiaasian tulijat ja niiden jälkeläiset


    • erkkierkinpoika

      Kuules akateeminen jäpykkä. Sitten et raahaa sitä kitukasvuista muijaehdokasta tänne Suomeen meidän rehellisten työssäkäyvien elätettäväksi. Ei lisää elintasopakolaisia tänne!

      • GGH

        Et taida tuntea kovinkaan montaa Korealaista? Alle kolmekymppisten naisten keskipituus on samalla tasolla Suomalaisnaisten kanssa, käy Koreassa katsomassa ja hämmästy. Sen verran vielä että ei Koreasta tänne tule mitään elintasopakolaisia, elintaso siellä on sen verran korkea.


      • nainen
        GGH kirjoitti:

        Et taida tuntea kovinkaan montaa Korealaista? Alle kolmekymppisten naisten keskipituus on samalla tasolla Suomalaisnaisten kanssa, käy Koreassa katsomassa ja hämmästy. Sen verran vielä että ei Koreasta tänne tule mitään elintasopakolaisia, elintaso siellä on sen verran korkea.

        Vastaus oli Pohjoi-Korealaiselle.
        Sieltä saa naisen kuka vaan mukaansa, sillä kaikki jotka vain saa salakuljetettua rajan yli saapuu paratiisiin vaikka tulisivat mihin maahan.
        Korealla tarkoitetaan aina Etelä-Koreaa kuten ennen, Saksalla Länsi-Saksaa
        Erityisesti tarkoittaessa muuta lausutaan tässä tapauksessa Pohjois-Koreaa (vankilaa, kommunisdmia, nälänhätää. Kuinkahan totalitäärinen kuri ja islamistit tulisivat toimeen keskenään tuolla???


      • Samsung

        Jaaha, mistäs lähtien korealaiset ovat olleet elintasopakolaisia, puhumattakaan etteivät elättäisi itseään rehellisellä työllä?!

        Toiseksi, onko "kitukasvuinen" huonompi vaihtoehto kuin ylileveä ja -lihava?


      • suomi rules
        GGH kirjoitti:

        Et taida tuntea kovinkaan montaa Korealaista? Alle kolmekymppisten naisten keskipituus on samalla tasolla Suomalaisnaisten kanssa, käy Koreassa katsomassa ja hämmästy. Sen verran vielä että ei Koreasta tänne tule mitään elintasopakolaisia, elintaso siellä on sen verran korkea.

        Ai on elintaso korkea siellä? Mitä tässä viime aikoina onkaan kirjoiteltu maan elintasosta ja poliittisesta tilanteesta?!

        Ei siis lisää tänne meidän veromarkoillamme koulutettavaksi porukkaa, niitä on jo nyt ihan tarpeeksi. Sama pätee naisiin kuin miehiinkin!


      • akak

        Etelä-Korea kehitysmaa? Voisitte olla vähän kiinnostuneempia seuraamaan mitä siellä tällä hetkellä tapahtuu. Samsungin kännykkätehtailla on todella tekemisen meininki: uusi malli on markkinoilla 3 kuukaudessa kun Suomessa siihen menee lähes vuosi. Jos Nokia aikoo pärjätä mukana sen on oikeastaan pakko siirtää toimintojaan Etelä-Koreaan. Siellä ihmiset tekevät 14 tuntista työpäivää niin tuotannossa kuin tuotekehityksessäkin.


      • Samsung
        suomi rules kirjoitti:

        Ai on elintaso korkea siellä? Mitä tässä viime aikoina onkaan kirjoiteltu maan elintasosta ja poliittisesta tilanteesta?!

        Ei siis lisää tänne meidän veromarkoillamme koulutettavaksi porukkaa, niitä on jo nyt ihan tarpeeksi. Sama pätee naisiin kuin miehiinkin!

        Voi pikkuista, mahdatko ymmärtää mikä ero on Pohjois- ja Etelä-Korealla. Kyseessä kaksi eri valtiota.


      • GGH
        suomi rules kirjoitti:

        Ai on elintaso korkea siellä? Mitä tässä viime aikoina onkaan kirjoiteltu maan elintasosta ja poliittisesta tilanteesta?!

        Ei siis lisää tänne meidän veromarkoillamme koulutettavaksi porukkaa, niitä on jo nyt ihan tarpeeksi. Sama pätee naisiin kuin miehiinkin!

        Eiköhän ne P-Korealaiset lähde E-Koreaan sitten kun rajat joskus aukeavat. Ei heillä ole kielitaioa/rahaa/halua tulla Suomeen.


      • duunari
        akak kirjoitti:

        Etelä-Korea kehitysmaa? Voisitte olla vähän kiinnostuneempia seuraamaan mitä siellä tällä hetkellä tapahtuu. Samsungin kännykkätehtailla on todella tekemisen meininki: uusi malli on markkinoilla 3 kuukaudessa kun Suomessa siihen menee lähes vuosi. Jos Nokia aikoo pärjätä mukana sen on oikeastaan pakko siirtää toimintojaan Etelä-Koreaan. Siellä ihmiset tekevät 14 tuntista työpäivää niin tuotannossa kuin tuotekehityksessäkin.

        Suomeen kans 14- tuntiset työpäivät!Yes! Siinä vois akateemisellakin mennä pasmat sekaisin. Tuskin jaksaisit edes kymmentätuntia painaa duunia!


      • Anonyymi
        GGH kirjoitti:

        Et taida tuntea kovinkaan montaa Korealaista? Alle kolmekymppisten naisten keskipituus on samalla tasolla Suomalaisnaisten kanssa, käy Koreassa katsomassa ja hämmästy. Sen verran vielä että ei Koreasta tänne tule mitään elintasopakolaisia, elintaso siellä on sen verran korkea.

        Elintaso pakolaisia ne ovat kun ne kaikki samanlaiset eli itäaasialaiset, kaakkoisaasialaiset ja keskiaasialaiset (jotka ihan samanlaisia kuin itäaasialaiset ja kaakkoisaasialaiset) eivät tee töitä. Ovat ihan samaa kuin niiden kanssa samaa olevat eli mustan Afrikan miehet ja naiset


      • Anonyymi
        Samsung kirjoitti:

        Jaaha, mistäs lähtien korealaiset ovat olleet elintasopakolaisia, puhumattakaan etteivät elättäisi itseään rehellisellä työllä?!

        Toiseksi, onko "kitukasvuinen" huonompi vaihtoehto kuin ylileveä ja -lihava?

        Sen kyllä ihan näkee että ei niitä töissä näy, ne erottaa täällä jo kaukaa ovat niin erilaisia ja ovatkin kaikella tavalla erilaisia


      • Anonyymi
        akak kirjoitti:

        Etelä-Korea kehitysmaa? Voisitte olla vähän kiinnostuneempia seuraamaan mitä siellä tällä hetkellä tapahtuu. Samsungin kännykkätehtailla on todella tekemisen meininki: uusi malli on markkinoilla 3 kuukaudessa kun Suomessa siihen menee lähes vuosi. Jos Nokia aikoo pärjätä mukana sen on oikeastaan pakko siirtää toimintojaan Etelä-Koreaan. Siellä ihmiset tekevät 14 tuntista työpäivää niin tuotannossa kuin tuotekehityksessäkin.

        Ja suurimman osan siitä ajasta nukkuvat työpaikoillaan


    • Juupelololol

      Onko akateemisuus noussut päähän, vai miksi se pitää aina mainita?
      Esittelit varmaan itsesi tälle korean neitsyelle näin:

      Hei, olen jarkko 27v, olen muuten akateeminen*silmää iskien*.

      Pitäskö minunkin aloittaa vaikka keskustelu naisen kanssa näin:

      Heippa, olen pasi 25v, olen muuten roskakuski,puhun neljää kieltä,teen perkeleen hyvää chateau briandia ja mulla on huuliharppu?
      Ei ketään jumalauta kiinnosta akateemisuutesi.

      Tämän päivän akateemiset neitimiehet, jotka ei osaa edes lamppua kattoon laittaa, sipsuttaa ihquissa pinkeissä ihanaahousuissaan olohuoneen sohvalle fonduepippaloihin ranskalaista naminamijuustoa ja viiniä siemaillen pikkurilli pystyssä katsomaan jotain saatanan muotiohjelmaa, jossa viisi kaltaistaan pukee naapurin reiskaa keltaisiin kumihousuihin ja tutustuttaa reiskan tuoksukynttilöitten maailmaan.

      Kaikki on niin saatanan fantsua että!

      • ... tuo akateemisuus

        Kovasti näytti sinuakin kiinnostavan, kun noin voimakkaasti asiaan reagoit! :-D


      • owidoiowad
        ... tuo akateemisuus kirjoitti:

        Kovasti näytti sinuakin kiinnostavan, kun noin voimakkaasti asiaan reagoit! :-D

        vitutti lähinnä.


      • Sissyboy

        Akateemisuudella viittaan lähinnä siihen, että minulla todellakin on varaa käydä hakemassa tyttöni Koreasta tänne Suomeen. Iskemisessä liiton jäsenkortista on kiistatonta hyötyä myös Suomessa.


      • opiskelija

        Yleensäkin noi akateemiset kuvittelevat olevansa muita ihmisiä parempia, mutta todellisuudessahan he ovat samanlaisia paskaperseitä kuin muutkin. Ovat hienostelevia ja teeskenteleviä ja muita ylenkatsovia tyyppejä. Kuvitteleeko joku akateeminen saavansa muka jonkun "paremman" naisen kuin muut miehet, kun mainitsee asiasta? Todellisuudessahan normaalisti ihmisen persoona ratkaisee ihmisten kiinnostuksen, ei koulutustausta. Ja sitäpaitsi itseäänkorostava tyyppi lähinnä ällöttää normaalia naista.


      • en korosta
        opiskelija kirjoitti:

        Yleensäkin noi akateemiset kuvittelevat olevansa muita ihmisiä parempia, mutta todellisuudessahan he ovat samanlaisia paskaperseitä kuin muutkin. Ovat hienostelevia ja teeskenteleviä ja muita ylenkatsovia tyyppejä. Kuvitteleeko joku akateeminen saavansa muka jonkun "paremman" naisen kuin muut miehet, kun mainitsee asiasta? Todellisuudessahan normaalisti ihmisen persoona ratkaisee ihmisten kiinnostuksen, ei koulutustausta. Ja sitäpaitsi itseäänkorostava tyyppi lähinnä ällöttää normaalia naista.

        Olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa.Vaimoni luuli Suomeen muutettuaankin että olen työssä vieraan palveluksessa kun en kertonut omaisuudestani.Joskus se sitten selvisi ja hänelle se oli järkytys.Hän on tosi köyhistä oloista,jos kertoisin ei kukaan uskoisi.Sen verran voin mainita että hän on joutunut syömään kaupasta poisheitettyjä ruokia ja hakemaan uskonnollisen järjestön jakamia vaatteita.Mutta hän on hyvä vaimo,minä rakastan häntä.


      • opiskelija
        en korosta kirjoitti:

        Olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa.Vaimoni luuli Suomeen muutettuaankin että olen työssä vieraan palveluksessa kun en kertonut omaisuudestani.Joskus se sitten selvisi ja hänelle se oli järkytys.Hän on tosi köyhistä oloista,jos kertoisin ei kukaan uskoisi.Sen verran voin mainita että hän on joutunut syömään kaupasta poisheitettyjä ruokia ja hakemaan uskonnollisen järjestön jakamia vaatteita.Mutta hän on hyvä vaimo,minä rakastan häntä.

        Mikähän mahtaa olla viestisi pointti? Senkö, että olet pelastava enkeli jollekkin köyhistä oloista tulevalle naikkoselle ja osaat rakastaa, vaikka oletkin akateeminen? Mitä helvettiä?! Ketä kiinnostaa juttusi?


      • Itse varakas
        en korosta kirjoitti:

        Olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa.Vaimoni luuli Suomeen muutettuaankin että olen työssä vieraan palveluksessa kun en kertonut omaisuudestani.Joskus se sitten selvisi ja hänelle se oli järkytys.Hän on tosi köyhistä oloista,jos kertoisin ei kukaan uskoisi.Sen verran voin mainita että hän on joutunut syömään kaupasta poisheitettyjä ruokia ja hakemaan uskonnollisen järjestön jakamia vaatteita.Mutta hän on hyvä vaimo,minä rakastan häntä.

        Anna hänelle ruokaa ja vaatteita, kun kerran hänet tänne toit. Naisparka!
        Ei ihme, että hänelle oli järkytys kuulla omaisuudestasi.


      • hohhoh
        opiskelija kirjoitti:

        Mikähän mahtaa olla viestisi pointti? Senkö, että olet pelastava enkeli jollekkin köyhistä oloista tulevalle naikkoselle ja osaat rakastaa, vaikka oletkin akateeminen? Mitä helvettiä?! Ketä kiinnostaa juttusi?

        tuossahan tuo juuri kertoi, etta edellisen kirjoittajan typeran katkera yleistys ei pida paikkaansa.
        Sulla olisi syytakin opiskella kun ei tuo luetun ymmartaminen nayta oikein sujuvan edes suomeksi.


      • Kilimandaa taqui joku?
        Itse varakas kirjoitti:

        Anna hänelle ruokaa ja vaatteita, kun kerran hänet tänne toit. Naisparka!
        Ei ihme, että hänelle oli järkytys kuulla omaisuudestasi.

        Mun juttu ja kritiikki tuota paskamaista kommunistista saaraketta kohtaan perustuu vain ja yksinomaan omaan kokemukseeni siellä käymisestä....
        Kerron vielä, että todellakin kaikki ylistävät suurta johtajaansa, mutta miksi, kai siksi kuin minäkin muijaani, että voi sinä suuri rakkauteni kuinka sinä voit olla noin kaunis... Ole niin onnellinen kanssasi ja heti kun silmä vältttää, niin vieraisiin, vaika naapuriin, enkä valehdellut vaimoleni koska sillähetkellä olin sitä mieltä.....


      • opiskelijapa hyvinkin
        hohhoh kirjoitti:

        tuossahan tuo juuri kertoi, etta edellisen kirjoittajan typeran katkera yleistys ei pida paikkaansa.
        Sulla olisi syytakin opiskella kun ei tuo luetun ymmartaminen nayta oikein sujuvan edes suomeksi.

        Etpä nyt kiihdyksissäs oikein itse tainnut tajuta kyseistä kommenttia, joten suosittelen sinulle oikein kirjoittamisen lisäksi lukuharjoituksia ja rankasti.


    • jee jee

      heh

    • H.C. Akateemikko

      Kyllä se niin on, että kun taskussa on lisenssiaatin paperit ja alla Uusi BMW, niin kyllä lähtee. Nyös ilmaisia matkoja ulkomaille riittää erilaisiin seminaareihin ja naisia saa viedä hotellisviittiin ihan kiitettävästi.

      • mikkomikko

        Ei siis irtoa persittä ilman tutkintoa tai bemaria?

        Tutkintoa mulla ei oo, eikä bemariakaan.Onpahan sentään iso vehje lahkeessa.Irtoaisi matkoja mullekkin, mutta ei innosta lähteä kun on tuota duunia liikaa.


    • kokemuksiasi

      Korealaisista naisista meille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe