Aion sopia kahdet treffit

Anonyymi

Sen verran menny luotto naisiin, että aion täst edes sopia kahdet treffit samalle päivälle, koska naisilta saattaa tulla yllättäviä peruutuksia. Jos käy niin, että molemmat on tapaamassa minua, eikä ensimmäinen anna seksiä, niin toinen nainen toivon mukaan antaa.

Jos taas ensimmäinen nainen antaa seksiä ja tapaaminen venyy, niin sitten laitan toiselle naiselle viestin noin tuntia ennen, että "sori. auto ei käynnisty enkä pääse tänään tapaamaan."

Suosittelen tätä muillekin miehille.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On mennyt luotto naisiin kun ihan jokainen ei heti ensimmäisellä treffeillä suostu seksiin? Nainen on epäluotettava petturi kun haluaa treffeillä jutella ja tutustua? Olet joko trolli tai ääliö. Tai molempia.

      • Anonyymi

        Onko ymmärtämisessä vaikeuksia? Tässä nyt ei ole seksistä kyse vaan siitä, että naiset tekee ohareita eli on hyvä pyhittää esim. koko lauantai päivä treffailulle.

        Ensimmäiset treffit klo 12, toiset treffit klo 16 ja kolmannet treffit klo 20.

        Jos kukaan kolmesta naisesta ei anna seksiä, niin sitten on kyllä miehessä vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ymmärtämisessä vaikeuksia? Tässä nyt ei ole seksistä kyse vaan siitä, että naiset tekee ohareita eli on hyvä pyhittää esim. koko lauantai päivä treffailulle.

        Ensimmäiset treffit klo 12, toiset treffit klo 16 ja kolmannet treffit klo 20.

        Jos kukaan kolmesta naisesta ei anna seksiä, niin sitten on kyllä miehessä vikaa.

        Niin se on. Naiset tekee ohareita kun joku komeampi mies on kiilannut väliin. Ulkonäkö edellä naiset menevät, eivätkä halua aidosti löytää hyvää miestä. Vain ulkonäöllä on merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on. Naiset tekee ohareita kun joku komeampi mies on kiilannut väliin. Ulkonäkö edellä naiset menevät, eivätkä halua aidosti löytää hyvää miestä. Vain ulkonäöllä on merkitystä.

        Ei ruma ole hyvän synonyymi. Komea voi olla muutenkin parempi, fiksumpi, keskustelutaitoisempi, huumorintajuisempi ja älykkäämpi kuin ruma tappi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on. Naiset tekee ohareita kun joku komeampi mies on kiilannut väliin. Ulkonäkö edellä naiset menevät, eivätkä halua aidosti löytää hyvää miestä. Vain ulkonäöllä on merkitystä.

        Hyvää miestä joka heti ekoilla treffeillä kinaa seksiä???? Mitä hyvää sellaisessa miehessä on? Jos on vielä rumakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on. Naiset tekee ohareita kun joku komeampi mies on kiilannut väliin. Ulkonäkö edellä naiset menevät, eivätkä halua aidosti löytää hyvää miestä. Vain ulkonäöllä on merkitystä.

        Tuo on ihan hyvä kommentti ja ikuinen totuus. Vain ulkonäkö merkitsee tai sitten upporikas julkkis. Muu ei todella merkitse, siitä ei pidä kiistelemän.

        Kyllä samaa sanoisin, jos etsisin ystävää netistä.
        Netissä jos on ns. rupsahtanut kuvallinen, niin ei voi toiveita paljon kuvitella olevan. Hörhelöitä sitten kyllä riittää ja linssiin viilaajia miesten puolelta varmasti jos rupeaa latelemaan kohteliaisuuksia ja ehdottelemaan syvempää tuttavuutta.

        Ihmettelen kuin jotkut laittavat kuvansa? Kyllä luulisi nolo olo olevan, kun tutut sanovat, että kuvasi on netissä :-))


    • Anonyymi

      On joillakin tapana tehdä samalle päivälle parikin niin ei tule niin paljon matkustusta. On tuo ihan mahdollista toteuttaa. Täytyy vain keksiä joku syy, vaikka huono olo, että pääsee ajoissa seuraavalle tapaamiselle jos meinaa kaveri jatkaa vain rupattelua. Kaksi kärpästä samalla reissulla.

      • Anonyymi

        Rakkaus ei mulle saa noin tehdä!!anna edes KOHTELIAASTI pakit!!! ja mä tiedän että viihdyt mun kanssa!!!!! enkä edes päästä sinua muiden kanssa treffeille!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus ei mulle saa noin tehdä!!anna edes KOHTELIAASTI pakit!!! ja mä tiedän että viihdyt mun kanssa!!!!! enkä edes päästä sinua muiden kanssa treffeille!!!!!

        Ja oikeesti mä osaan tyydyttää sinut hyvin!! ja tietenkin se täydellinen onnistuminen vaatii sen että me ollaan pitkään yhdessä!!! ja sen takia mä haluan tietää mistä seksistä tykkäät?? ja mitä haluat tehdä???? onko mitään fantasioita??? näitä asioita haluan tietää!! ja olen oikeasti erittäin estoton seksissä!! ja kaikki on meidän välistä!!! haluan oikeasti tyydyttää sinut täydellisesti!!!!saan kyllä sulle orgasmin mutta haluan että olet muutenkin tyytyväinen seksuaalisesti!!!! sun kanssa haluan viettää loppu elämän ja sen takia minulle on tärkeää että viihdyt mun kanssa!!!


    • Anonyymi

      Sinulla on outo lähestymistapa. Seksi tärkeintä, älä muuta tuota sepustustasi sen paremmaksi koska siitähän tuossa on selvästi kysymys.n Naisia mukamas haukut että he ohittaa treffit mutta seksi on sinulle tärkeintä ja valehtelu. Osaatko edes hävetä?
      Mutta kun kohdallesi osuu nainen joka valehtelee otat siitä herneen nenääsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe