Kesä ei ole vain trampalla hyppimistä aamusta iltaan ja illasta yöttömään yöhön, vaan joskus on hyvä rauhoittua, esimerkiksi lievässä päänsäryssä ennen kello yhdeksää.
(hirn)
https://www.youtube.com/watch?v=EVDzRGDcQGY
Rauhallinen kesäbiisiketju
8
<50
Vastaukset
Jotenkin alko tehdä aivan sairaasti mieli tupakkaa.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Myydäänkö röökiä enää missään?
(hihitystä)Saattaa olla että Timo Similä on ajamassa minua henkilökohtaiseen kriisiin piittaamattomuudellaan. Luultavasti kesän lopussa olen jossain parantolassa lepositeissä, tai sitten huumevierotuksessa.
Olen niin herkkä.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Saattaa olla että Timo Similä on ajamassa minua henkilökohtaiseen kriisiin piittaamattomuudellaan. Luultavasti kesän lopussa olen jossain parantolassa lepositeissä, tai sitten huumevierotuksessa.
Olen niin herkkä.
(hirn)Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi että hauras vaasi jumalten käsissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, kuin ikuisia jättiläisiä.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi että hauras vaasi jumalten käsissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, kuin ikuisia jättiläisiä.
(hihitystä)Mjoo
Tuota kun vähän säätäisi niin siinä voisi olla potentiaalia panomarkkinoilla.
(reps)Funeau kirjoitti:
Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi että hauras vaasi jumalten käsissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, kuin ikuisia jättiläisiä.
(hihitystä)Kummallista. Piti perkele tuijottaa tekstiä minuuttitolkulla, jotta näki siinä olevan virheen. Virhe on niin ilmiselvä, että hyvä ettei tekstistä nenään lyönyt.
Eli näin:
Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi, että hauras vaasi maailman Timo Similöiden hyppysissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, ikuisia jättiläisiä.
(kikatusta)Funeau kirjoitti:
Kummallista. Piti perkele tuijottaa tekstiä minuuttitolkulla, jotta näki siinä olevan virheen. Virhe on niin ilmiselvä, että hyvä ettei tekstistä nenään lyönyt.
Eli näin:
Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi, että hauras vaasi maailman Timo Similöiden hyppysissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, ikuisia jättiläisiä.
(kikatusta)Eli tässä kirjoittaja on luonut uuden arkityypin, eli Timo Similän.
Muu on vain rekvisiittaa ja naisellista nyyhkytystä ja manipulointia.
(hihitystä)
Kannattaa ehdottomasti pomppia sillä trampoliinilla.
https://youtu.be/w9h3VycOXq4
https://m.youtube.com/watch?v=ONdsLfVZMso
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682867
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642356- 2032169
- 711796
- 951713
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91591- 921353
- 811110
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2091102- 951059