Siistit suorahousumiehet avuntarjouksineen....

16

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "– Asianomistaja kuvaili miesten muistuttaneen ulkonäöltä romaneja, Itä-Uudenmaan poliisilaitos kertoo tiedotteessaan."

      Ei yllättänyt kun kyseessä on siistit suorahousumiehet.

      Romanien lempi auto on toiota ja lempiluku viistöist.

      • Aika yllättävää että on uskaltaneet julkaista tuon kommentin, ilmeisesti ajatelleet että kun laittaa "muistuttaneen" voi sen sitten laittaa. Alkaa ilmeisesti olla poliisillakin mitta täynnä vanhuksiin kohdistuneita huijauspuheluita, koronatarkastuksia ym. niin alkavat pyrkimään uutisoinnissa oikeaan tietoon.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Aika yllättävää että on uskaltaneet julkaista tuon kommentin, ilmeisesti ajatelleet että kun laittaa "muistuttaneen" voi sen sitten laittaa. Alkaa ilmeisesti olla poliisillakin mitta täynnä vanhuksiin kohdistuneita huijauspuheluita, koronatarkastuksia ym. niin alkavat pyrkimään uutisoinnissa oikeaan tietoon.

        Ehdottomasti täytyisi aina julkaista kaikki oleellinen jos on tiedossa tai sitten olla kokonaan julkaisematta jos eivät pysty laittamaan etnistä taustaa tms.

        Ilmeisesti uskalsivat kun on asianomistajan näkemys ja hänen mukaansa juuri muistuttaneet.


      • Jascal kirjoitti:

        Ehdottomasti täytyisi aina julkaista kaikki oleellinen jos on tiedossa tai sitten olla kokonaan julkaisematta jos eivät pysty laittamaan etnistä taustaa tms.

        Ilmeisesti uskalsivat kun on asianomistajan näkemys ja hänen mukaansa juuri muistuttaneet.

        Ei ne kyllä raiskausjutuissa uutisoi asianomistajan näkemystä ikinä vaan ennemminkin rikoksentekijän suojelemiseksi jättävät kaikki tiedot antavat, leikillisesti sitten raportoivat "uhrin suojelemiseksi...".


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei ne kyllä raiskausjutuissa uutisoi asianomistajan näkemystä ikinä vaan ennemminkin rikoksentekijän suojelemiseksi jättävät kaikki tiedot antavat, leikillisesti sitten raportoivat "uhrin suojelemiseksi...".

        Ehdottomasti täytyisi nuokin tiedot antaa, harhaanjohdetaan ja annetaan uusia uhreja.


      • Jascal kirjoitti:

        Ehdottomasti täytyisi nuokin tiedot antaa, harhaanjohdetaan ja annetaan uusia uhreja.

        Ei pitäisi aina pyrkiä piilottamaan tilatofaktoja:

        https://www.murha.info/rikosfoorumi/download/file.php?id=11355

        ja huom. tuo on vain per vuosi. Mutta jos ajatellaan pidemmällä aikavälillä, vaikka 30 vuotta niin fakta on se että siinä ajassa kymmenestätuhannesta afgaanista melkein puolet eli 4143,6 tekee raiskausrikoksen. irakit tulee ihan kannassa. Jos lasketaan ne yhteen niin 30 x (133,86 138,12) = 8159,4 eli jos kymmenentuhatta afgaania ja irakkkia otetaan tänne ja niistä kukin raiskaa vain kerran likimain kaikki ehtii siihen syyllistyä kolmenkymmenen vuoden aikajanalla.


    • Anonyymi

      Jännämiehiä ja noillakin jännillä on vaimot tai tyttöystävä kotona odottamassa haarat auki.

      • Anonyymi

        Sinä ilmeisesti haluaisit romaninaisen? Tulis halveks elämä ku kaupasta sais "hamealennusta".


    • On sitten siistejä miehiä suorissa housuissa, tai suttusia miehiä viistoissa housuissa, niin voi olla lähes varma että vilpittömästi eivät ole apua tarjoamassa.

      • Anonyymi

        Hihihihi


      • Anonyymi

        Jos miehellä ei ole lainkaan housuja ei varmasti ole apua tarjoamassa 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos miehellä ei ole lainkaan housuja ei varmasti ole apua tarjoamassa 😁

        Se on ehkä lainaamassa sokeria, jos tulee ovelle ilman housuja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on ehkä lainaamassa sokeria, jos tulee ovelle ilman housuja?

        Varmaan on kakkua leipomassa, kun munatkin on jo valmiina..😏


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Varmaan on kakkua leipomassa, kun munatkin on jo valmiina..😏

        😂😂😂

        Toivottavasti osaa kuitenkin vatkata ite muna(a)nsa 🤔


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Varmaan on kakkua leipomassa, kun munatkin on jo valmiina..😏

        Hihihihi


    • Anonyymi

      Vekkityypit oli nuorena suoranaamaisia suorastaan suoraan ilmaisten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe