Mitä tehdä...

Anonyymi

jos istuu wc-pytyllä ja näkee valtavan hämähäkin vastapäätä ovessa? Vaihtoehdot:

A) painaa wc-vetonappia
B) painaa paniikkinappia
C) tulla hätä käteen?
D) jotain muuta, mitä?

65

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D. Kohta ehdottomasti. Laskee sen pois, mitä onkaan laskemassa posliinin halaukseen ja pitää katseen naulittuna hämähäkkiin. Tosin rauhallisesti, koska hämähäkki on varustettu usealla silmällä...loivia liikkeitä. Sitten pyyhkii olevinaan takapuoltaan vihellen ja käärii paperista reilun tollon käteen. Salamana hyökkää tollo kädessä hämähäkin päälle. Kannattaa muistaa hurja sotahuuto, että se jähmettyy kauhusta... Sitten vaan viskaa liiskatun hämähäkin sinne pönttöön.

      Kannattaa muistaa oikeastikin pyyhkiä persuus jossainvaiheessa, että voitontanssit housut kintussa saattaa aiheuttaa sen, että se varsinainen toimitus jää unhoon. :oD

      • Anonyymi

        Haahaha 😂 paras vastaus!


      • Anonyymi

        Usealla silmällä?? 🥶😱



      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Niin, tietääkseni hämyrillä on yhdeksän silmää. :oD

        https://images.app.goo.gl/S8Cd2vXBn2C6MDuAA

        Onhan noita pitkin ja poikin pitkin ötökkää. :oD

        Ei j...lauta! 🥶😱 Enkä saanu linkkiä edes heti kiinni vaan se aukes uudestaan ja uudestaan :(( Inhottavaa!!! Inhottava elukka!


    • Pitää kirkua hysteerisesti ja kauan. Niin kauan, että naapurit ehtii huolestua.

      • Anonyymi

        Aino poistumistie on ovi, jossa hämähäkki lilluu. Se aiheuttaa kirkuntaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aino poistumistie on ovi, jossa hämähäkki lilluu. Se aiheuttaa kirkuntaa.

        Naapurit soittaa poliisin, kun kirkuu tarpeeksi kauan. Poliisi sitten hoitelee talteen hämiksen tai kirkujan.


    • D. Pyyhi pylly. Vedä pönttö ja pese kädet.

      • Anonyymi

        Unohdit pääesiintyjän eli elukan!


      • Anonyymi

        Unohdit yhden tärkeän: Sammuta valot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit pääesiintyjän eli elukan!

        No sitä otetaan tassusta kiinni ja talutetaan ulos.. Tai sitten joku kuppi päälle ja sitten ujutetaan paperi alle ja kiikutetaan ulos. Tosin kissa on luultavasti ehtinyt syödä sen sitä ennen..

        Mä kerran kattelin kun vessan oven raossa eleli yksi hämähäkki, jonka nimesin Maijaksi. Siinä se olla möllötteli aina samassa nurkassa kaikessa rauhassa ja piti huolen ettei mitkään sokeritoukat yms valtaa tilaa..
        Kunnes kissapeto sen kerran äkkäsi...ja heihei Maijasein..


    • Anonyymi

      Mutta jos se onkin hämähäkki väärin päin?

      • Anonyymi

        Toinen hämähäkki ei näe toista hämähäkki eli molemmat ovat selin.


    • Anonyymi

      D) Pitkävartinen kärpäslätkä veskiin.

    • D)
      Hoidetaan omat hommat loppuun ja pidetään hämähäkkiä silmällä. Sen jälkeen otetaan wc-paperia pala, istutetaan hämis siihen päälle ja kannetaan nätisti pihalle.

      • Anonyymi

        Miten sinäkin kuvittelet, että miljoonaan silmän ja jalan elukka istuu nätisti embolla matkalla ulos?! Ei ikinä! Sehän on pudonnut jo alushousuihin ja sitten on paha merrassa. Minusta se ainoa oikea vaihtoehto olisi suorahyökkäys. Vasta sitten pyyhitään pylly.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinäkin kuvittelet, että miljoonaan silmän ja jalan elukka istuu nätisti embolla matkalla ulos?! Ei ikinä! Sehän on pudonnut jo alushousuihin ja sitten on paha merrassa. Minusta se ainoa oikea vaihtoehto olisi suorahyökkäys. Vasta sitten pyyhitään pylly.

        Käytännössä usein toimivaksi todettu ratkaisu. Pitää osata oikeat otteet.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Käytännössä usein toimivaksi todettu ratkaisu. Pitää osata oikeat otteet.

        Ei tule mieleen jos on iso hätä ja kuviot sotkeentuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule mieleen jos on iso hätä ja kuviot sotkeentuu.

        Oletko nainen?

        Entisellä naisella oli patenttiratkaisu kaikkeen: Hemmetinmoinen paniikki heti päälle ja järki pois pelistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinäkin kuvittelet, että miljoonaan silmän ja jalan elukka istuu nätisti embolla matkalla ulos?! Ei ikinä! Sehän on pudonnut jo alushousuihin ja sitten on paha merrassa. Minusta se ainoa oikea vaihtoehto olisi suorahyökkäys. Vasta sitten pyyhitään pylly.

        Joo,
        Embo Softia pitää olla, jotta toimii.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Oletko nainen?

        Entisellä naisella oli patenttiratkaisu kaikkeen: Hemmetinmoinen paniikki heti päälle ja järki pois pelistä.

        Olen, ja entinen naisesi on ollut hyvä. Tämä vei parhaan vastauksen sijan. Koska noin se kaikesta huolimatta hoituu.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Joo,
        Embo Softia pitää olla, jotta toimii.

        Pahin skenaario on se kun kaikki kaksitoista jalkaa ovat siirtyneet ovenkahvaan, josta naisen ainoa pakoreitti turvazonelle avataan. Mitäs teet, kirkuminen ei auta ja mahdollista miestä ei edes saa vessaan pelastamaan. Hämis on tehnyt ns. Lockdownin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen, ja entinen naisesi on ollut hyvä. Tämä vei parhaan vastauksen sijan. Koska noin se kaikesta huolimatta hoituu.

        Ja auton ratissa sama toimintamalli. Lisäksi vielä kädet irti ratista, jotta ne voi vetää silmille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahin skenaario on se kun kaikki kaksitoista jalkaa ovat siirtyneet ovenkahvaan, josta naisen ainoa pakoreitti turvazonelle avataan. Mitäs teet, kirkuminen ei auta ja mahdollista miestä ei edes saa vessaan pelastamaan. Hämis on tehnyt ns. Lockdownin.

        Fiksu nainen varautuu. Se hankkii miehen ennakolta (Tai sitten Raidia vessaan)


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Ja auton ratissa sama toimintamalli. Lisäksi vielä kädet irti ratista, jotta ne voi vetää silmille.

        Tossa hän on kyllä ollut aavistuksen hazardi seppä 🥶


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Fiksu nainen varautuu. Se hankkii miehen ennakolta (Tai sitten Raidia vessaan)

        Aijoo raidi unohtu. Kiitti.


      • Thymallus kirjoitti:

        Fiksu nainen varautuu. Se hankkii miehen ennakolta (Tai sitten Raidia vessaan)

        Joo... mies olis paras..... mutta sen puutteessa jäykkä hiuslakka toimii myös... (Raid ei asu vessassa ettei käy vahinkoa, kun on monta pulloa kaikkea tärkeää vessassa )

        Hiuslakkaa ei kuitenkaan kannata etelässä kokeilla torakoihin. SE ei toimi. Kokeiltu on.


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Joo... mies olis paras..... mutta sen puutteessa jäykkä hiuslakka toimii myös... (Raid ei asu vessassa ettei käy vahinkoa, kun on monta pulloa kaikkea tärkeää vessassa )

        Hiuslakkaa ei kuitenkaan kannata etelässä kokeilla torakoihin. SE ei toimi. Kokeiltu on.

        Mitä tapahtuu, kun hiuslakkaa laittaa torakkaan? Mönkiikö se menemään vaan?
        Jos koettaa kirkasta kynsilakkaa?


      • Thymallus kirjoitti:

        Mitä tapahtuu, kun hiuslakkaa laittaa torakkaan? Mönkiikö se menemään vaan?
        Jos koettaa kirkasta kynsilakkaa?

        No, tuo torakka oli sellainen siivekäs pirulainen. Se lenteli lyhyitä pätkiä.
        Olin siskojeni kanssa reissussa, ja meillä on kahdet huoneet. Tuo torakka oli tietystikin mun huoneessa ja siskoni oli suihkussa kun se ilmaantui. Voi sitä kiljunnan määrää. 😱

        Ensin hän alkoi kiljumaan, minä ryntäsin sinne, sillä seurauksella että se ällötys lennähti mun pään vierestä lavuaariin. Minä liityin kiljuntaan. Siinä sitten kiljuimme kimpassa ja minä soitin hätäpuhelun vanhemmalle siskolle toiseen huoneeseen että ottaa joko miehensä tai jollei tämä ole paikalla niin edes tämän kengän ja tulee HETI tänne tappamaan sitä torakkaa!

        Sillä aikaa me suihkutettiin kaikki meidän lakkapullot (4 kpl) tyhjiksi, ja sitä torakkaa ei siis voinut vähempää kiinnostaa. Se lenteli edestakaisin vaan. Lopulta vangitsin sen kahvikupin alle lavuaarissa... mutta sit ei uskallettu enää koskea siihen vaan päästettiin sisko huoneeseen, joka liittyi miehensä rantasandaalin ja hemmetin ison hiuslakkapullon kanssa taisteluun. Torakka saatiin lopulta hengiltä, mutta sen halvatun kengän avulla. Hiuslakat ei auttanut yhtään 🤷🏻‍♀️

        Kynsilakka varmaan tehoaisi, mutta kuka malttaisi sitä levittää tuollaisen päälle? En minä ainakaan..... Kun sitä ei sillai kauhean hyvin noista pulloista tule... Ja sit onkin huonompi homma jos käyttää geelilakkaa. Osa vaatii kovettajaa ja osa UV valoa että kovettuu...

        Raid voisi toimia, mutta mieluiten ottaisin siihen kyllä sen miehen jatkossa... tuo oli meinaan kyllä aika traumatisoiva kokemus... 😢


      • Lillis2020 kirjoitti:

        No, tuo torakka oli sellainen siivekäs pirulainen. Se lenteli lyhyitä pätkiä.
        Olin siskojeni kanssa reissussa, ja meillä on kahdet huoneet. Tuo torakka oli tietystikin mun huoneessa ja siskoni oli suihkussa kun se ilmaantui. Voi sitä kiljunnan määrää. 😱

        Ensin hän alkoi kiljumaan, minä ryntäsin sinne, sillä seurauksella että se ällötys lennähti mun pään vierestä lavuaariin. Minä liityin kiljuntaan. Siinä sitten kiljuimme kimpassa ja minä soitin hätäpuhelun vanhemmalle siskolle toiseen huoneeseen että ottaa joko miehensä tai jollei tämä ole paikalla niin edes tämän kengän ja tulee HETI tänne tappamaan sitä torakkaa!

        Sillä aikaa me suihkutettiin kaikki meidän lakkapullot (4 kpl) tyhjiksi, ja sitä torakkaa ei siis voinut vähempää kiinnostaa. Se lenteli edestakaisin vaan. Lopulta vangitsin sen kahvikupin alle lavuaarissa... mutta sit ei uskallettu enää koskea siihen vaan päästettiin sisko huoneeseen, joka liittyi miehensä rantasandaalin ja hemmetin ison hiuslakkapullon kanssa taisteluun. Torakka saatiin lopulta hengiltä, mutta sen halvatun kengän avulla. Hiuslakat ei auttanut yhtään 🤷🏻‍♀️

        Kynsilakka varmaan tehoaisi, mutta kuka malttaisi sitä levittää tuollaisen päälle? En minä ainakaan..... Kun sitä ei sillai kauhean hyvin noista pulloista tule... Ja sit onkin huonompi homma jos käyttää geelilakkaa. Osa vaatii kovettajaa ja osa UV valoa että kovettuu...

        Raid voisi toimia, mutta mieluiten ottaisin siihen kyllä sen miehen jatkossa... tuo oli meinaan kyllä aika traumatisoiva kokemus... 😢

        Mitään noista kynsilakoista tiedä. Ajattelin että jos sillä pienellä pensselillä vähän sutaisee, sillälailla varovaisesti ja kylmähermoisesti tipan nenän alle, niin torakka siitä huumaantuu :)

        Hyvä se on, että maailmassa on miehille vielä jotain käyttöä.

        Mutta nyt on lähettävä pitkäkseen ja pistän Areenan pyörimään. Se olis huomenna toimistopäivä pitkästä aikaa. Öitä.


      • Thymallus kirjoitti:

        Mitään noista kynsilakoista tiedä. Ajattelin että jos sillä pienellä pensselillä vähän sutaisee, sillälailla varovaisesti ja kylmähermoisesti tipan nenän alle, niin torakka siitä huumaantuu :)

        Hyvä se on, että maailmassa on miehille vielä jotain käyttöä.

        Mutta nyt on lähettävä pitkäkseen ja pistän Areenan pyörimään. Se olis huomenna toimistopäivä pitkästä aikaa. Öitä.

        Kyllä minusta tuntuu, että ne ei vähästä sekaisin mene 😨
        Olisi kiva nähdä kun mies kylmähermoisesti kynsilakalla saa torakan nupin niin sekaisin ettei enää jaksaisi liikkua... huh! Respect! 😎

        Öitä ja mukavaa toimistopäivää huomenna :)


      • Thymallus kirjoitti:

        Ja auton ratissa sama toimintamalli. Lisäksi vielä kädet irti ratista, jotta ne voi vetää silmille.

        Ei sitten hero instinct teillä toiminutkaan?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei sitten hero instinct teillä toiminutkaan?

        Ai kuinka niin? Mitä tarkoitat?
        Olen ollut usein hyvin tarpeellinen myös tällaisissa hämähäkkiasioissa.


      • Thymallus kirjoitti:

        Ai kuinka niin? Mitä tarkoitat?
        Olen ollut usein hyvin tarpeellinen myös tällaisissa hämähäkkiasioissa.

        No sitä kun se kuitenkin ex on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinäkin kuvittelet, että miljoonaan silmän ja jalan elukka istuu nätisti embolla matkalla ulos?! Ei ikinä! Sehän on pudonnut jo alushousuihin ja sitten on paha merrassa. Minusta se ainoa oikea vaihtoehto olisi suorahyökkäys. Vasta sitten pyyhitään pylly.

        Lambiki käy.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No sitä kun se kuitenkin ex on..

        Sano suoraan minulle kenestä olet mustasukkainen!!sä tiedät että mulla ei ole mitään ex puoliso ollut vuosiin! ja ketään ei minua kiinnosta siinä mielessä!! sen takia mä äsken juttelin puhelimessa keittiön patterit vieressä koska juuri ne puhelut kuulet sinne mitä keittiössä juttelen! ja joka puhelun olet käsittänyt väärin!! mitään sellaista asiaa en muiden kanssa ole jutellut!!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No sitä kun se kuitenkin ex on..

        No joo,
        Ihan pelkkänä palvelijana ei minuakaan pysty pitämään.
        Olemme edelleenkin ihan hyviä kavereita, sanoisin jopa ystäviä, ja jeesaan edelleen monenlaisissa jutuissa.

        Tiedäthän sinä sen aikuisena ihmisenä, että eroon voi olla monenlaisia syitä.


      • Thymallus kirjoitti:

        No joo,
        Ihan pelkkänä palvelijana ei minuakaan pysty pitämään.
        Olemme edelleenkin ihan hyviä kavereita, sanoisin jopa ystäviä, ja jeesaan edelleen monenlaisissa jutuissa.

        Tiedäthän sinä sen aikuisena ihmisenä, että eroon voi olla monenlaisia syitä.

        Niinhän sä silloin sanoit, että se oli se, kun nostit kissan pöydälle..Vaikka koirahan teillä on..🤔
        Mä veikkaan että se kisu oli se, että toinen halus lapsia ja toinen ei, eli sinä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niinhän sä silloin sanoit, että se oli se, kun nostit kissan pöydälle..Vaikka koirahan teillä on..🤔
        Mä veikkaan että se kisu oli se, että toinen halus lapsia ja toinen ei, eli sinä?

        Hyviä arvauksia, mutta vääriä.
        Se on totta, että minä en ole koskaan halunnut lapsia. Mulle ihan riittää nämä maailmassa jo olemassa olevat ihmiset.

        Kyllä siinä keskustelussa avauduin flowerssille, mikä se eron syy oli. Se oli hyvin yksinkertainen asia, ja mielestäni oikean parisuhteen peruskulmakivi: Seksi.

        Olen miehenä sen verran yksinkertainen olio, että kun tuolla saralla ei toimi, niin tunteetkin laantuu.


      • Thymallus kirjoitti:

        Hyviä arvauksia, mutta vääriä.
        Se on totta, että minä en ole koskaan halunnut lapsia. Mulle ihan riittää nämä maailmassa jo olemassa olevat ihmiset.

        Kyllä siinä keskustelussa avauduin flowerssille, mikä se eron syy oli. Se oli hyvin yksinkertainen asia, ja mielestäni oikean parisuhteen peruskulmakivi: Seksi.

        Olen miehenä sen verran yksinkertainen olio, että kun tuolla saralla ei toimi, niin tunteetkin laantuu.

        No mikäs siinä tökki? Tai siis vissiin ei tökkiny..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No mikäs siinä tökki? Tai siis vissiin ei tökkiny..

        Molemmat, laatu ja määrä.

        En nyt lähde yksityiskohtiin näinkään julkisesti.
        Vinkkinä kuitenkin: Hän oli minua vanhempi, estyneempi ja osastolla oli ollut ongelmia jo nuoresta pitäen.


    • Anonyymi

      Odotat että se tuupertuu itestään.

      • Anonyymi

        Voisko kupsahtaa...


    • Anonyymi

      Tykkään miehistä, jotka on taitavia poistamaan ja siirtelemään hämähäkkejä.

      • Anonyymi

        Mistäs se mies sinne vessaan putoaa?! Saanen kysyä! Katosta vai? Hämähäkin päälle??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs se mies sinne vessaan putoaa?! Saanen kysyä! Katosta vai? Hämähäkin päälle??

        Kuuluu varustukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu varustukseen.

        Vessan nurkassa?!? Noo...ok jos se käy hälle.👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vessan nurkassa?!? Noo...ok jos se käy hälle.👍

        Miten muuten Wc:n puhtaanapito sujuis?


    • Anonyymi

      Vuosi sitten aamulla herättyäni huomaisin keittiön nurkassa jääkaapin ja katon välisellä nurkkaseinällä järkyttävän kokoisen hämähäkin.
      Jalkojen kärkiväli on ainakin 5 cm.
      Varmaan nopeakiillenen tuollainen hämähäkki.
      Mietin, että millä tuon pyydystän, ettei vaan pääse livahtamaan lääkaapin taa, jolloin olis iso työ saada se sieltä pois.
      Jollakin A4 kokoisella paperilla sain sen viuhdotua seinältä ja tipahti jääkaapin päälle.
      Siellä se köllötti ja äkkiä viilipurkki päälle ja postikortilla ujutin, että jäi hämähäkki sinne viilipurkin sisään ja postikortti alla.
      Sitten vaan hämähäkki pihalle, huh että säikäytti.
      Pihalle tuollainen pitää laittaa, ettei ala lisääntymään sisällä.

      t. Ätmi toteaa

      • Anonyymi

        5 m! Se on ollu jo iso. Olisko ollu joku vesilukki? Minusta vaikuttaa siltä, että viime vuosina hämähäkit ovat kasvaneet? Vielä 70-80-luvuilla ne eivät olleet näin suuria.


      • Anonyymi

        Kyllä se on raivostuttavaa kun esim. katossa kiertää koko illan valtava musta hämähäkki ja yrität katsoa elokuvaa rauhassa ja joka kierroksella on siirryttävä paikaltaan eri sohvalle. Viimeksi sitä rallia oli kaksi tuntia. Elukka meni vaan ympäri ja ympäri, ei laskeutunut sivuseinälle, että olisi päässyt liiskaamaan sen. Niin sitten pyörittiin, seittiseppo katossa ja minä maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on raivostuttavaa kun esim. katossa kiertää koko illan valtava musta hämähäkki ja yrität katsoa elokuvaa rauhassa ja joka kierroksella on siirryttävä paikaltaan eri sohvalle. Viimeksi sitä rallia oli kaksi tuntia. Elukka meni vaan ympäri ja ympäri, ei laskeutunut sivuseinälle, että olisi päässyt liiskaamaan sen. Niin sitten pyörittiin, seittiseppo katossa ja minä maassa.

        Ihana. Tämä oli hyvä. =)


    • Miksi pitäisi tehdä mitään? todeta vain että kas siinäpä on hämähäkki ja antaa sen mennä menojaan. Toki myös thymalluksen ja ätmi toteaa toimintatavat on ihan ok.

      • Anonyymi

        On meillä pienempiä hämähäkkejä, jotka yleensä annan jatkaa elämäänsä sisällä asunnossa.
        Varsikaan talvella en hämähäkkiä siirrä ulos, kun kuolisivat kylmyyteen.
        Lukkeja vilistää toisinaan lattialla, Lukit ovat sympaattisia pitkäjalkaisia, eiväthä herätä vastaavai inhon tunteita, kuin vastaavan kokoinen hämähäkki.
        Lukkeja täytyy varoa, ettei astu niiden päälle.

        t. Ätmi toteaa


      • Anonyymi

        Tulta päin!


    • Anonyymi

      Lakkaan tuijottamasta wc:n peiliin ja menen riisumaan spiderman-puvun.

      • Anonyymi

        Yölliset harjoitukset 😆😂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yölliset harjoitukset 😆😂👍

        Kissa oli katolla. Pitihän se pelastaa


    • Anonyymi

      Murjasta pascat kovalla äänellä.

      • Anonyymi

        ” Murjasta pascat” kuulostaa portugalilaiselta etu- sekä sukunimeltä 😄


    • Hämikselle kuuluu puhua leppeästi: "Voi, voi, nyt sä olet tullut ihan väärään paikkaan. Ei meillä ole hämikselle sopivaa lounasta, mut ulkona on kyllä."

      Sitten lasilla ja kortilla viedään hämis riemuluontoon.

      Meillä oli karmea kokemus. Oli jo syksyn kylmyys, kun hämis ryöppysi suurella vauhdilla sisään. Varovasti se saatiin takaisin ulos, mutta heti se juoksi takaisin sisään. Se sano, et ulkona on kylmä, ja me sanottiin, et meillei oo hämisten sapuskaa. Saatiin se taas ulos.

      Ja taas se tuli sisään. Me saatiin se suurella vaivalla taas hätisteltyy, mutta olisittepa nähneet sen tympeytyneen ilmeen. Löntysteli mielenosoituksellisesti. Ja meillä oli omatunto umpirypyllä.

    • D) Hoitaa siellä oman osuutensa loppuun ja avaa varovasti oven jotta hämähäkki ei pelästy. Jos se siellä on vielä seuraavallakin kerralla niin antaa sille nimen.

      Kyllä täällä sen verran on tilaa että muutama hämähäkkikin mahtuu.

    • Anonyymi

      D, ei aiheuta toimenpiteitä, hämikset tuovat onnea taloon.

      -flowersreally-

      • Anonyymi

        Niinku millä tavalla?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe