Niin mitä ajattelet?

Anonyymi

Mitä ajattelet ihmisidiootista, joka kyselee palstalaisilta minuna idioottimaisia mielipiteitä?

En hyvää.

-flowersreally-

17

71

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säälin häntä.

      Minulle tulee mieleen sellainen pikkulapsi, mikä leikkii lumikasan päällä olevansa Matti Nykänen... Paitsi, että tajuan, että se on aikuinen ihminen... Siksi säälittävää.

      Mutta toisaalta...mitäpä väliä sillä on? Sellaista touhua tää palstailu on... Jotkut voi olla ihan rauhassa säälittäviä ja perseillä miten huvittaa, kun ei täällä moneenkaan epäkohtaan voi puuttua...

      • Anonyymi

        Kukaan ei esiinny täällä omana itsenään, joten turha jeesustella. Annetaan kaikkien kirjoitella mitä haluaa, voimme itse vaikuttaa vain omiin tekemisiimme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei esiinny täällä omana itsenään, joten turha jeesustella. Annetaan kaikkien kirjoitella mitä haluaa, voimme itse vaikuttaa vain omiin tekemisiimme.

        Niin, jos oikein tarkkaan luit mitä kirjoitin, niin tuollahan lukee, että mitä väliä... Että tälläistä tämä on... Ei minua haittaa, että jotkut ovat vaikka kuinka säälittäviä ja perseilevät mitä sattuu... Kuuluu palstan mahdollisuuksiin...

        Se että jos haluaa pitää nimimerkin itsellään ja varmistaa, ettei kukaan muu käytä sitä omiin tarkoituksiinsa, on sivuston ylläpitäjä antanut mahdollisuuden rekisteröidä nimimerkin.


    • Anonyymi

      Mun mielestä hän on kysymyksissään melko kekseliäs. Se pippuripihvijuttu jopa hieman nauratti.

      Plus että edelleen imartelee tämä huomio, en käsitä että joku pitäisi mua kaiken tämän arvoisena.

      -flowersreally-

      • Anonyymi

        Se olikin eri kysyjä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olikin eri kysyjä 😂

        Ja tiedät tämän syystä että?

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tiedät tämän syystä että?

        -flowersreally-

        En ole kirjoittanut niitä muita. Ihan siitä syystä. Tyyppi vain alkoi inspiroimaan, olen pahoillani, että olet välillisesti siinä, mutta minua tuo kaveri huvittaa 😁


      • Kun toistuvista kysymyksistä poistetaan kohina, jää jäljelle "Kenen palstalaisen kanssa?" Ja tuohon taas luultavasti halutaan ainakin joskus kuulla vastaukseksi, että juuri minun. Kohina sitten taas on sen verran mielikuvituksellisesti rakennettu, että tuskin ihan idiootista kyse.

        Motiivi voi olla häätää sinut palstalta. Et ole ensimmäinen nimimerkkikaiman saanut. Jos nimimerkki on sininen ja siinä on l tai I tai useita, niin helppoa tehdä myös lähes samalta näyttävä rekisteröity nimimerkki. Kipeäähän se on, mutta idiootti ei silti ole oikea tuota..


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Kun toistuvista kysymyksistä poistetaan kohina, jää jäljelle "Kenen palstalaisen kanssa?" Ja tuohon taas luultavasti halutaan ainakin joskus kuulla vastaukseksi, että juuri minun. Kohina sitten taas on sen verran mielikuvituksellisesti rakennettu, että tuskin ihan idiootista kyse.

        Motiivi voi olla häätää sinut palstalta. Et ole ensimmäinen nimimerkkikaiman saanut. Jos nimimerkki on sininen ja siinä on l tai I tai useita, niin helppoa tehdä myös lähes samalta näyttävä rekisteröity nimimerkki. Kipeäähän se on, mutta idiootti ei silti ole oikea tuota..

        Miksi joku haluaisi häätää mut palstalta?

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku haluaisi häätää mut palstalta?

        -flowersreally-

        Voi ajatella että paikan auringossa estää jonkun toisen iso varjo. Tai sitten ärsyttää, että joku näkee yksinkertaiset bluffit.

        Mutta sen syvemmin en ala pohtimaan, miksi. Ihmiset nyt vaan on keskimäärin omituisia.


    • Taitaa olla ihastunut sinuun, vai onko tässä keskustelussa edes oikeaa floweria?

      • Anonyymi

        On, muttei aloittaja.

        -flowersreally-


    • Ajattelen yksi ja sama, tai mitä väliä, ei eroa. 😋

      • Lillis2020

        Kiva kuva :)


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Kiva kuva :)

        Tack så mycket. 🤗


    • Välillä aivan hauska.

    • Anonyymi

      flowerreallya ei ole mitenkään rekisteröity joten ihme juttu jos ns. oikea floweri luulee omistavansa sen nimen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe