Vältteletkö hänen näkemistään?

Anonyymi

Pelkäätkö jotain, kuten tunteitasi, hänen tunteitaan vaiko eikö meillä ole mitään tarvetta nähdä?

52

1594

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välttelen. Voi mennä taju kohdatessa.

      • Anonyymi

        Kyllä lämpee liikaa alle 10m, jos tulisi 1m päähän varmaan pussaisin suorilta. Pakko pitää etäisyytyä, ettei päädy putkaan väkisin suutelijana.


    • Anonyymi

      Välttelin. Päästin omat tunteeni liian vakaviksi ja siinä vaiheessa sokeakin olisi huomannut ne. Jotkut ehkä huomasikin. Luulen myös, että jos näemme ja puhumme asiasta, päädymme yhden yön suhteeseen tai vakavampaan.

      • Anonyymi

        Samantyyppinen tilanne, sillä erolla että en koko ajan ole vältellyt, aina välillä. n > m


      • Anonyymi

        Eli et siis tahdo suhdetta hänen kanssaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et siis tahdo suhdetta hänen kanssaan?

        Tulen tähän väliin huutelemaan. Itse haluaisin suhteen, mutta en halua rikkoa muita ihmisiä. Olemme molemmat siis varattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et siis tahdo suhdetta hänen kanssaan?

        Tahtoisin, mutta se on monimutkaista, ehkä mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahtoisin, mutta se on monimutkaista, ehkä mahdotonta.

        Kyse onkin siitä, uskallammeko ottaa riskin, että jotain tapahtuisi välillämme? Jos tämä olisi helppoa, se olisi jo tapahtunut tai tapahtuu väistämättä aikanaan, jos nämä tunteet eivät ota vähentyäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse onkin siitä, uskallammeko ottaa riskin, että jotain tapahtuisi välillämme? Jos tämä olisi helppoa, se olisi jo tapahtunut tai tapahtuu väistämättä aikanaan, jos nämä tunteet eivät ota vähentyäkseen.

        Tämä jää nähtäväksi. Kumpi on suurempi: Ihastuminen ehkä jopa se r-sana vai pelko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä jää nähtäväksi. Kumpi on suurempi: Ihastuminen ehkä jopa se r-sana vai pelko?

        Tähän on helppo vastata, jos kyse on ihastumista vahvempaa laatua, niin pelko ei saisi voittaa. Mutta tiedän, miten vaikeaa se silti on varmasti kummallekin. Puhumatta emme kuitenkaan tästä eteenpäin pääse, jos haluamme tämän vihdoin selvittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän on helppo vastata, jos kyse on ihastumista vahvempaa laatua, niin pelko ei saisi voittaa. Mutta tiedän, miten vaikeaa se silti on varmasti kummallekin. Puhumatta emme kuitenkaan tästä eteenpäin pääse, jos haluamme tämän vihdoin selvittää.

        Itselleni se puhuminen ei olisi ongelma, jos näkisimme niin, että olisimme kahdestaan. Toki voi olla, että hän ei tunne samoin minua kohtaan, mutta sittenhän asia olisi selvä ja voisin jatkaa eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän on helppo vastata, jos kyse on ihastumista vahvempaa laatua, niin pelko ei saisi voittaa. Mutta tiedän, miten vaikeaa se silti on varmasti kummallekin. Puhumatta emme kuitenkaan tästä eteenpäin pääse, jos haluamme tämän vihdoin selvittää.

        Olet oikeassa mutta alat pelätä. Meidän on puhuttava. Puhumisessa ei ole mitään vaarallista. En minä syö sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni se puhuminen ei olisi ongelma, jos näkisimme niin, että olisimme kahdestaan. Toki voi olla, että hän ei tunne samoin minua kohtaan, mutta sittenhän asia olisi selvä ja voisin jatkaa eteenpäin.

        Juuri näin, silloin tämä selviäisi ainakin tuohon mainitsemaasi suuntaan, mutta jos tunteita onkin molemmin puolin, ei tilanne ole lainkaan helppo, eikä ainakaan nopeasti ratkaistavissa. Tuo puhuminen myös vaatisi kyllä sopivat olosuhteet ilman häiriötekijöitä ja ehkä myös hieman rohkaisua.. täällä se on paljon helpompi luvata kuin toteuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa mutta alat pelätä. Meidän on puhuttava. Puhumisessa ei ole mitään vaarallista. En minä syö sinua.

        Jätän sinut rauhaan jos sitä haluat. En ahdistele. Sinä saat päättää. Minä tiedän, mitä teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätän sinut rauhaan jos sitä haluat. En ahdistele. Sinä saat päättää. Minä tiedän, mitä teen.

        Millä nimikirjaimella alkavaa ikävöitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, silloin tämä selviäisi ainakin tuohon mainitsemaasi suuntaan, mutta jos tunteita onkin molemmin puolin, ei tilanne ole lainkaan helppo, eikä ainakaan nopeasti ratkaistavissa. Tuo puhuminen myös vaatisi kyllä sopivat olosuhteet ilman häiriötekijöitä ja ehkä myös hieman rohkaisua.. täällä se on paljon helpompi luvata kuin toteuttaa.

        Välissä kommentteja, jotka eivät ole minulta.

        Ja tuo, mitä sanoit tilanteen vaikeudesta pätee minunkin tilanteeseeni. Tai "meidän".

        Tällä hetkellä mikä tahansa tuntuisi kuitenkin paremmalta ratkaisulta kuin tämä epätietoisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välissä kommentteja, jotka eivät ole minulta.

        Ja tuo, mitä sanoit tilanteen vaikeudesta pätee minunkin tilanteeseeni. Tai "meidän".

        Tällä hetkellä mikä tahansa tuntuisi kuitenkin paremmalta ratkaisulta kuin tämä epätietoisuus.

        Samaa mieltä tuosta, että tämä epätietoisuus on pahinta, varmaan helpottaisi, jos voisimme olla avoimia ainakin toisillemme, vaikka ei tiedetäkään, mitä siitä seuraa. Siispä tuumasta toimeen eli sopimaan tapaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä tuosta, että tämä epätietoisuus on pahinta, varmaan helpottaisi, jos voisimme olla avoimia ainakin toisillemme, vaikka ei tiedetäkään, mitä siitä seuraa. Siispä tuumasta toimeen eli sopimaan tapaamista.

        Tuskin olemme toistemme "hän", mutta yritän koota rohkeuteni viestin laittamiseen. Tsemppiä sinullekin. ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olemme toistemme "hän", mutta yritän koota rohkeuteni viestin laittamiseen. Tsemppiä sinullekin. ❤

        Tuskinpa vaan ollaan, mutta kiitos samoin tsemppiä sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä tuosta, että tämä epätietoisuus on pahinta, varmaan helpottaisi, jos voisimme olla avoimia ainakin toisillemme, vaikka ei tiedetäkään, mitä siitä seuraa. Siispä tuumasta toimeen eli sopimaan tapaamista.

        Ehdotitko hänelle tapaamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotitko hänelle tapaamista?

        En. Tilanteeni on monimutkainen. Pelkästään työtilanteeni vuoksikin tämä voisi olla valtava moka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Tilanteeni on monimutkainen. Pelkästään työtilanteeni vuoksikin tämä voisi olla valtava moka.

        Pahimmassa tapauksessa minun pitäisi keksiä itselleni kokonaan uusi ura, jos olen tulkinnut tilanteen väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahimmassa tapauksessa minun pitäisi keksiä itselleni kokonaan uusi ura, jos olen tulkinnut tilanteen väärin.

        Ei kai sentään alaa tarvitsisi sen takia vaihtaa?
        Ei kai tunteet sentään mikään rikos ole vaikka hän ei tuntisikaan samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotitko hänelle tapaamista?

        Ainakin yritin ehdottaa, mutta ei sitten tavattu. Syyn tahtoisin tietää, oli se mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sentään alaa tarvitsisi sen takia vaihtaa?
        Ei kai tunteet sentään mikään rikos ole vaikka hän ei tuntisikaan samoin.

        Piirit on hyvin pienet. Äkkiä kulkee sana, jos joku yrittää iskeä työkaveriaan, joka ei ole kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piirit on hyvin pienet. Äkkiä kulkee sana, jos joku yrittää iskeä työkaveriaan, joka ei ole kiinnostunut.

        Mutta jos asian saisi esitettyä jotenkin loivemmin, ei ilmaise suoraan "olen sinusta kiinnostunut" vaan jotenkin väljemmin. Eli jos toinen ei olekaan kiinnostunut, niin olisi mahdollisuus peruuttaa ns. kasvojaan menettämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos asian saisi esitettyä jotenkin loivemmin, ei ilmaise suoraan "olen sinusta kiinnostunut" vaan jotenkin väljemmin. Eli jos toinen ei olekaan kiinnostunut, niin olisi mahdollisuus peruuttaa ns. kasvojaan menettämättä.

        Mietin asiaa. Minua on kerran siellä hipelöinyt yksi henkilö ja osa ihmisistä tietää siitä. Sekin nostaa kynnystä. Kuka uskoo sitä, että puhuin silloin totta, jos nyt itse lähestyn toista työkaveria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos asian saisi esitettyä jotenkin loivemmin, ei ilmaise suoraan "olen sinusta kiinnostunut" vaan jotenkin väljemmin. Eli jos toinen ei olekaan kiinnostunut, niin olisi mahdollisuus peruuttaa ns. kasvojaan menettämättä.

        Jatkan: Silloin yritin selvittää sitä asiaa, mutta se räjähti kasvoilleni, koska toinen osapuoli ei tunnustanut tekoaan. Nyt olen tietyllä tavalla samassa tilanteessa, vaikka silloin en ollut ihastunut. Pelkään, että olen kuvitellut kaiken ja saan näpeilleni.


    • Anonyymi

      Tottakai sitä pelkää, että menettää hänet kokonaan, jos otaksuu tykkäämisen väärin. m>n

      • Anonyymi

        Jos hänellä ei olisikaan tunteita, niin miksi luulet, että menettäisit hänet kokonaan?


    • Anonyymi

      Välttelen. Ja oon poistanut hänen numeronkin etten vaan laita viestiä. Satutan vaan itseäni.

    • Anonyymi

      En pelkää. Minulla tulisi hyvä mieli hänen kohtaamisestaan. Halattaisiin ja ehkä vähän myös itkettäisiin😥

    • Anonyymi

      Kyllä vaan. Koko välttelemisestä saatu hyöty häviää, jos tapaan sen miehen. Jos kysyy mukaansa, niin tiedän satavarmasti, että saakin minut mukaansa. Välttelen siis jatkossakin.

      • Anonyymi

        Kaksin jossain ja kysyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksin jossain ja kysyn

        Älä hyvä mies kysy.


    • Anonyymi

      Tahdon, mutta se taitaa olla mahdotonta.

      • Anonyymi

        Kuinniin?


    • Anonyymi

      Sisimmässäni toivon näkeväni, mut olinko hänelle riittävä? Pelkoja oli monenlaisia, sinä nuorempana, et ehkä nähnyt asiaa samoin?

    • Anonyymi

      Taidan eniten pelätä juuri omia tunteitani ja sitä että minua taas satutetaan.

      • Anonyymi

        Nähdäänkö me tänään???jos et voi kirjoittaa kommenttia tähän viestiin ja vastata rehellisesti että kyllä tai ei!! niin että jos et kerro niin silloin se on tässä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdäänkö me tänään???jos et voi kirjoittaa kommenttia tähän viestiin ja vastata rehellisesti että kyllä tai ei!! niin että jos et kerro niin silloin se on tässä!!

        Oletko varma, et toinen on vielä töissä siellä? Voiko näkymättömyys johtua siitä tai sitten on etätöissä? Sivusta vain kommentoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma, et toinen on vielä töissä siellä? Voiko näkymättömyys johtua siitä tai sitten on etätöissä? Sivusta vain kommentoin.

        Hyvästi Jonna!!! pelleily loppu nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästi Jonna!!! pelleily loppu nyt.

        Voin nähdä vaikka tänään. En pelleile kanssasi. En voisi, olet niin suojeltava. Sinä saat päättää. Minä olen valmis puolisoksikin tai ystäväksi. Suostutko juttelemaan.
        Minä olen yhtä pelokas kuin sinä mutta olisiko niin, että nyt olet pelokkaampi. En ahdistele. Lähetä viesti yksityisesti jos jotain haluat. Ystävä olen sinulle aina.Et menetä minua missään tapauksessa.


    • Anonyymi

      Mielummin olen ystävä mutta hyvä ystävä. Lakkaan häiritsemästä sinua ja vetäydyn omaan elämääni. Ollaan kuitenkin tekemisissä. Selvittelen omia ongelmani. Palaillaan!

    • Anonyymi

      Taidan lakata kirjoittamasta.

    • Anonyymi

      Kyllä pelkään omia tunteitani, sitä että ne näkyvät, pelkään hänen tunteitaan, että hän torjuisi minut ja halveksisi muiden kanssa minua. Kyllä edelleen tahdon. Kiinnostus on jäljellä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin. Jo silloin olisi pitänyt antaa vauhtia, poistaa kaikki kahleet...antaa mennä.

      • Anonyymi

        En ikinä halveksisi hänen tai kenenkään tunteita. Miten monta vuotta on jo kulunut?


      • Anonyymi

        Minä etsin yhtä PJ:tä ,mutta ei ole soittanut, eikä viestittänyt 3-4 vuoteen, voisin syödä, jos uskaltaisi tulla viereeni salaa, ainakin hän on varattu. J


    • Anonyymi

      Tunnen niin suuren energialatauksen hänen suunnaltaan ollessamme samassa tilassa, että menen aivan hämmennyksiin ja tekisi mieli juosta pakoon.
      Välttelen hänen katsettaan, jottei hän näkisi tunteitani häntä kohtaan...

    • Anonyymi

      Saatan flirtata ihanalle M naiselle mutta samalla ehkä vähän myös välttelen jottei ajauduttaisi tekemään aviorikosta

      • Anonyymi

        Milloin olet nähnyt hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olet nähnyt hänet?

        Viikolla 37


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe