Haluan naisen

Anonyymi

Mitä tämä avaus on mielestäsi? Antaa tulla se mitä ekaks mieleen pälkähti.

26

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin haluan naisen. Ei mulla muuta tullut mieleen.

    • Anonyymi

      *juoksee tuhatta ja sataa eri suuntaan*

    • Tulee mieleen vanhan kaupan koppalakkinen kauppias, mille et sanokaan, että 500g gotleria, vaan haluat naisen.

      Ensimmäinen ajatukseni tuo kasvoilleni taatusti yhtä epäuskoisen ilmeen, kuin myyjälläkin olisi. 🤨

      Mieleni tekisi potkia perseellesi vielä sata metriä jälkeen kaupan ovien, mutta olet asiakas... naurahtaisinko? 🤔 okei.... vitsihän tämä. 😁

      • Hehh, kunhan ei kylmiöstä käy hakemassa (naista). Vähän se näyttää jäässä olevan, mutta eiköhän tuon saunassa saa sulateltua.


      • Jan1 kirjoitti:

        Hehh, kunhan ei kylmiöstä käy hakemassa (naista). Vähän se näyttää jäässä olevan, mutta eiköhän tuon saunassa saa sulateltua.

        No jotenkin tuo otsikko on kuin lihakaupassa asioimista...😀


      • Anonyymi

        Disse on ostoskärryssä. Selvä vitsi, ihan kiva:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disse on ostoskärryssä. Selvä vitsi, ihan kiva:D

        Joo, on survoutuneena siihen taitettavaan istuimeen ja koitan kaapia hyllyiltä kaikkea kivaa. :oD


    • Aha. Haluat naisen. Selkis. :)

    • Ainahan sitä haluta saa, sanoi entinen mummokin, kun kosijoita kuistille tunki.

      • Anonyymi

        Nykyaikana en olis tuosta niin varma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykyaikana en olis tuosta niin varma.

        No ei passaakaan. Mummot on kuumaa kamaa. ;)


    • Anonyymi

      Veri nais. Veri nais.

      • Ain vain nais jos vain sais.


    • Ostoskärryissä naama punaisena kiljuva lapsi.

      (reps)

      • Anonyymi

        Olet melkoinien visionääri. Kahdesta sanasta ajatuksesi karkaavat muutaman vuoden tulevaisuuden puolelle.

        Minä sen sijaan aloin pohtia äidin taitoja. Kasvatuksen tulos huutaa naama punaisena kaupan kärryissä. Onko nainen osannut kasvattaa lapsesta ekstrovertin näin lyhyessä aikaa? Ei olisi poikalapsi ätmi?


    • Anonyymi

      Nollia ja ykkösiä satunaisessa järjestyksessä.

      • Anonyymi

        Miksiköhän naista merkataan nollalla. Kukahan senkin keksi?


    • Anonyymi

      Kuultu sekatavarakaupan tiskillä jossain Perähikijän sivukylillä v. -67. Kauppias kaivaa pornolehden tiskin alta, kun kukaan ei näe.

      xLiner

      • Anonyymi

        Omakohtainen kokemus? Ehkäpä toisen käden tietoa.


    • Anonyymi

      Sitä samaa, mitä iso osa muutenkin tällä palstalla.

    • Pannaanko...pakettiin?

      • Anonyymi

        Aina sun ajatukset on kääritty ruskeeseen pakettiin :)


      • Se on kuin näppylähanskojen oston kanssakin, kassalla neiti kysyy hanskat ostaneelta mieheltä. Pannaanko pakettiin vai vedättekö käteen heti? :)


    • Anonyymi

      Kesäinen päivä, mitähän kaikkea tuokaan?

    • Minä en enää halua naista, ilman on helpompaa, kun tähän on jo tottunut, niin miksi mennä sekoittamaan tyyntä veden pintaa, kun sen rauhoittuminen vie taas aikansa.
      Yksin, kun aaamulla herää, niin eipä tarvi heti miettiä, että millä tänään taas miellyttäisi naista.
      Samanlaista tämä on elämän loppuun asti, ei aiheudu elämään järkytyksiä, vaikkei naista olekaan.
      Naisen ylläpitoon menisi aivan liian paljon aikaa, energiaa ja rahaa, eikä naista voi paaliin laittaa, kuten autoa.

      • Anonyymi

        Minä tulen sinne 🥰


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      488
    Aihe