Haluan naisen

Anonyymi

Mitä tämä avaus on mielestäsi? Antaa tulla se mitä ekaks mieleen pälkähti.

26

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin haluan naisen. Ei mulla muuta tullut mieleen.

    • Anonyymi

      *juoksee tuhatta ja sataa eri suuntaan*

    • Tulee mieleen vanhan kaupan koppalakkinen kauppias, mille et sanokaan, että 500g gotleria, vaan haluat naisen.

      Ensimmäinen ajatukseni tuo kasvoilleni taatusti yhtä epäuskoisen ilmeen, kuin myyjälläkin olisi. 🤨

      Mieleni tekisi potkia perseellesi vielä sata metriä jälkeen kaupan ovien, mutta olet asiakas... naurahtaisinko? 🤔 okei.... vitsihän tämä. 😁

      • Hehh, kunhan ei kylmiöstä käy hakemassa (naista). Vähän se näyttää jäässä olevan, mutta eiköhän tuon saunassa saa sulateltua.


      • Jan1 kirjoitti:

        Hehh, kunhan ei kylmiöstä käy hakemassa (naista). Vähän se näyttää jäässä olevan, mutta eiköhän tuon saunassa saa sulateltua.

        No jotenkin tuo otsikko on kuin lihakaupassa asioimista...😀


      • Anonyymi

        Disse on ostoskärryssä. Selvä vitsi, ihan kiva:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disse on ostoskärryssä. Selvä vitsi, ihan kiva:D

        Joo, on survoutuneena siihen taitettavaan istuimeen ja koitan kaapia hyllyiltä kaikkea kivaa. :oD


    • Aha. Haluat naisen. Selkis. :)

    • Ainahan sitä haluta saa, sanoi entinen mummokin, kun kosijoita kuistille tunki.

      • Anonyymi

        Nykyaikana en olis tuosta niin varma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykyaikana en olis tuosta niin varma.

        No ei passaakaan. Mummot on kuumaa kamaa. ;)


    • Anonyymi

      Veri nais. Veri nais.

      • Ain vain nais jos vain sais.


    • Ostoskärryissä naama punaisena kiljuva lapsi.

      (reps)

      • Anonyymi

        Olet melkoinien visionääri. Kahdesta sanasta ajatuksesi karkaavat muutaman vuoden tulevaisuuden puolelle.

        Minä sen sijaan aloin pohtia äidin taitoja. Kasvatuksen tulos huutaa naama punaisena kaupan kärryissä. Onko nainen osannut kasvattaa lapsesta ekstrovertin näin lyhyessä aikaa? Ei olisi poikalapsi ätmi?


    • Anonyymi

      Nollia ja ykkösiä satunaisessa järjestyksessä.

      • Anonyymi

        Miksiköhän naista merkataan nollalla. Kukahan senkin keksi?


    • Anonyymi

      Kuultu sekatavarakaupan tiskillä jossain Perähikijän sivukylillä v. -67. Kauppias kaivaa pornolehden tiskin alta, kun kukaan ei näe.

      xLiner

      • Anonyymi

        Omakohtainen kokemus? Ehkäpä toisen käden tietoa.


    • Anonyymi

      Sitä samaa, mitä iso osa muutenkin tällä palstalla.

    • Pannaanko...pakettiin?

      • Anonyymi

        Aina sun ajatukset on kääritty ruskeeseen pakettiin :)


      • Se on kuin näppylähanskojen oston kanssakin, kassalla neiti kysyy hanskat ostaneelta mieheltä. Pannaanko pakettiin vai vedättekö käteen heti? :)


    • Anonyymi

      Kesäinen päivä, mitähän kaikkea tuokaan?

    • Minä en enää halua naista, ilman on helpompaa, kun tähän on jo tottunut, niin miksi mennä sekoittamaan tyyntä veden pintaa, kun sen rauhoittuminen vie taas aikansa.
      Yksin, kun aaamulla herää, niin eipä tarvi heti miettiä, että millä tänään taas miellyttäisi naista.
      Samanlaista tämä on elämän loppuun asti, ei aiheudu elämään järkytyksiä, vaikkei naista olekaan.
      Naisen ylläpitoon menisi aivan liian paljon aikaa, energiaa ja rahaa, eikä naista voi paaliin laittaa, kuten autoa.

      • Anonyymi

        Minä tulen sinne 🥰


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe