Miten ihmeessä voin kuluttaa enemmän kaloreita kuin käyttää

Anonyymi

En ymmärrä, että jos vaikka käyn lenkillä ja poltan 500 kaloria, niin täytyykö minun syödä päivässä vain 300 kaloria, jotta laihdun. Jotkut sanoo myös, että vain syömällä vähemmän voi laihduttaa, mutta miten? Koska jos syön esimerkiksi päivässä 1750 kaloria, niin enhän voi mitenkään laihtua, koska en liiku, enkä polta niitä ollenkaan?? PLS AUTTAKAA OIKEESTI

13

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä sinä poltat energiaa n. 1200 kcal/vrk vaikka et tekisi mitään. Ja heti kun nouset sängystä, kulutus lisääntyy.

    • Anonyymi

      "Miten ihmeessä voin kuluttaa enemmän kaloreita kuin käyttää"

      Niin, sitä kutsutaan laihtumiseksi. Niin kauan kun ihmisellä on vararavintoa eli läskiä ei hänen tarvitse saada energiaa ruuasta lainkaan, energia saadaan läskistä.

      Mutta tervellisesti laihdutettaessa on huolehdittava siitä että saa proteiinit oikeamääräisenä sekä suojaravintoaineet oikeamääräisenä. Niiden mukana saa väkisinkin hieman energiaa.

      Itse laihdutin säännöllä: Ei yli 800 kCal/vrk (alle sai mennä ja toisinaan menikin), ja vähintään kolmessa ateriassa.

      • Anonyymi

        "Miten ihmeessä voin kuluttaa enemmän kaloreita kuin käyttää"

        Milloinkahan paljikka putoaa paikalleen. kaloriteoria ei toimi ihmisek kohdalla niinkuin jotkut näyttävät yhä luulevan.

        Liikunnalla on mitätön vaikutus laihdutuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten ihmeessä voin kuluttaa enemmän kaloreita kuin käyttää"

        Milloinkahan paljikka putoaa paikalleen. kaloriteoria ei toimi ihmisek kohdalla niinkuin jotkut näyttävät yhä luulevan.

        Liikunnalla on mitätön vaikutus laihdutuksessa.

        Mä oon laihtunut kyllä kaloreita laskemalla ja en harrasta liikunta.Se ettet sinä ole laihtunut kaloreita laskemalla tarkoita ettei kukaan muu vois laihtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon laihtunut kyllä kaloreita laskemalla ja en harrasta liikunta.Se ettet sinä ole laihtunut kaloreita laskemalla tarkoita ettei kukaan muu vois laihtua.

        "Mä oon laihtunut kyllä kaloreita laskemalla ja en harrasta liikunta.Se ettet sinä ole laihtunut kaloreita laskemalla tarkoita ettei kukaan muu vois laihtua."

        Liikunnalla on mitätön vaikutus laihdutuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon laihtunut kyllä kaloreita laskemalla ja en harrasta liikunta.Se ettet sinä ole laihtunut kaloreita laskemalla tarkoita ettei kukaan muu vois laihtua.

        "Mä oon laihtunut kyllä kaloreita laskemalla "

        Paljonko kynäsi ainaa ja paljonko on kulutuksesi kun harrastat matematiikkaa ilman mitää tarkoitusta.


      • Anonyymi

        Unohdin mainita että en harastanut enkä harrasta minkäänlaista hikiliikuntaa tai murheilua, t.m.s. Laihdutukseni aikana pidin viikon mittaisen vesipaaston (moni-moni-moni -napin kanssa) koska paino lakkasi vähenemästä. Paasto auttoi ymmärtämään että dietaarista energiarajaa piti säätää alemmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin mainita että en harastanut enkä harrasta minkäänlaista hikiliikuntaa tai murheilua, t.m.s. Laihdutukseni aikana pidin viikon mittaisen vesipaaston (moni-moni-moni -napin kanssa) koska paino lakkasi vähenemästä. Paasto auttoi ymmärtämään että dietaarista energiarajaa piti säätää alemmaksi.

        hifistelyä normaalin terveellisen syömisen sijaan.

        Ymmärrettävää sillä Suomessa ravintokeskustelu ja tiedottaminen on todella pahasti ojassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mä oon laihtunut kyllä kaloreita laskemalla "

        Paljonko kynäsi ainaa ja paljonko on kulutuksesi kun harrastat matematiikkaa ilman mitää tarkoitusta.

        Molemmat kynät eli lyijytäytekynä ja mustekynä painoivat 5 g.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mä oon laihtunut kyllä kaloreita laskemalla ja en harrasta liikunta.Se ettet sinä ole laihtunut kaloreita laskemalla tarkoita ettei kukaan muu vois laihtua."

        Liikunnalla on mitätön vaikutus laihdutuksessa.

        EI VARMASTI OLE itse syön paljon ja laihdun KOSKA kulutan päivässä vähintään 1000 kaloria liikunnalla.


    • Anonyymi

      Jokaisen peruskalorinkulutus on 1600 kaloria,siihen lisätään sitten liikunnan avulla hankittu kulutus mikä on esim pyöräily 1 tunti 200-13000 kaloria tunnissa.

      Kalorin kulutus riippuu aivan nopeudesta,mitä suurempi on nopeus sitä suurempi on myös kalorinkulutus.

      • Anonyymi

        13000 kcal tunnissa.Sitten voi vetää ainakin 10 pitsaa sen jälkeen


    • Anonyymi

      Koitapa kuukausi vesipaastoa ja muista lenkkeillä. Aivan varmasti laihdut. (Jotkut saattavat väittää, että menet säästäliekille ja lihot.. Se ei pidä paikkaansa. Voit testata. Kyllä varmana laihdut.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe