Kertoisitteko miehellenne

Anonyymi

Olin viikonloppuna yhissä bileissä ja sain siellä totuus ja tehtävä pelissä pusun(huulille) ja päädyin nukkumaa sen samasen äijän viereen (ei pusuja eikä seksiä vaan nukkumista). En todellakaa voi ymmärtää mite ihminen on näin saatanan tyhmä.. aina valittanu ite kuinka en ymmärrä ihmisiä jotka pettää ja sit teen sen ite. Tiedän et pitäis kertoo miehelle mut en vaan uskalla,ahdistaa. Kyllä olen mulkku tiedän.

52

74

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitään syytä kertoa.

• Anonyymi

Itsekin kyllä miettisin, kannattaako kertoa. Jos se ei merkinnyt mitään. Unohtaisin, mutta jos mieltä vaivaa, niin ei se auta muu kuin selvittää asia.

• pettäminen on ok jos ei "merkinnyt mitään"?

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

pettäminen on ok jos ei "merkinnyt mitään"?

Pettäminen? Jos ei tapahtunut oikeastaan mitään. Leikki ja nukkuminen. Ei tuosta kannata kenellekään kriisiä aiheuttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Pettäminen? Jos ei tapahtunut oikeastaan mitään. Leikki ja nukkuminen. Ei tuosta kannata kenellekään kriisiä aiheuttaa.

kyllä se on jo aika intiimiä jos yö vietetään yhdessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukkuminen ei ole pettämistä ensinkään. Huono kriisin aihe tosiaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Nukkuminen ei ole pettämistä ensinkään. Huono kriisin aihe tosiaan.

jos "nukkuminen" ei ole pettämistä niin miksi sitä pitäisi salailla?

nimenomaan.... kun siinä on aina kaikkea muuta mukana.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Kysymys ei ole mun mielestä itse teoista (pusu ja nukkuminen) vaan enemmänkin siitä, mitä tunteita se nosti pintaan ja sitä kannattaa kyllä miettiä. Ei niinkään sen puolesta, että kannattaisi tehdä toiselle kriisi puhumalla asiasta ja erota vaan ihan vain panostamalla parisuhteeseen.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Siksi kun tietää ettei kumppani ehkä innostuisi nukkumisen tietämisestä. Lehdistä olen lukenut, että puolisolta salataan elektroniikan ostamista. Tai uuden mekon. Juuri sen vuoksi, ettei puoliso perusta moisista ostoksista.

Parisuhteissa salataan aina asioita. Jokainen päättää mitä salaa. Jokaisen kumppani päättää mitä salaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysymys ei ole mun mielestä itse teoista (pusu ja nukkuminen) vaan enemmänkin siitä, mitä tunteita se nosti pintaan ja sitä kannattaa kyllä miettiä. Ei niinkään sen puolesta, että kannattaisi tehdä toiselle kriisi puhumalla asiasta ja erota vaan ihan vain panostamalla parisuhteeseen.

kysymys on siitä, että on oltu intiimisti muitten kuin oman puolison kanssa ja tässä olisi suhteen reality check tarpeen, että muut alkavat kiinnostaa kuin oma puoliso

• Anonyymi

En kertoisi, missään tapauksessa. Ei mitään mieltä.

• tottakai pitää kertoa, että toinen saa päättää haluaako kyseisenlaisen ihmisen kanssa jatkaa

• Suurin osa on varma, ettei tule sivusuhdetta ja yllättyy sitten, jos kuitenkin tulee. Sinun tapauksessasi ei kuitenkaan ole kyse sivusuhteesta, paljon vähemmästä.

Ei ole aiheellista sotkea asioitaan kertomalla puolisolleen näin vähäpätöisestä asiasta. Kun kertoo, puoliso lisää siihen AINA huomattavasti korkeamman vakavuusasteen, joten soppa on selvä.

Ns. rehellisyydessä on syytä ottaa itseään niskasta kiinni. Jatkuva oman rehellisyytensä tonkiminen on samaa kuin mikä tahansa fanatismi. Sovittaa itselleen vapaaehtoisesti länget kaulaan.

• Anonyymi

Kerrankin samaa mieltä kynän kanssa, jee :).

• Anonyymi kirjoitti:

Kerrankin samaa mieltä kynän kanssa, jee :).

<<Kerrankin samaa mieltä kynän kanssa, jee :).<<

Kiitos ystävällisistä sanoistasi. Hyvää kesää sinulle!

• Anonyymi

Tuskin on kertomisen arvoista, moinen pusu, kai sitä nyt isompiikin tapahtuu elämässä.

• Anonyymi

Sinun pitää itse arvioida asia. Tunnet miehesi parhaiten. Kyse on ennen kaikkea siitä uskooko hän sinua. Pettämisestähän tuossa ei ole lainkaan kysymys, mutta jos haluat sen salata, niin sitten se on likellä pettämistä.

• tottakai on pettämisestä kyse on pitää arvuutella kertoisiko asiasta vai ei

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

tottakai on pettämisestä kyse on pitää arvuutella kertoisiko asiasta vai ei

Ihmisellä on täysi oikeus pitää huolta omista rajoistaan ja salatakin asioita ihan tarpeen ja harkintansa mukaan.

Jokaisella ihmisellä on oikeus päättää itse, kenelle haluaa kertoa ja mitä. Vaikka se ei sinulle sopisikaan.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

tottakai on pettämisestä kyse on pitää arvuutella kertoisiko asiasta vai ei

Mun mielestä aloittajan kokemus asiasta ratkaisee sen, mitä tehdyt asiat hänelle merkitsevät ja se taas kertoo sen, olisiko hyvä puhua kumppanin kanssa, ei niinkään tuosta ”pettämisestä” välttämättä, mutta suhteen tilasta ylipäätään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä aloittajan kokemus asiasta ratkaisee sen, mitä tehdyt asiat hänelle merkitsevät ja se taas kertoo sen, olisiko hyvä puhua kumppanin kanssa, ei niinkään tuosta ”pettämisestä” välttämättä, mutta suhteen tilasta ylipäätään.

kai ajattelet noin jos mieskin hyppii vieraiden sängyssä, että kun asia ei merkitse hänelle mitään niin ei tarvitse kertoa naiselle, jonka on oltava ihan ok asian suhteen?

• Anonyymi

Älä kerro. Sinulla on täydellinen oikeus päättää niin, kuuluu omista rajojen vaalimiseen.

"Kerro vain se, minkä haluat. Jos et halua kertoa mitään, älä kerro. Aikuisella ihmisellä on oikeus päättää itse, kenelle haluaa kertoa ja mitä."

• Anonyymi

Vaikka avaaja puhuu miehestä, niin tuskin hän naimisissa miehen kanssa on. Taitaa olla vielä ihan pentu kun leikkii "totuutta ja tehtävää". Joten minun ohjeeni on anna palaa kun olet nuori vielä.

• Anonyymi

olen samaa mieltä, ei nukkuminen haittaa yhtään, se haittaa että ei
      tapahtunut mitään, mitä järkeä on nukkua vain yötä jossain paikassa?

• Anonyymi

Jos on nainen niin on ok pussailla ja pettää koska ne naisen teot ei merkitse mitään. Miehen tekemät teot eli pussailut ja pettämiset merkitsee ja niistä pitää kyllä kertoa naiselle .

• Anonyymi

olen samaa mieltä N

• Anonyymi

Otan vertauskelpoisen esimerkin joka tapahtui ystävän bileissä jossa olimme puolison kanssa, yksi mies sitten moiskautti vaimoa suulle ja se siitä.

• Anonyymi

Meinaan vaan että vaimo ei tiennyt että näin mutta ei ollut mitään syytä kertoa, viaton pusu joka ei merkannut mitään.

• häviskö vaimosi myös miehen mukaan yöksi?

• Jos otit oikeasti opiksesi, niin turha kertoa. Mitä se ottaminen opikseen oikeasti tässä tarkoittaa?

Otetaan esimerkki. Menet humalassa auton rattiin ja ajat puuta päin. Auto hajoaa, mutta ei muuta. Pitäisikö soittaa poliisille ja ilmoittautua. Minä en tekisi niin, mutta koska sinulla on taipumus ottaa viinaa ja sitten vielä lähteä ajamaan , kannattaisi miettiä omaa alkoholinkäyttöään ja miettiä miten välttää saamasta kuningasideaa mennä rattiin kännissä.

Sinun kohdallasi miettisin, että miten välttää tuollaiset tulevaisuudessa.

- Voisiko juhlia selvinpäin?
      - Jos aiot ottaa, niin ota myös miehesi mukaan.
      - Idioottimaista pelata tuollaista pullonpyöritystä, jossa lähtökohtaisesti ajatellaan tulevan jotain hipelöintiä tai paljasteluja.
      - Päätä jo etukäteen, ettet jää bilepaikkaan yöksi, vaan pyydät miehesi hakemaan tai jonkun muun.

Noita kun noudatat, niin riski asian uusiutumiseen on pienempi.

• Anonyymi

Vähänkö nyt teet kärpäsestä härkäsen.

Aloittajan kertomus oli varsin söötti. Vanhanaikaista pullonpyöritystä eikä mitään ihmeellistä kännisäätöä tai draamaa osallistujien kesken. Mitään ei myöskään ole tapahtunut! Ei ole yhtään mullistava asia nukkua jonkun vieressä. Ei ollut ihan joku tahansa random, vaan bileisiin kutsuttu heebo. Joten jäkätyksesi "opiksi ottamista" on todella naurettavaa liioittelua.

"Voisiko juhlia selvinpäin?"
        Tietysti sellainenkin mahdollisuus on olemassa, mutta haittaako muutaman kupin ottaminen yhtään mitään? Itse olen 57-vuotias tyttö ja ollut aina varsin tiukka alkon käytön suhteen, sillä olen höyhensarjalainen. Juon illassa maksimissaan viisi annosta. Joskus en mitään alkoa, jos olen esim. baarissa.

"Jos aiot ottaa, niin ota myös miehesi mukaan."
        Ihme neuvo! Miestä ei "oteta" mukaan. Mies voi myös pilata juhlat täysin, koska kaikki eivät osaa juhlia kaikkien kanssa. Kun oma mies ei sovi porukkaan, mutta hänet mielestäsi pitäisi ottaa mukaan, niin juhlista tulee kutsutulle täysi fiasko ja painajainen.

"Päätä jo etukäteen, ettet jää bilepaikkaan yöksi, vaan pyydät miehesi hakemaan tai jonkun muun."

Niin esimerkiksi jostain mökiltä 100 km päästä... Kätevää. Tai samasta kaupungistakin voi olla vaikea, jos mies ei halua pilata iltaansa kyttäämällä koska voi startata hakemaan. Mikä myös kovin yleistä - kenelläkään tutulla ei ole autoa. Tai sitten jos parilla on, niin heitä ei kiinnosta hakukeikat - on muuta tekemistä.

ap: nou hätä. Älä kerro. Ihan turha homma olisi. Älä myöskään kuuntele täällä jauhavia setiä. He ovat juuri niitä, jotka haluavat kontrolloida naisia aivan kaikessa. Tuo oli yllättävää, että pullonpyörityskin on pannassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Vähänkö nyt teet kärpäsestä härkäsen.

Aloittajan kertomus oli varsin söötti. Vanhanaikaista pullonpyöritystä eikä mitään ihmeellistä kännisäätöä tai draamaa osallistujien kesken. Mitään ei myöskään ole tapahtunut! Ei ole yhtään mullistava asia nukkua jonkun vieressä. Ei ollut ihan joku tahansa random, vaan bileisiin kutsuttu heebo. Joten jäkätyksesi "opiksi ottamista" on todella naurettavaa liioittelua.

"Voisiko juhlia selvinpäin?"
        Tietysti sellainenkin mahdollisuus on olemassa, mutta haittaako muutaman kupin ottaminen yhtään mitään? Itse olen 57-vuotias tyttö ja ollut aina varsin tiukka alkon käytön suhteen, sillä olen höyhensarjalainen. Juon illassa maksimissaan viisi annosta. Joskus en mitään alkoa, jos olen esim. baarissa.

"Jos aiot ottaa, niin ota myös miehesi mukaan."
        Ihme neuvo! Miestä ei "oteta" mukaan. Mies voi myös pilata juhlat täysin, koska kaikki eivät osaa juhlia kaikkien kanssa. Kun oma mies ei sovi porukkaan, mutta hänet mielestäsi pitäisi ottaa mukaan, niin juhlista tulee kutsutulle täysi fiasko ja painajainen.

"Päätä jo etukäteen, ettet jää bilepaikkaan yöksi, vaan pyydät miehesi hakemaan tai jonkun muun."

Niin esimerkiksi jostain mökiltä 100 km päästä... Kätevää. Tai samasta kaupungistakin voi olla vaikea, jos mies ei halua pilata iltaansa kyttäämällä koska voi startata hakemaan. Mikä myös kovin yleistä - kenelläkään tutulla ei ole autoa. Tai sitten jos parilla on, niin heitä ei kiinnosta hakukeikat - on muuta tekemistä.

ap: nou hätä. Älä kerro. Ihan turha homma olisi. Älä myöskään kuuntele täällä jauhavia setiä. He ovat juuri niitä, jotka haluavat kontrolloida naisia aivan kaikessa. Tuo oli yllättävää, että pullonpyörityskin on pannassa.

Yllättäen tältä löytyy tätejä, joiden mielestä kaikenlaisten ohjeiden antaminen naisille onsovinismia ja naisten kontrollointia. Vähän kuten se yksi naispoliisi parka, joka yritti ehdottaa, että ei ehkä kannattaisi mennä humalassa tuntemattomien miesten luo yöllä, vaiennettiin täysin naista syyllistävänä.

Sinänsä ihan yksi lysti mitä aloittaja tekee tai jättää tekemättä. Hän kuitenkin ITSE piti sitä pettämisenä. Jos pussaamisessa ja vieressä nukkumisessa ei olisi mitään pahaa, niin mitä sitä sitten ihmettelemään, kerronko vai enkö.

Kuten tuossa vertauksessani sanoin, jos luonne on heikko, niin pitää välttää itsensä järjestämistä tilanteisiin missä son suuri todennäköisyys sortua. Alkoholistin tuskin kannattaa pitää kaapissa alkoholia. Ylipainoisen tuskin kannattaa pitää sipsejä ja karkkeja kaapissa.

• Anonyymi

Eihän tuossa ole mitään kertomista, mitään ei tapahtunutkaan. Korkeintaan voi pahoittaa kumppanin mielen, ja se nyt vain on typerää.

Jos olisikin tapahtunut.. seksiä vaikka läpi yön, ei siitäkään kannata kerrota. Etenkään jos ei halua kertoa ja katsoo näin parhaaksi.

• Anonyymi

Seksistä pitää mun mielestä kertoa, koska silloin asettaa kumppanin potentiaaliseen vaaraan.

Pusu leikin varjolla ja pelkkä nukkuminen ei ole vielä asioita, joista kertoisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksistä pitää mun mielestä kertoa, koska silloin asettaa kumppanin potentiaaliseen vaaraan.

Pusu leikin varjolla ja pelkkä nukkuminen ei ole vielä asioita, joista kertoisin.

Turvaseksissä ei aseta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turvaseksissä ei aseta.

Kuitenkin itse en tykkäisi, että kumppani harrastaa seksiä minun tietämättäni ja aina on mahdollista saada joku tauti, vaikka kuinka turvaseksiä olis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin itse en tykkäisi, että kumppani harrastaa seksiä minun tietämättäni ja aina on mahdollista saada joku tauti, vaikka kuinka turvaseksiä olis.

On hyvin mahdollista, että kumppanisi harrastaa turvaseksiä tai tekee jotain muuta salaa mistä et tykkää. Juuri sen vuoksihan se salataan, kun toinen ei tykkää. Eikö niin?

• Anonyymi kirjoitti:

olisiko moinen touhu ok myös miehenkin puolelta?

• Anonyymi

Älä kerro koska se on turhaa. Sinulla on liian herkkä mieli ja tuomitset itsesi aivan liian helposti. Mitään kun ei tapahtunut, niin tuollainen on täysin turhaa.

• jos pitää jättää kertomatta niin jotain salattavaa on tapahtunut

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

jos pitää jättää kertomatta niin jotain salattavaa on tapahtunut

Salaaminen on oikein.

• Anonyymi kirjoitti:

Salaaminen on oikein.

väärin.

• Anonyymi

Älä kerro. Turha paisuttaa tapahtunutta.
      Pää asia että opit itse tulevaisuuden varalle.
      Jos olet tosissasi niin opit tuosta tapahtuneesta.
      Virheitä tulee, joka niitä ei tee ei opi mitään.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

• Anonyymi

Siin mitä pitäisi ketoa ja miksi.

• Anonyymi

Ai, että miksi pitäisi kertoa miehellesi? Siksikö, että saat omantunnon tuskasi pois harteiltasi ja siirrät ne miehellesi? Jos tuo on syy, niin silloin vasta se oikea M.lkku olet!

KUn mitään ei ole tapahtunut niin miksi pahoittaisit toisen mielen. Jos taas haluat "avautua" antaa se asialle aivan uuden merkityksen.

• se, että jotain pitää salata antaa sen merkityksen, ei kertominen.

• Anonyymi

Se on juuri noin kun sanoit. Pahoittaa vain toisen mielen.

Siksi alkuperäisen kysymyksen pitäisi kuulua jotenkin niin, että haluaisitteko pahoittaa kumppaninne mielen "ei mistään".

• Anonyymi

Aloittajalle, älä tee kärpäsestä härkää.

• Anonyymi

Ei tarvitse kertoa, oli tapahtunut jotain tai ei. Mutta vielä vähemmän kun ei ole tapahtunut mitään.

• Anonyymi

Et kerro, koska ei mitään kertomista.

Sen sijaan miettisin kyllä parisuhdettasi, onko se tukevalla pohjalla ylipäätään. Etenkin jos bilettäminen erikseen on sääntö eikä poikkeus.

• Anonyymi

Ilmeisesti, kun asian näin koit, hetken ajattelit mielessäsi kurkkaa ainakin aidan toiselle puolelle, et onko se ruoho siellä yhtään vihreämpää, kuin kotona? Mieleen jäi kiusallisen kiusaamaan myös jatkossa, kun häntä kohtaat?

• Anonyymi

Kun jostakin pienestä tehdään isoa, munkin vaimolle tuli joku ahdistus ja tuli kertoo mulle kun joku mies oli pussannut häntä tanssiravintolassa sillai ylättäen tanssin jälkeen, no panitko sä sitä kysin, en tieteenkään pannut vaimo sanoi mitä ihmettä kysyt. No mikä ongelma jos kerran mies pussas sua etkä sinä miestä. No vaimo ei hellittänyt vaan kysyi oletkos sinä pussanut toista naista, en mutta mua on pussattu ja vaimo kysyi miks et oo kertonut, no mitä sitä kertoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe