Nyt naiset käsi sydämelle, onko liian isoa olemassakaan?
Entä liian pientä?
Miten iso sen pitää olla, ennen kuin se on liian iso?
16
107
Vastaukset
- Anonyymi
Sekä että. ON!
- Anonyymi
On
Ja on - Anonyymi
minulla on juuri sopiva pippeli, oikea merirosvolaivojen kansitykki,
mahtuu täydessä latingissa juuri ja juuri suuhun, eli on kompakti kokonaisuus,
ja ennen kaikkea se ei hyydy matkalla, vaan orgasmin jälkeen tulee uusi orgasmi,,
niin edespäin, eli aikojen saatossa sitä on huollettu ja pidetty visusti laivan sisätiloissa
kansien takana, ja nykyisin se on otettu sieltä esille pitkästä aikaa ja se on täydessä
toimintavalmiudessa, pum! pum! - Anonyymi
ja siltikin se on varattu vain yhden laivan tuhoamiseen...
- Anonyymi
Liian pientä en ole koskaan nähnyt tai kokenut. Liian ison kylläkin. Mies oli pieni ja hintelä mutta elin aivan kamalan iso. Rakastelu ei onnistunut koska se ei yksinkertaisesti mahtunut sisään vaikka kuinka yritettiin ja halua olisi ollut.
- Anonyymi
Pskapuhetta. Iso elin mahtuu vaikka kakkoseen jos osaa laittaa.
- Anonyymi
On ja on.
- Anonyymi
Minun mielestä paras on jäykistyneenä n. 15 cm pitkä ja halkaisijaltaan n. 4 cm kokoinen. Sitä isomman kanssa alkaa sitten jo sattumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestä paras on jäykistyneenä n. 15 cm pitkä ja halkaisijaltaan n. 4 cm kokoinen. Sitä isomman kanssa alkaa sitten jo sattumaan.
Haittaak, jos vähän sattuu 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haittaak, jos vähän sattuu 👌
Tyhmä kysymys, neitsytsetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vaiheessa sinä sen mittaat? Esileikin aikana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen esileikkiä. Muovisella työntömitalla (tönärillä) saa helposti tarkan mitan. Mitään kovin hienoa laitetta siihen ei tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mittaillut, tämä arvio perustuu silmillä ja käsillä tehtyyn kenttätutkimukseen.
- Anonyymi
Kunnon lämmittely ts. esileikki auttaa ison vehkeen kanssa. Samoin asento, nainen päällä voi säädellä itse miten syvälle menee.
- Anonyymi
Ei huva, jos sitä lämmittelee niin se kasvaa vaan entisestään ...
- Anonyymi
On ja on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264721- 162246
- 1942099
- 1071476
- 801389
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766