En ymmärrä sua

Anonyymi

S nainen sit yhtään.

19

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka lihavaa narkomaania ymmärtäis

On kateellinen muille eukoille

• Anonyymi

Olet S nainen.

• Anonyymi

Et oo mikään narkomaani =)

• Anonyymi

Narkomaanit ovat laihoja. En minäkään välttämättä ymmärtäisi lihavaa narkomaania sukupuoleen katsomatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet S nainen.

Lol.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lol.

Lol äs skeidaa.

• Anonyymi

Ei sun tarvitsekaan.
      :)

• Anonyymi

Mutta haluan =)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta haluan =)

Kerro sit muuta tunnisteita?

• Anonyymi

Ei mua monikaa, harva ymmärtää. Totta puhuen tuskin moni edes haluaa. Liian omituinen!

• Anonyymi

Keskustelu on ainoa, mikä asiassa auttaa.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi hän ei edes lue mitä olen kirjoittanut jo pari kk!! olen aidosti kirjoittanut kaiken ja vilpittömästi sitä tarkoitan mitä hänelle olen kirjoittanut!! ja niin kuin sanoin että jos hän on narkomaani niin se ei tee hänestä mitenkään huonompaa ihmistä!! hänen kohdallaan siihen erittäin hyvä syy että hän on turhautunut päihteisiin ja jokaisen elimistö jää riippuvaiseksi kun käyttää esimerkiksi muutaman kerran helpottaakseen oloa!! hän tietää että ei hänen minulle tarvitse selittää miksi on päihtyneenä!! olen aina sanonut että hän on minulle kaikista tärkein asia elämässäni mikään asia eikä ihminen sitä voi muuttaa!! ja en halua painostaa lopettaa huumeita koska se ei ole kannattavaa ennen kuin hänellä on hyvä tilanne elämässä jolloin ei ole stressiä muista asioista!! kuten esimerkiksi arkiaskareet!! kaiken mitä hän tarvitsee hoidan kaiken ja en jätä yksin häntä missään vaiheessa!! ja se paino asia ei todellakaan ole mikään syy miksi hän ei vois minua nähdä!!en missään nimessä syytä häntä mistään! ja en edes järkyty siitäkään vaikka paino olisi liian alhainen!! autan häntä syömään!! mikään asia ei minun tunteita eikä ajatuksia muuta!! sen takia olen kirjoittanut useita viestiketjuun moniin erilaisiin viesteihin jotta hän ymmärtää että oli asia mikä tahansa asia niin minun mieli ei muutu!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä miksi hän ei edes lue mitä olen kirjoittanut jo pari kk!! olen aidosti kirjoittanut kaiken ja vilpittömästi sitä tarkoitan mitä hänelle olen kirjoittanut!! ja niin kuin sanoin että jos hän on narkomaani niin se ei tee hänestä mitenkään huonompaa ihmistä!! hänen kohdallaan siihen erittäin hyvä syy että hän on turhautunut päihteisiin ja jokaisen elimistö jää riippuvaiseksi kun käyttää esimerkiksi muutaman kerran helpottaakseen oloa!! hän tietää että ei hänen minulle tarvitse selittää miksi on päihtyneenä!! olen aina sanonut että hän on minulle kaikista tärkein asia elämässäni mikään asia eikä ihminen sitä voi muuttaa!! ja en halua painostaa lopettaa huumeita koska se ei ole kannattavaa ennen kuin hänellä on hyvä tilanne elämässä jolloin ei ole stressiä muista asioista!! kuten esimerkiksi arkiaskareet!! kaiken mitä hän tarvitsee hoidan kaiken ja en jätä yksin häntä missään vaiheessa!! ja se paino asia ei todellakaan ole mikään syy miksi hän ei vois minua nähdä!!en missään nimessä syytä häntä mistään! ja en edes järkyty siitäkään vaikka paino olisi liian alhainen!! autan häntä syömään!! mikään asia ei minun tunteita eikä ajatuksia muuta!! sen takia olen kirjoittanut useita viestiketjuun moniin erilaisiin viesteihin jotta hän ymmärtää että oli asia mikä tahansa asia niin minun mieli ei muutu!!

Sinun tekstisi on helvetin työlästä lukea. Käytä Kielioppia kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun tekstisi on helvetin työlästä lukea. Käytä Kielioppia kiitos.

Älä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käytä mitään päihteitä

• Anonyymi

Mikä on S nainen

• Anonyymi

Kummajainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummajainen

Sinä naisista netissä tarinoiva ukkeli se vasta kummallinen olet.

• Anonyymi

Ehkä joskus vielä ymmärrät...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      277
      2498
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1344
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1231
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1221
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1175
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      82
      1120
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1022
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      917
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      870
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      787
    Aihe