En ymmärrä sua

Anonyymi

S nainen sit yhtään.

19

57

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka lihavaa narkomaania ymmärtäis

On kateellinen muille eukoille

• Anonyymi

Olet S nainen.

• Anonyymi

Et oo mikään narkomaani =)

• Anonyymi

Narkomaanit ovat laihoja. En minäkään välttämättä ymmärtäisi lihavaa narkomaania sukupuoleen katsomatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet S nainen.

Lol.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lol.

Lol äs skeidaa.

• Anonyymi

Ei sun tarvitsekaan.
      :)

• Anonyymi

Mutta haluan =)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta haluan =)

Kerro sit muuta tunnisteita?

• Anonyymi

Ei mua monikaa, harva ymmärtää. Totta puhuen tuskin moni edes haluaa. Liian omituinen!

• Anonyymi

Keskustelu on ainoa, mikä asiassa auttaa.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi hän ei edes lue mitä olen kirjoittanut jo pari kk!! olen aidosti kirjoittanut kaiken ja vilpittömästi sitä tarkoitan mitä hänelle olen kirjoittanut!! ja niin kuin sanoin että jos hän on narkomaani niin se ei tee hänestä mitenkään huonompaa ihmistä!! hänen kohdallaan siihen erittäin hyvä syy että hän on turhautunut päihteisiin ja jokaisen elimistö jää riippuvaiseksi kun käyttää esimerkiksi muutaman kerran helpottaakseen oloa!! hän tietää että ei hänen minulle tarvitse selittää miksi on päihtyneenä!! olen aina sanonut että hän on minulle kaikista tärkein asia elämässäni mikään asia eikä ihminen sitä voi muuttaa!! ja en halua painostaa lopettaa huumeita koska se ei ole kannattavaa ennen kuin hänellä on hyvä tilanne elämässä jolloin ei ole stressiä muista asioista!! kuten esimerkiksi arkiaskareet!! kaiken mitä hän tarvitsee hoidan kaiken ja en jätä yksin häntä missään vaiheessa!! ja se paino asia ei todellakaan ole mikään syy miksi hän ei vois minua nähdä!!en missään nimessä syytä häntä mistään! ja en edes järkyty siitäkään vaikka paino olisi liian alhainen!! autan häntä syömään!! mikään asia ei minun tunteita eikä ajatuksia muuta!! sen takia olen kirjoittanut useita viestiketjuun moniin erilaisiin viesteihin jotta hän ymmärtää että oli asia mikä tahansa asia niin minun mieli ei muutu!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä miksi hän ei edes lue mitä olen kirjoittanut jo pari kk!! olen aidosti kirjoittanut kaiken ja vilpittömästi sitä tarkoitan mitä hänelle olen kirjoittanut!! ja niin kuin sanoin että jos hän on narkomaani niin se ei tee hänestä mitenkään huonompaa ihmistä!! hänen kohdallaan siihen erittäin hyvä syy että hän on turhautunut päihteisiin ja jokaisen elimistö jää riippuvaiseksi kun käyttää esimerkiksi muutaman kerran helpottaakseen oloa!! hän tietää että ei hänen minulle tarvitse selittää miksi on päihtyneenä!! olen aina sanonut että hän on minulle kaikista tärkein asia elämässäni mikään asia eikä ihminen sitä voi muuttaa!! ja en halua painostaa lopettaa huumeita koska se ei ole kannattavaa ennen kuin hänellä on hyvä tilanne elämässä jolloin ei ole stressiä muista asioista!! kuten esimerkiksi arkiaskareet!! kaiken mitä hän tarvitsee hoidan kaiken ja en jätä yksin häntä missään vaiheessa!! ja se paino asia ei todellakaan ole mikään syy miksi hän ei vois minua nähdä!!en missään nimessä syytä häntä mistään! ja en edes järkyty siitäkään vaikka paino olisi liian alhainen!! autan häntä syömään!! mikään asia ei minun tunteita eikä ajatuksia muuta!! sen takia olen kirjoittanut useita viestiketjuun moniin erilaisiin viesteihin jotta hän ymmärtää että oli asia mikä tahansa asia niin minun mieli ei muutu!!

Sinun tekstisi on helvetin työlästä lukea. Käytä Kielioppia kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun tekstisi on helvetin työlästä lukea. Käytä Kielioppia kiitos.

Älä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käytä mitään päihteitä

• Anonyymi

Mikä on S nainen

• Anonyymi

Kummajainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummajainen

Sinä naisista netissä tarinoiva ukkeli se vasta kummallinen olet.

• Anonyymi

Ehkä joskus vielä ymmärrät...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3305
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2353
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1879
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1861
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      25
      1286
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1197
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    Aihe