Heittääkö joku palstalainen pastaa seinään selvittääkseen sen kypsyysasteen?
Pastagallup
23
65
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan. Hirveä siivo eikä kerro yhtään mitään moinen.
- Anonyymi
Juu, minä. Täällä palstalla. Anteeksi vaan kaikki sotku, entinen, nykyinen ja tuleva 🙏 😇
xLiner En. Mä katson paketista minuutit ja vähän yli. Sitten pyöräytän vähän oivariinia niihin, niin ovat irtonaisia. 😊👌 Al dente!
- Anonyymi
Disse, Disse. Nyt vaihdat tuon verisuonia tukkivan oivariinin öljyyn ja sitä sitten pieni loraus keitinveteen loppuvaiheessa niin pysyvät irtonaisina. Niin, ja vähän suolaa keitin veteen eikä sitten myöskään keitetä mitään "vähän päälle" vaan minuutti ennen maistat että onko nyt sopivia ja sitten korkeintaan se minuuttimäärä mikä paketissa on.
Anonyymi kirjoitti:
Disse, Disse. Nyt vaihdat tuon verisuonia tukkivan oivariinin öljyyn ja sitä sitten pieni loraus keitinveteen loppuvaiheessa niin pysyvät irtonaisina. Niin, ja vähän suolaa keitin veteen eikä sitten myöskään keitetä mitään "vähän päälle" vaan minuutti ennen maistat että onko nyt sopivia ja sitten korkeintaan se minuuttimäärä mikä paketissa on.
No tulee käytettyä niin vähän öljyä missään, että oivariini saa kelvata. Ei sitä määrään nähden paljoa men, sitäpaitsi en syö nyt leipää juuri, niin se tasoittuu sillä. Tietty suolaa juu keitinveteen reilusti. 😁👌
Jascal kirjoitti:
Se ei ole al dente ylikeitettynä. 😋😋😋 Käytä ripaus suolaa ennen pastan keittämistä.
No sit se on mun savolainen ai tentte! ☝️😃
Disse kirjoitti:
No sit se on mun savolainen ai tentte! ☝️😃
Kuulostaa siltä mitä huudetaan kun vasaralla on lyöty sormeen. 😂 Taidan itse kohta uusmaalaisena tehdä auringon kuivattamaa ihraa ja sitä kuivuvaa ihraa odotellessa nauttia mansikoita ja viiniä.
- Anonyymi
Kokin jos asteet väärät 😝
Voiko kypsyysasteen selvittää muka jollain muulla tavalla? Pastasta tuli mieleen eräs muisto, kun tein spagetista lähes normimakaronin näköisiä.
Hirmuisen hankala oli porata siihen keskelle reikä. Sitten kun sain viimein tehtyä reiät. Olisi ollut täyttövaiheen aika. Se osottautui liian vaikeaksi, joten siirryin takaisin Torino-makaroniin.
Torinot on helpompi täyttää. J-liha-tomaatti-sipuli-seos siis ensin laitetaan tehosekoittimeen tms. Sitten käytetyllä insuliinruiskulla imetään sitä riittävästi ruiskuun. Sen jälkeen ruiskutetaan sinne makaronin reikään.
Kätevää ja helppoa. Kuinka te itse valmistatte makaroninne?- Anonyymi
Paljon saat täppiä tästä sivustosta?
Anonyymi kirjoitti:
Paljon saat täppiä tästä sivustosta?
Mikäli eläkemaksusi menee Varmalle, niin sinä maksat minun palstailuni. c",)
- Anonyymi
TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Mikäli eläkemaksusi menee Varmalle, niin sinä maksat minun palstailuni. c",)
Sulla on sivutuloja tästä 👍
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on sivutuloja tästä 👍
Juurikin näin. Aina kun vastaat tai edes luet kommenttini, niin KRP:n sivujaostosta kilahtaa kolikko tämän hellapoliisin kassaan. c",)
Wwuwuw kirjoitti:
Reikämakaronia yhteen liimaamalla saa kivan kierrepillin☝️
Tuo oli hyvä. Pitänee kokeilla. c",)
Ei tarvitse heittää, pasta puhuu minulle ja kertoo milloin the pasta on al dente. Sitten taas jos on ns. laiska, laittaa keitinveteen ensin suolaa ja tulee 3h päiväunilta takaisin tietäen ettei pasta maistu vedelle eikä mikään ole takertunut kiinni. Liian kuuma hella niin viimeistään palokunta herättää kun kaikki vesi on haihtunut ja tulee liekitetty nokipastaa.
- Anonyymi
Heitän, mutta jo ennen keittämistä.
AsianVierestä- Anonyymi
:D
- Anonyymi
Omintakeinen tyyli on paras, pisteet AsianViereställe 👍🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omintakeinen tyyli on paras, pisteet AsianViereställe 👍🏼
Kyllä! Hieno oivallus.
- Anonyymi
Heitän tulipesään, se on oikea paikka.
En heitä.
Heitän pastaa tuulettimeen.
(hirn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568
