Syöttekö salaattia?

Anonyymi

Kyllä/ ei

Miksi?

37

168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syön. Ja miksi? Siksi että tulee maha hetkeks täyteen muustakin kuin lihasta. Ei kait siinä ole mitään muuta? Ostin taco-salaattia, joten onhan siinä vähän maissilastuja ja jotain kastiketta. 😄

• Ja puolet lausesta vähintään...

https://aijaa.com/3Uknbr

Tuon annoksen lapioin ääntä kohden äsken. 😋

Nyt sopivasti nukuttaa, voi ottaa päivänokoset mahan vieressä. 😬

• En syö salaattia, koska syön vain pikkuvauvoja sekä juon verta päälle. T ämä on hyvin suosittu ja toimiva dieetti lahkolaisten keskuudessa. Kannattaa kokeilla.

• Anonyymi

Miksi kirjoitat???

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi kirjoitat???

No heitän vastakysymyksen: Mikä sinua ahdistaa? Kuulutko itse johonkin uskonnolliseen lahkoon jossa nainen on miestä alempana?

• Anonyymi
        TimoPohjanmaalta kirjoitti:

No heitän vastakysymyksen: Mikä sinua ahdistaa? Kuulutko itse johonkin uskonnolliseen lahkoon jossa nainen on miestä alempana?

Valitettavasti olen niistä maista joissa ei ole länsimaalainen kulttuuri!! mutta en itse alista enkä halveksi ketään sukupuolen takia!! ja vaikka minulla ei olisi mitään kulttuuri eikä maailmassa olisi mitään lakia miten kuuluu elää niin yksi asia joka tulee sydämestäni on se että lapset ovat pyhä asia!!en edes vitsailee toillein kun kirjoitit!! tuskin kuitenkaan olet ihmistä syönyt!!

• Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti olen niistä maista joissa ei ole länsimaalainen kulttuuri!! mutta en itse alista enkä halveksi ketään sukupuolen takia!! ja vaikka minulla ei olisi mitään kulttuuri eikä maailmassa olisi mitään lakia miten kuuluu elää niin yksi asia joka tulee sydämestäni on se että lapset ovat pyhä asia!!en edes vitsailee toillein kun kirjoitit!! tuskin kuitenkaan olet ihmistä syönyt!!

Ymmärrän pointtisi. Mutta itse en sinänsä pidä eroa ihmisillä ja eläimillä. Tietenkään en ole syönyt kuin kynsiäni, tämä johtunee ihmisten moraalisäännöstöstä jonka juuri todistit.

Valitettavasti on totuus, että ihminen, kuten muutkin eläimet, käyttävät kaikki mahdolliset jutut selviytyäkseen. Toisessa maailmansodassa oli toki kannibalismia. Siitä ei vain hirveästi puhuta.

Olen pahoillani, mikäli pahoitin herkän mielesi.

• Jaahas, taas ruokakysymyksiä.

En syö yleensä salaattia/salaatteja. Syön mieluummin ruokani kypsänä ja lämpimänä. Saatan joskus poimia noutopöydän salaattipöydästä alkupaloiksi vähän jotain (oliiveja, artisokkaa, herkkusieniä, tomaattia...), mutta ei se ole koskaan kovin merkittävä osa ateriaa.

• Jos kysymys oli tehty ajatuksella liha vastaan kasvikset, niin välttelen myöskin sellaisia valmisannoksia, jotka on koostettu idealla jötkäle lihaa, ranskalaisia, soosia ja pari hassua palaa paprikaa tai porkkanaa koristeeksi.

Salaatinlehdet on varmaan oikein hyvää vatsantäytettä niille ihmisille, joilla muuten olisi taipumus ahmia vatsansa täyteen jotain yhtä ravintoköyhää, mutta energiapitoista.

• Kyllä syön, pupu ajelee fillarillani eikä aijo palauttaa sitä niin pidän huolen ettei pupulle jää lounasta.

• Minulla on kasvispainotteinen ruokavalio, joten kyllä.

• Anonyymi

En syö salaattia. Sienet, tuorre ja suola kurkut kyllä.
      En ole jänis , olen sopinut pupun kanssa että hän ei tule mun pihaan ja minä en syö hänen ruokia
      Nyt kaikki voittaa.
      Terveisin Tampereen mies 45v.
      Kohta 46.
      Tarviskohan lähtee kohti prismaa jääkaappi on tyhjä.

• Anonyymi

Salaatin lehtiä en juurikaan syö, niissä ei ole mitään syötävää. Joku kanapastasalaatti taas voi olla ihan pätevä välipala, tai miksei pääruokakin.

Kun liikkuu paljon, lautasmalli on vähän eri näköinen kuin THL:n malli. Vähäravinteiset ja vähäkaloriset kasvikset vähenevät.

xLiner

• Anonyymi

Minkä lasket paljon liikkumiseksi ?

• Mitä sä harrastat?

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Mitä sä harrastat?

Liikuntaa 😁. Suomessa piirit on niin pienet, etten ole enempää paljastanut. Joku vielä tunnistaa.. 😬

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä lasket paljon liikkumiseksi ?

Riippuu monesta. Googlaa niin saat paremman kuvan.

xLiner

• Anonyymi

En. Koska sudet eivät ruohoa syö.

• Syön lähes päivittäin. Joskus ihan useamman kerran päivässäkin. Lisukkeena joko kalaa, lihaa, kanaa ja/tai juustoja.

Jos en puputa salaattia, niin höyrytettyjä kasviksia sitten tai raakoja kasviksia.

• Osu ja uppos, aah. :)

• Anonyymi

Jo vain !!

• Anonyymi

Syön salaattia: amerikkalaista kaalisalaattia, punakaalisalaattia, tomaatti-sipulisalaattia, Tzazikia, rosollia, sienisalaattia, tonnikalasalaattia, perunasalaattia, meetwursti-perunasalaattia, kalasalaattia, länsirannikonsalaattia, katkarapusalaattia, savusilakkasalaattia, broilerisalaattia.

Siksi, koska salaatit ovat terveellisiä, täyttäviä, hyvänmakuisia, ravintorikkaita. Persut eivät syö salaattia. Persut ovat köyhiä, joilla ei ole varaa terveelliseen oikeaan ruokaan. Persu syö lauantaimakkaraa sekä roiskeläppää.

• Anonyymi

Syön

Se on tuoretta

• Anonyymi

Salaatti on muutakin kuin salaatinlehteä.

Olen huomannut, että varsinkin nuoret miehet syövät yllättävän ennakkoluulottomasti salaatteja. Niistäkinhän on ns. miesten versioita esim. kana-pekoni-pasta salaatti, metwursti-suolakurkku-maissi salaatti, lihasuikale-peruna-kasvis -salaatti jne. Sen sijaan vanhemmat miehet ovat omaksuneet sellaisen linjan, että he pelkäävät tulevansa homoiksi, jos syövät mitään muita värejä kuin ruskean eri sävyjä (lihaa, pottua, makkaraa).

Itse syön lähinnä pyramidi-mallin mukaan eli ruokavalioni perusta on kasvikset, marjat ja hedelmät. Lautasesta puolet on kasviksia, neljännes lihaa, kalaa, kanaa, kananmunaa tai kasviproteiinia (papuja, mifua jne) ja neljännes pastaa, perunaa, riisiä tai nuudelia.

Salaattia syön käytännössä joka päivä tavalla tai toisella olipa se sitten vain lautasen reunalle lohkottuja tomaatteja, kurkkuja ja salaatinlehtiä tai sitten oikein varta vasten tehtyä salaattia pääruoaksi. Voihan se olla jälkkäriksi hedelmäsalaattiakin. Sekin on hyvää.

Paino pysyy salaatilla kontrollissa eikä pääse lihomaan. Suosittelen lämpimästi.

• "Salaatti on muutakin kuin salaatinlehteä. "
        " Niistäkinhän on ns. miesten versioita "

Hampurilaissalaatti tai pizzasalaatti syntyy kätevästi, kun antaa hampurilaisen tai pizzan ensin jäähtyä ja sitten leikkelee sen veitsellä paloiksi. Samalla se muuttuu ilmeisesti myös jotenkin terveellisemmäksi.

• Tänäänkin lounasravintolassa.
      Niistä saa kuituja, vitamiineja ja hivenaineita, niin minulle on uskoteltu. Ja jotain höpinää olen uskonut myös monipuolisesta ruokavaliosta.

• Anonyymi

Mää en juur syö salangii, ku soon kyöpeleille liian raskasta ruokaa. Mut aamuteellä mä lounastan kohtuullisesti herkkukorppuu teen kans. 👻

• Anonyymi

En juurikaan enää. Vaikka tuota mässytti niinkuin oikeaa ruokaa, niin siitä huolimatta lautanen tyhjeni jotenkin hitaasti vaikka ne rehut hukutti runsaaseen salaattisoosiin. Meni jotenkin suorittamiseksi ja samasta ovesta häipyi nautintokin. - kuparilukko

• Eilen söin ja tänään. Hyväähän se salaattikin on mutta harvemmin tulee syötyä kun kuitenkin se yksi lämmin ruoka päivässä yleensä on maistuvampi. Mutta nyt tosiaan oli näin, kotimaisia vihannesjuttuja, tonnikalaa ja salaattijuustoa oli ihan pääruokana.

• Anonyymi

Tähän ei lähdetä.

• Hyvin harvoin

• Anonyymi

Kyl syön salaattia. Tänään ostin tomaatteja eli alle euron kilo joten kesällä hinnat halpoja kesällä ja ostamme salaattia usein. Tyttöystävä tekee salaatit meillä, on käynyt amiksen kokkopuolen ja ollut ravintoloissa töis vuosia.

• Anonyymi

Eli polttatte ne rehut kokossa 😆

• Anonyymi

Kyl kyl Kylli-täti.

• Anonyymi

Yleensä en jaksa ruveta varsinaista salaattia vääntämään, mutta haluan kuitenkin aina jotain tuoretta vihannesta lautaselle. Pilkon siis edes kurkkua tai tomaattia ruoan vierelle.

• Anonyymi

Ihminen ei ole heinänsyöjä korrenpurija.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      237
      2238
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1818
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1527
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1235
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1105
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1098
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1008
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      854
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      842
    Aihe