Kevytmoottoripyörä vakuutukset

Hei! Aivan hukassa ja turhautunu tähän touhuun. Kertokaa te joilla on omaa kokemusta millä hinnalla ja mistä olette ostaneet vakuutukset kevytmoottoripyörään. Kertokaa pyörän malli ja vähän omista bonuksista sun muista. Itse juuri selasin isän kanssa useamman yhtiön sivut läpi ja halvimmat vakuutukset (tieliikenne vakuutus) mitkä löysimme oli 500€ luokkaa tai yli, en tajua miten voi maksaa noin paljon. Jotkut sanovat että saaneet monta sataa halvemmalla osa-kaskoja. Whaaat en vain ymmärrä, tietenkin riippuu henkilön bonuksista ja yhtiöstä mutta on meilläkin kohtuu hyvät bonukset......

1

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi,

      Vakuutuksien hintaan vaikuttaa mm. seuraavat tekijät:
      - Vakuutuksenottajan ikä, sukupuoli, kotipaikkakunta ja bonustaso
      - Vakuutettavan kevytmoottoripyörän merkki ja malli, vuosimalli, varusteet (esim. abs jarrut), tehot

      Vakuutusyhtiöiden välillä on todella suuria hintaeroja. Esimerkiksi itselläni on Ifissä 40% bonus liikennevakuutukseen ja 45% bonus POP-yhtiössä, mutta silti IF tulee huomattavasti halvemmaksi kuin POP. Joillain yhtiöillä on käytössä ympärivuotinen vakuutus, jolloin pyörälle ei tarvitse tehdä liikennekäytöstä poistoa. Esim. Ifillä on mahdollista ottaa seisonta-ajallinen vakuutus, joka tulee halvemmaksi, jos et aja talvella tai ajokautesi on alle 7kk/vuosi.
      Seisonta-ajallisessa vakuutuksessa on siis tärkeää muistaa poistaa kevari liikennekäytöstä, kun ajokausi päättyy, jotta saat hyvityksiä seuraavaan laskuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe