Eronneet ja karanneet alelaarista...

17

83

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palstan varatutkin jakoon syksyllä

• Näitä tuskin jonotetaan kuten ämpäreitä.

• Anonyymi

Hyvä se on välillä erota. Piristää elämää kummasti.

• Anonyymi

Otatko valtakunnan?

• Vain puoli valtakuntaa ja prinsessan.

• Anonyymi

Enemmistö nykyihmisistä ei kuuluisi avioliittoon, tai sitten sen voisi määritellä väliaikaiseksi alunperinkin.

• Meillä maalla korona ei missään vaiheessa ole päässyt kasvamaan kovin merkittäväksi riskiksi. Sosiaalisen etäisyyden ottaminen kuitenkin suojaa tehokkaasti myös karanneilta akoilta.

Kasvomaskin käytön vaikutuksesta ei ole näyttöä, mutta epäilen että asia on vähintään fiftysixty. Pitää lähettää kuva maksin kanssa ja ilman STM:ään ja pyytää niiltä selvitystä.

• Anonyymi

Hullu. Älä STM:ltä mitään kysele. Ne haluaa vaan että scrgkin pariutuu ja tekee jälkeläisiä. Huijaavat vaan sinua.

• ei ole kasvanut koko suomessa

• timitys kirjoitti:

ei ole kasvanut koko suomessa

Jooh, ei koko Suomessa, jos Hgin Lähi-Itäkeskus ympäristöineen lasketaan pois.

• Anonyymi

No, nyt tuli taas sulta niin ohkaista.... meni puolpäivää miettiessä; mitä sä tarkoitit!
        Oivallus tuli sillain myöhäisjunassa vasta perille; kotona kissaa syöttäessä, tai siis laitoin ruokaa sille kippoon, maidossa keitettyä kalaa.

Pitää alkaa kuorimaan juureksia ja perunaa ja pari punasipulia, hunaja juureksia teen illaks.
        Ja pekonipesät joiden sisälle kananmunaa kypsymään, sitt kun juurekset on jo melkein kypsiksi paahtuneet. Pöytään mausteet ja sormisuolaa. Unohdin ottaa yhden pienen bataatin torilt, mutt onneks mulla oli vielä pieni pala lanttua jäljellä.
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

No, nyt tuli taas sulta niin ohkaista.... meni puolpäivää miettiessä; mitä sä tarkoitit!
        Oivallus tuli sillain myöhäisjunassa vasta perille; kotona kissaa syöttäessä, tai siis laitoin ruokaa sille kippoon, maidossa keitettyä kalaa.

Pitää alkaa kuorimaan juureksia ja perunaa ja pari punasipulia, hunaja juureksia teen illaks.
        Ja pekonipesät joiden sisälle kananmunaa kypsymään, sitt kun juurekset on jo melkein kypsiksi paahtuneet. Pöytään mausteet ja sormisuolaa. Unohdin ottaa yhden pienen bataatin torilt, mutt onneks mulla oli vielä pieni pala lanttua jäljellä.
        trollikka

Ei se mitään. En mä välttämättä itsekään muista iltapäivällä, mitä olen aamulla tarkoittanut.

Bataatitkin on ihan hyviä, mutta pieni impivaaralainen sisälläni aina itkee, että mitä vikaa on perunassa, lantussa tai nauriissa. Mutta onhan ensimmäinenkin on varsin myöhäinen Amerikan tuliainen, vaikka täällä viihtyykin. Lanttu on jossain lähiseudulla syntynyt nauriin ja kaalin risteytys.

• Mjaa, kaikki joskus seurustelleet, parisuhteessa olleet on eronneita vaikka siitä olisi valovuosi aikaa. Elikkä hyvin monet, jopa Harmaaritari itse. :)

Kaikilla ei kuuppa kestä tiivistä yhdessäoloa.

• Anonyymi

"Elikkä hyvin monet, jopa Harmaaritari itse. :)"

Juu, ritarihan on käytetty. Hyvinkin ;)

• Anonyymi

Kestää toki jos suhde on alkanut oikeista syistä. Naiset väittää palstalla että nainen valitsee miehen. Tässä se taas nähtiin mikä lopputulos naisen tekemällä päätöksellä.
      Kuten historian huonoin hallitus tällä hetkellä.

• Anonyymi

Suhde alkanut oikeista syistä?
        Aihe kiinnostaa, mitkä ovat ne oikeat syyt?
        Itse pompin missä milloinkin ja tapaan kiinnostavia ihmisiä. Osa sellaisia jotka viestittävät syvempää tutustumista. Siitä se aina lähtee, ei järki ole mukana vaan tunteet.
        Pitää varmaan ottaa kannettava mukaan terasseille ja tehdä excel pohjaan joku analyyttisempi taulukko ettei kaikki ole tunnepohjalla?
        Aurinko paistaa, vaatteet vähenee ja taas mennään. Onneksi on selibaattikuukausi ettei taas tunteet vie.

AsianVierestä

• Anonyymi

Ei se aloittajakaan enää mikään ykköskorin hankinta ole. Kilsat painaa jo ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1049
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      882
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      647
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      53
      611
    5. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      562
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      546
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      533
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      528
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      525
    Aihe