kiihottako nahka ketään esim alusvaatteissa ja tietysti päällysvaatteissa
nahkaasu mitä mieltä
14
541
Vastaukset
Sekä alus- että päällysvaatteena se minua enämpi iljettää. Varmaan se jotakin toista miellyttääkin.
- Anonyymi
Nah-kaasu? Mitä se on? Biokaasun tiedän ja naakaaaun. Nah-kaasusta en ole kuullutkaan.
- Anonyymi
Mitäs kaasua on nahkaasu? :)
- Anonyymi
Mua kyllä kiihotta heti.
Siis naisilla erittä seksy oon heti myyty
Jone vir. - Anonyymi
Ehdottoman paljon
- Anonyymi
Kyllä ne in hinoja ja kinoittavia naisilla
Jone- Anonyymi
Ruskea nahkahame,sukkikset ja nilkkurit niin toimii...t.62ukm
- Anonyymi
Mitä kaasua on nah-kaasu?
- Anonyymi
Ei todellakaan kiihota!
- Anonyymi
Miten kaasu voi kiihottaa?
- Anonyymi
Juu ne yhdyssanat on vaikeita :D
- Anonyymi
Ainakin se vtuttaa kun facebook työntää syötteeseen nahkaihmisten juttuja ja kuvia ihan pyytämättä. Kissojen ja koirien mietteistäkään en ole niin kiinnostunut että niitä pitäisi joka päivä tunkea väkisin verkkokalvoille.
- Anonyymi
Ainaki hänellä kyllä 😘💚
- Anonyymi
Tottakai se on ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117