Joskus naista https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7a618700-019e-405d-8127-bb723a56a401 mitä on todellinen rakastaminen ja sitoutuminen. Kun kaikki muu pettää, kannattaako jättää? Jotkut ovat liian hyviä tänne.
Miettikääpä miehet
7
<50
Vastaukset
Tietenkin pettävä jännästatusmies saa anteeksi. Naiset valitsee huonoja miehiä ja antavat niille anteeksi, syyttävät niiden tekosista sitten hyviä miehiä.
- Anonyymi
Jos jätettäisiin nuo kerrankin ja keskityttäisiin asiaan. Jooko.
- Anonyymi
Eipä tuo Elina ole kai muita miehiä ollut syyttelemässä, ollut vaan aika pitkämielinen nainen. Toivottavasti saa joskus arvoistaan kohtelua takaisin sylikaupalla. Tuossa tilanteessa moni nainen olisi ollut oikeutettu kivittämään ukkonsa.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo Elina ole kai muita miehiä ollut syyttelemässä, ollut vaan aika pitkämielinen nainen. Toivottavasti saa joskus arvoistaan kohtelua takaisin sylikaupalla. Tuossa tilanteessa moni nainen olisi ollut oikeutettu kivittämään ukkonsa.
Jos elinan lähipiirissä on joku kiltti&kunnollinen mies kyllä sille on varmasti ilkan tekoset kostettu korkojen kanssa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Jos elinan lähipiirissä on joku kiltti&kunnollinen mies kyllä sille on varmasti ilkan tekoset kostettu korkojen kanssa.
Näyttöä? 🧐😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttöä? 🧐😊
Harmaanharmin peräpukamat ilmeisesti vihoittelee nyt pahemman kerran. Purkaa ne sitten tänne palstalle. Toivottavasti auttaa.
Joskus olenkin miettinyt, nyt mietin elokuvaa tai rdr2:sta, sitten voi miettiä ottaisiko olutta, viiniä, gintonicia vai rommicolaa. 😋 Voi jo valmiiksi miettiä syökö huomenna salaattia vai jotain mikä tukkii sydän ja verisuonet.
Mikä se kysymys oli? Kannattaako naisen pettää ja jättää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824