Joskus naista https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7a618700-019e-405d-8127-bb723a56a401 mitä on todellinen rakastaminen ja sitoutuminen. Kun kaikki muu pettää, kannattaako jättää? Jotkut ovat liian hyviä tänne.
Miettikääpä miehet
7
55
Vastaukset
Tietenkin pettävä jännästatusmies saa anteeksi. Naiset valitsee huonoja miehiä ja antavat niille anteeksi, syyttävät niiden tekosista sitten hyviä miehiä.
- Anonyymi
Jos jätettäisiin nuo kerrankin ja keskityttäisiin asiaan. Jooko.
- Anonyymi
Eipä tuo Elina ole kai muita miehiä ollut syyttelemässä, ollut vaan aika pitkämielinen nainen. Toivottavasti saa joskus arvoistaan kohtelua takaisin sylikaupalla. Tuossa tilanteessa moni nainen olisi ollut oikeutettu kivittämään ukkonsa.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo Elina ole kai muita miehiä ollut syyttelemässä, ollut vaan aika pitkämielinen nainen. Toivottavasti saa joskus arvoistaan kohtelua takaisin sylikaupalla. Tuossa tilanteessa moni nainen olisi ollut oikeutettu kivittämään ukkonsa.
Jos elinan lähipiirissä on joku kiltti&kunnollinen mies kyllä sille on varmasti ilkan tekoset kostettu korkojen kanssa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Jos elinan lähipiirissä on joku kiltti&kunnollinen mies kyllä sille on varmasti ilkan tekoset kostettu korkojen kanssa.
Näyttöä? 🧐😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttöä? 🧐😊
Harmaanharmin peräpukamat ilmeisesti vihoittelee nyt pahemman kerran. Purkaa ne sitten tänne palstalle. Toivottavasti auttaa.
Joskus olenkin miettinyt, nyt mietin elokuvaa tai rdr2:sta, sitten voi miettiä ottaisiko olutta, viiniä, gintonicia vai rommicolaa. 😋 Voi jo valmiiksi miettiä syökö huomenna salaattia vai jotain mikä tukkii sydän ja verisuonet.
Mikä se kysymys oli? Kannattaako naisen pettää ja jättää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568