Onko kellää mustasukkane mieli?

Anonyymi

Itel väh mustasukkainen olo et mamut saa noi paljo yli rajojen vuotavaa huomiota ja vointa empatiaa hyvännäköisiltä suomalaisilta naisilta, varsinkaan kun he ei ole koskaa antanut vastavaa kotimaisille miehille vain meidän vaalean ihon värinsä vuoksi.

19

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No enpä jaksa murehtia muista... Mulla on muutakin miettimistä. Enkä koe jääväni mitenkään ulkomaisten miesten varjoon.

      Harmi jos aloittajasta tuntuu siltä... Minä ainakin olen huomannut, että kyllä pääosin suomalaiselle naiselle kelpaa hyvin suomalainen täysjärkinen mies..

      • Anonyymi

        Lässyn lää. Et ollu koskaa mikää alpha ja muutenki toi valehtelu alkaa pikkyhiljaa leipomaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lässyn lää. Et ollu koskaa mikää alpha ja muutenki toi valehtelu alkaa pikkyhiljaa leipomaan.

        Eo olekaan mikään alpha enkä beeta, kun ihan oma itseni. Ja leivo mitä tykkäät...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Eo olekaan mikään alpha enkä beeta, kun ihan oma itseni. Ja leivo mitä tykkäät...

        Leivon sun turpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leivon sun turpaa.

        Oho... No mikäs siinä, eikai sitten muutakaan voi... :oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Oho... No mikäs siinä, eikai sitten muutakaan voi... :oD

        Et ees tunne mua mut uho on jumalaton.


      • Disse kirjoitti:

        Eo olekaan mikään alpha enkä beeta, kun ihan oma itseni. Ja leivo mitä tykkäät...

        Oletkin alfa. 😁😂 Parempi se on olla oma itsensä tai vaikka epsilon kunhan ei ole psii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ees tunne mua mut uho on jumalaton.

        No niinhän tuo tuntuu olevan... Minkäs mä sulle voin? Senkus uhot...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No niinhän tuo tuntuu olevan... Minkäs mä sulle voin? Senkus uhot...

        Onko sulla aivovamma vai tahalleen ymmärrät päinvastoin?


      • Jascal kirjoitti:

        Oletkin alfa. 😁😂 Parempi se on olla oma itsensä tai vaikka epsilon kunhan ei ole psii.

        No olen minä ja sillä hyvä. Nämä palstan määritelmät on lähinnä huvittavia. Ja jotkut vissiin ihan tosissaan niitten kanssa. :oD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla aivovamma vai tahalleen ymmärrät päinvastoin?

        No saman voisin kanssa sulle esittää. Minä en oo mitään uhonnut, vaan itse siinä olet uhkaillut turpasaunalla ja ties millä. Mä oon vaan kertonut mielipiteen ja sillä siisti. Turhaa sä siinä öyhötät...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No saman voisin kanssa sulle esittää. Minä en oo mitään uhonnut, vaan itse siinä olet uhkaillut turpasaunalla ja ties millä. Mä oon vaan kertonut mielipiteen ja sillä siisti. Turhaa sä siinä öyhötät...

        Ite tuutu vittuilee miehelle joka valittaa mustasukkaisuudesta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite tuutu vittuilee miehelle joka valittaa mustasukkaisuudesta..

        En, kun sanoin jo, että on harmi, että tunnet niin...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        En, kun sanoin jo, että on harmi, että tunnet niin...

        Sanoit esim että naiset haluaa "selväjärkisiä", eli vittuilit mun mt diagbooseille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit esim että naiset haluaa "selväjärkisiä", eli vittuilit mun mt diagbooseille.

        Niin, no jos ei ole selväjärkinen, niin voi olla vaikeuksia sen vuoksi saada suhdetta, mutta senhän voi hoitaa kuntoon...

        Just ettei olisi mustasukkainen muille ihmisille, vaan nauttis omasta itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leivon sun turpaa.

        No sinä se taidat ainakin joku sukkanen olla...??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla aivovamma vai tahalleen ymmärrät päinvastoin?

        Taitaa olla sulla sekoilija.


    • Naiset haluu jännämiesten käyttämiksi.

    • Anonyymi

      Kateutta tuo on.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe