Varatulle miehelle

Anonyymi

Tiedän ettemme tunne hyvin, mutta kumminkin kukaan ei ole ikinä saanut mut tuntemaan sitä ihanaa tunnetta jonka tunnen kun meidän katseet kohtaa.

Tunnen niin suurta kaipuuta sun luo, sun iholle. Toivon että voisin sanoa kaikki tämä sulle, haluaisin kertoa miten ihana oot mun silmissä. Tykkään susta niin että halkeen. Haluan että sulla on hyvä olla.

Mutta miten tätä voisi varatulle miehelle mennä kertomaan? Itse mun nämä tunteet ja ajatukset täytyy kantaa ja pelkään että pakahdun näihin tunteisiin. En saa henkeä. Liian voimakkaat tunteet mulle yksin kannettavaksi.

Pelkään myös että emme koskaan enää tule näkemään. Oon surullinen jos tämä on mun kohtalo, että mun pitää poissulkea nämä tunteet ja rakkauden.

Mutta...minkäs teet. Kun eihän sitä varatulle voi mitään mennä kertomaan.

22

1236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi muuten mennä. Et olisi ensimmäinen ihminen maan päällä kuka niin tekee. Se toki että mitä sillä saavutat. Vai saavutatko lopulta mitään. Asiat unohtuvat nopeasti. Kohta tekosi on merkityksetön asia muiden kiusallisten muistojen joukossa.

      Turha jäädä tunteeseen ainakaan roikkumaan. Teet sillä vain hallaa itsellesi.

      • Anonyymi

        Roikun aivan liikaa tunteessa ja satutan itseäni...

        Miten pääsen eroon roikkumasta tunteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roikun aivan liikaa tunteessa ja satutan itseäni...

        Miten pääsen eroon roikkumasta tunteessa?

        Työntekoa 12-14 tuntia vuorokaudessa, juoksu-tai pyörälenkkejä rutosti ym.kyllä siinä pääkoppa ilosesti himmenee.


    • Anonyymi

      Kai ymmärrät että olet rakastunut omaan mielikuvitukseen, sillä ruokit omilla ajatuksilla omaa rakkaudentunnetta. Et faktoilla, et oikeilla kosketuksella etkä yhteisillä oikeilla muistoilla. Katse ei ole rakkautta, eikä mitään minkä varaan voit rakentaa suhdetta kehenkään.

      • Anonyymi

        Ymmärrän kyllä...

        Mutta kumminkin sanoisin tuntevan hänet jollakin tapaa ainakin, vaikka emme tunne toisiamme hyvin...

        Kyllä sen vain tietää kun tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä...

        Mutta kumminkin sanoisin tuntevan hänet jollakin tapaa ainakin, vaikka emme tunne toisiamme hyvin...

        Kyllä sen vain tietää kun tietää.

        Että menisit tahallaan sekaantumaan toisen parisuhteeseen ja rikkomaan? On teillä haaveet. Ei jatkoon. Jätä varatut rauhaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä...

        Mutta kumminkin sanoisin tuntevan hänet jollakin tapaa ainakin, vaikka emme tunne toisiamme hyvin...

        Kyllä sen vain tietää kun tietää.

        Höpönlöpön. Taidat olla aika nuori. Ihmistä ei tunne oikeasti kuin OIKEASTI tutustumalla, ei mitään kaulaa tuijottamalla tai töissä satunnaisesti juttelemalla. Itse olen töissä raflassa ja ihan erilailla siellä kuin tyttöystävän kanssa. Joka tuntee mut oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpönlöpön. Taidat olla aika nuori. Ihmistä ei tunne oikeasti kuin OIKEASTI tutustumalla, ei mitään kaulaa tuijottamalla tai töissä satunnaisesti juttelemalla. Itse olen töissä raflassa ja ihan erilailla siellä kuin tyttöystävän kanssa. Joka tuntee mut oikeasti.

        Eipä sitä tunne toista välttämättä pidemmän ajan jälkeenkään. Moni havahtuu avioliitossaan tilanteeseen, että tajuaa ettei edes tunne ihmistä jonka kanssa ollut pidemmänkin aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä tunne toista välttämättä pidemmän ajan jälkeenkään. Moni havahtuu avioliitossaan tilanteeseen, että tajuaa ettei edes tunne ihmistä jonka kanssa ollut pidemmänkin aikaa.

        Riippuu itsestäkin miten avioliitossa toisen ihmisen kanssa kommunikoi ja oppii toista tuntemaan. Ei kukaan tunne toista pienen hetken jälkeen vaan elämällä hänen kanssaan elämää monta kymmentä vuotta alkaa vähitellen häntä tuntemaan. Yleensä avioliittoon meneminen on vasta alkua kaikkeen ja oppimiseen parisuhteessa. Se on elämän pituinen matka ja kysyy tahtoa.
        Nämä silmiin takertumiset ja ihastumiset ovat vain omia tunnekokemuksia eikä niillä ole useinkaan lujempaa pohjaa. Omaa rakkauden kaipuuta tai ihastumista jonkun olemukseen tai luonteeseen vaikka toinen ei tuntisi samoin. Siksi ne vaikuttaa joskus niin lapsekkailta ja ovat usein omaa kuvitelmaa rakkaudesta, sorry vaan.
        Jättäkää parisuhteet rauhaa, ne ei kuulu ulkopuolisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu itsestäkin miten avioliitossa toisen ihmisen kanssa kommunikoi ja oppii toista tuntemaan. Ei kukaan tunne toista pienen hetken jälkeen vaan elämällä hänen kanssaan elämää monta kymmentä vuotta alkaa vähitellen häntä tuntemaan. Yleensä avioliittoon meneminen on vasta alkua kaikkeen ja oppimiseen parisuhteessa. Se on elämän pituinen matka ja kysyy tahtoa.
        Nämä silmiin takertumiset ja ihastumiset ovat vain omia tunnekokemuksia eikä niillä ole useinkaan lujempaa pohjaa. Omaa rakkauden kaipuuta tai ihastumista jonkun olemukseen tai luonteeseen vaikka toinen ei tuntisi samoin. Siksi ne vaikuttaa joskus niin lapsekkailta ja ovat usein omaa kuvitelmaa rakkaudesta, sorry vaan.
        Jättäkää parisuhteet rauhaa, ne ei kuulu ulkopuolisille!

        Monikin ihastuu varattuun ja jättää kuitenkin rauhaan. Varatut saavat silloin tällöin näitä tunnustuksia, kohtaavat ihastuneita. Tosiasia on kuitenkin että varatun ei kannata ruokkia ihastuneen tunteita, vaan kertoa kohteliaasti ettei tunne samoin, jos näin on.
        Monesti varatutkin voi ihastua, mutta epäilevät tunteen kestävyyttä jos omassa parisuhteessa on kaikki hyvin.
        Ylipäänsä ihmiset ihastuvat, viehättyvät ja viihtyvät miellyttäviin ihmisiin. Ihmisen rakastaminen ja tunteminen on mielestäni eri asia. Se sellainen pitkä prosessi joka elää kokoajan.
        Aloittajalle sanoisin et tiedän tuon tunteen, mutta olen helpottunut kun se meni nopeasti ohi.
        T. Varattu


    • Anonyymi

      Sillä varatun vaimollakin voi olla asiaan jotain sanomista..
      Ole varovainen...

      • Anonyymi

        Ei nämä pysty ajattelemaan kuin omaa persettään ja napaansa. Muista viis 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nämä pysty ajattelemaan kuin omaa persettään ja napaansa. Muista viis 🙄

        Samaa mieltä. Jännänaisia ja miehiä. Vuoristorata ei riitä, jännitystä pitää hakea kolmiodraamoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nämä pysty ajattelemaan kuin omaa persettään ja napaansa. Muista viis 🙄

        Juu oma perse lähempänä kuin joulupukin perse,siksi sitä ajattelee enempi...


    • Anonyymi

      Voi varatulle kertoa. Ei siitä omien tunteiden kertomisesta kannata liian monimutkaista tehdä. Sanoa ääneen silkka tosiasia.

      Omaa sanomisen motiivia kannattaa itsesi kannalta miettiä. Jos aidosti haluat sanoa tuon faktan ääneen esim että pääsisit itse eteenpäin tilanteesta, todennäköisesti pidemmän päälle helpottaa itseäsi ja vie eteenpäin. On täysin eri asia sanoa tuo asia siksi että elättelet miehestä jotain toiveita, tulee vaan itsellesi entistä levottomampi olo.

      Oli motiivi mikä vaan, ennen kuin menee tunnustamaan tunteensa, kannattaa tuo motiivi selvittää itse itselleen.

      Kannustan kertomaan tunteista ihan itsesi takia. Tilanne pääsee avautumaan tätä kautta tavalla tai toisella. Moni jää jumittaan näihin tilanteisiin haaveilemalla toisesta loputtomiin.

    • Anonyymi

      Minulla samanlainen tunne ,erästä tummahiuksista naista kohtaan.

      • Anonyymi

        Pystytkö mitenkään kertomaan hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystytkö mitenkään kertomaan hänelle?

        Ehkä jos vain kohtaisimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jos vain kohtaisimme.

        Miksi ette kohtaa? Jos kerran työpaikkaromanssista kyse, koronasyyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette kohtaa? Jos kerran työpaikkaromanssista kyse, koronasyyt?

        Tämä varatulle kirjoittaja laittaa näitä aloituksia säännöllisesti vuositolkulla. Nauttii vastaajien vastauksista ja tuo pahaaoloa monelle. Monesti on vihjeitäkin, mutta ilkeily mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä varatulle kirjoittaja laittaa näitä aloituksia säännöllisesti vuositolkulla. Nauttii vastaajien vastauksista ja tuo pahaaoloa monelle. Monesti on vihjeitäkin, mutta ilkeily mielessä.

        No,tämähän vain tarkoittaa sitä,että sinä(kin) olet täällä pyörinyt vuositolkulla näitä lukemassa. Onko edellinen edes tervettä? Ei välttämättä. Täytetään oman elämän tyhjiöitä lukemalla muiden keksittyjä draamoja.


    • Anonyymi

      Ihanan M naisen katsominen ja kohtaaminen saa kyllä joka kerta kuuman tunteen valtaamaan mieleni ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe