Petetäänkö mua

Anonyymi

No menin ja tein niin et luin mieheni sähköposteja. Ja tiedän et se on väärin. Hän on lähetellyt sähköposteja jo pitemmän aikaa eri naisten kanssa. Naiset ovat ulkomaalaisia, ilmeisesti venäläisiä ja ukrainalaisia.
Näistä yksi nainen oli valitellut kun ei ole varaa maksaa vuokraa ja ruuan ostaminenkin tekee tiukkaa, joten mieheni antoi hänelle 200e. Mietin huijataanko miestäni?
Mieheni ei ole töissä vaan on opiskelija ja elää opintolainalla. Maksaa oman osuutensa yhteisessä taloudessa.

Aluksi jutut näiden naisten kanssa oli joka päiväistä jutustelua, mutta nyt on kirjoiteltu että olisi jopa ihastumista suuntaan tai toiseen. Toisaalta millainen ihastuminen se on kun ei ole fyysisesti tavattu vaan on paljon kirjoiteltu. Mieheni on jopa kirjoittanut ainakin kahdelle eri naiselle että hän voi kertoa mitä vaan heille eli pystyy avautumaan ja olemaan rehellinen heille. Toisaalta ei ole kertonut että on naimisissa. Ja molemmille on kirjoittanut ihastumisesta.

Minulle mieheni sanoo rakastavansa minua ja haluaa olla minun kanssani. Koronan takia ei pääse matkustelemaan mutta viesteissä on kirjoiteltu että heidän pitäisi tavata. Mieheni tietää että minä tiedän näistä naisista ja sähköposteista ja olen yrittänyt keskustella mieheni kanssa näistä mutta hän ei kykene keskustelemaan vaan menee lukkoon. Olen sanonut että jos nämä ovat ystäviä niin miksi näistä ei voi keskustella ja olen sanonut myös että kun ei keskustele niin viesteissä puhutaan jotain sellaista mikä ei naimisissa olevan miehen kuulu tehdä. Naiset ovat lähettäneet myös kuvansa. Olen myös sanonut että jos mieheni lähtee yksin matkalle eikä suostu ottamaan minua mukaan tapahtuu matkalla tai hän on suunnitellut että matkalla tapahtuu jotakin sellaista mitä ei naimisissa olevan miehen kuulu tehdä. Ja toisaalta jos naiset ovat vain ystäviä niin miksi ei esitellä vaimoaan heille. Naiset eivät tiedä mieheni olevan naimisissa.

Itse kärsin tilanteesta hirveästi. Koen mieheni pettävän minua henkisesti ja koen sen olevan pahempaa kuin fyysinen pettäminen. Itselläni on helvetillinen stressitila päällä koko ajan ja se on aiheuttanut minulle jopa fyysisiä oireita, henkisistä puhumattakaan.

Mitä minä teen?
Rakastan miestäni ja en halua erota.
Olen kertonut tämän hänelle monta kertaa. Kirjoitin hänelle rakkauskirjeen sähköpostiin ja lähettelen hänelle whats upin kautta rakkausrunoja. Ja hän sanoo tykkäävänsä näistä. Olen sanonut myös että stressi on ihan hirveää ja hän on se joka pystyy auttamaan minua helpottamaan tätä, mutta ei tee elettäkään siihen suuntaan että auttaisi.

Toisaalta olen jopa miettinyt että laittaisinko itse viestiä näille naisille. Minulla on heidän sähköpostiosoitteet.
Mitä edes kirjoittaisin heille?
Mietin myös miten mieheni suhtautuisi jos ottaisin heihin yhteyttä? Ei varmaankaan kovin hyvin. Olen myös miettinyt että jos mieheni lähtee matkalle yksin niin siinä vaiheessa viestit lähtee näille naisille. Ja kun mies tulee kotiin on lukot vaihdettu ja tämä selviää kun yrittää tulla kotiin.
Kertokaa mielipiteitänne tilanteesta?

16

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sano, että jos ei kirjoittelu lopu niin mies saa mennä omaan talouteensa viestittelemään. Jos itse käyt töissä ja rahoitat teidän elämän niin tilanne on miehesi puolelta aika rankkaa hyväksikäyttöä.

    • Anonyymi

      Tuossa nyt ei ole mitään epäselvää. Pettäähän se ja vielä useamman kanssa. Hei halooo!

    • Anonyymi

      Mitäpä siinä ihmettelet, kirjoita muijille että mies on naimisissa ja loppuun ystävällisesti "vaimo ja oma nimesi"

    • Anonyymi

      Minä olen pettynyt kun tää on nii tylsä

    • Anonyymi

      Vai onko se henkistä pettämistä/mikropettämistä? Henkinen pettäminen on minusta pahempaa kuin fyysinen. Fyysinen pettäminen voi olla vain yksi pusu tai paneminen ja sen jälkeen ei mitään. Tosin eihän fyysinen pettäminenkään oikein ole.

    • Anonyymi

      Mistäs tiedät mihes s-postin salasanan, jos ja kun muijani tekis saman sais lähtee kävelee, ei ole kyllä mitään salattavaakaan mutta yksityisyys kuuluu jokaiselle pettää tai ei.

      • Anonyymi

        "yksityisyys kuuluu jokaiselle pettää tai ei." ja tämän takia et varmaankaan ole pahemmin suhteissa ollut, arvaan ma : p


    • Anonyymi

      Sinua petettiin.

    • Anonyymi

      sinä et pidä mielenterveyspotilaista, vai mitä?

    • Anonyymi

      Tyypillistä on, ettei ilmiselvässäkään tilanteessa ja sen valmistelussa ihminen tajua tulleensa ja tulevansa petetyksi. Sitä yrittää viimeiseen asti ymmärtää, vaikka ei tuossa mitään epäselvää ole. Lisäksi miehesi on hyväuskoinen, häntä todennäköisesti huijataan. Kukaan fiksumpi tai vähemmän nenästä vedettävä ei lähettäisi rahaa. Se on klassinen huijauksen merkki.

    • Anonyymi

      Tuo voi olla jäävuoren huippu, en luottaisi, etteikö vaikka mitä tapahtuisi selkäsi takana. Satojen eurojen lähettäminen on opiskelijan taloudessa paljon.

    • Anonyymi

      tajuatko että minun elämäni menee tämän palstan kanssa?

    • Anonyymi

      Hei..olen kirjoittanut tänne ja miehen logiikka osioon. Hyväksyisitkö miehen viestittelyn ja Viestin tarkoitus.Käypä lukemassa.
      Oma oloni on ollut suorastaan helvetillinen asian vuoksi. Jopa niin että olen saanut rauhoittavia että olen pystynyt nukkumaan ja käymään töissä.
      Ymmärrän olosi siis täysin.
      Tosin nainen kenen kanssa mieheni on viestitellyt on tuttu ja samalta työpaikalta.
      Mikä ei ole yhtään auttanut asiassa.
      On ollut niiin vaikea juttu.
      Päätös:Välit poikki tän ihmisen kanssa ja yhteystiedot pois.
      Olis varmaan avioero tullut muuten.
      Miehelläni on mennyt aikaa asian käsittelyyn eikä ole oikein tajunnut miten tämä on itseeni vaikuttanut. Ei halunnut puhua asiasta ja suuttui kun en voinut itse olla kyselemättä ja itkemättä.
      Parissa kuukaudessa paino tippunut 5 kg.
      Näytin hänelle artikkelin henkisestä pettämisestä,ei olis sitäkään halunnut lukea mutta pakotin. Käytiin myös pariterapeutille mistä nyt ei oikein ollut hyötyä.
      Olen käynyt ja soitellut sitten itse tälle pariterapeutille ja puhunut sisarelleni .
      Toivottavasti sulla on joku
      kenen kanssa puhua. Ja lääkkeitäkin saa ,ne ei tietysti poista ongelmaa.
      Tee miehellesi selväksi miltä sinusta tuntuu,kirjoita vaikka kirje jos ei suostu puhumaan.
      Tsemppiä ja jaksamista🌻

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toisten ihmisten viestit on aina viestintä salaisuuden alaisia. Niiden avaaminen ei väärin vaan RIKOS.

    • Anonyymi

      Tule mun vaimoksi olet mulle ykkönen aina rakastan vain sua.. Enkä muita enkä kirjoittele

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe