Rakastavassa ilmapiirissä auringonlaskua ilta illan jälkeen?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen kanssa katsoisit
14
76
Vastaukset
Kyllä se on se Jan1 tyyppi. Tykkään siitä tyypistä, mukava kaveri.
- Anonyymi
Voi tuon tehdä yksinäänkin, ei tule ainakaan riitaa kuvakulmasta.
AsianVierestä - Anonyymi
Niin minäkin.
T. Kumpulainen Anonyymi kirjoitti:
Voi tuon tehdä yksinäänkin, ei tule ainakaan riitaa kuvakulmasta.
AsianVierestäYksinään niin, kaikista helpointa. Ei tarvitse sommitella ja sovitella, näin eiku noin.
Jan1 kirjoitti:
Yksinään niin, kaikista helpointa. Ei tarvitse sommitella ja sovitella, näin eiku noin.
Kiva kuva :)
Lillis2020 kirjoitti:
Kiva kuva :)
Kiitos. 😊
Väsähtänyt vanhempi kuva, taidekuva. 💤😃
Isompi muksu kuvaa kännykällään mitä erikoisempia kuvia. 670 kuvaa/videota jo hänellä kännykässään. Parissa kuukaudessa ehtinyt aika paljon keräämään kuvamateriaalia.Jan1 kirjoitti:
Kiitos. 😊
Väsähtänyt vanhempi kuva, taidekuva. 💤😃
Isompi muksu kuvaa kännykällään mitä erikoisempia kuvia. 670 kuvaa/videota jo hänellä kännykässään. Parissa kuukaudessa ehtinyt aika paljon keräämään kuvamateriaalia.😊🤗
Mä karkaan ulos kävelylle. On niin mahtava keli, vähän toisin kuin eilen 😅Lillis2020 kirjoitti:
😊🤗
Mä karkaan ulos kävelylle. On niin mahtava keli, vähän toisin kuin eilen 😅Jeps. Täällä vallassa tuulee, kohta suunnataan kohti kotia. Mukavaa käppäilyä. 🤗😃
- Anonyymi
Olen hyvä ja tosi rikas ja komea mies.
Panin muijan siskoo äsken nukkuvan vaimoni vieressä. Sit se heräs ja katto pahana. Muija jos alkaa v*ttuilee niin antaa nyrkin laulaa.- Anonyymi
Sinulla taitaa olla menossa se viimeinen auringonlasku?
AsianVierestä
- Anonyymi
Ei tuu mieleen kukaan palstanainen tuohon tarkoitukseen.
- Anonyymi
Doris 😍
En tunne palstalaisia. Voisitkohan se olla sinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663235
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272283Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681859Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281755Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167