Miten joku tai jotkut jaksaa

Anonyymi

On se varmaan raskasta kun lähes viisikymppinen nainen joka naimissa juokee ryökerhoissa metsästämässä nuorta kolleja petiin ja vielä kertoo saavutuksistaan vielä töissä kun tyhmä on. Mies tekee matkatöitä sen tiedän ja kun tulee viikonloppu ja mies poissa nainen vetää minarin pääle ja yöjalkaan. On se näky, kerran tullut vastaan kun olin puolison kanssa ulkona, naisella oli siinä käsikynkässä nuori mies, olis voinu olla ikänsä puolesta naisen lapsi. Sit töissä kun kuulee sivukorvalla et joo naitiin kaksi kertaa yön aikana, kyl se nuori mies vaan jaksoi painaa, viisikymppinen nainen ja voi sanoa ettei mikään ruusu kasvoistaan mutta kun lyhyen hameen vetää päälle ja mustat sukkahousut kai sillä miehiä saa, rinnat mitkä piirtyy paidan alta ei nyt isot ole. Nainen on muuten aika valju siis yksi ilmeinen ei juuri hymyile koskaan aina tasapaksu ilme Kerran on tullut miehensä kanssa vastaa tai sanotaan että mies haki vaimonsa töistä, ihan normi mies. Kysyin puolisolta haluisitko sä pettää mua jos paikka tulis, kuules kyllä sun kullis riittää varmasti mun tarpeisiin vastas puolisoni ja vaikka ei sua olis en jakis vieraille alapäätäni.

1

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on päättänyt elää täysillä. Toisilla se meno on hurjempaa, mutta mikä parasta: sulla puoliso jolle sinä riität ja hän riittää sulle. Eihän tuo toisen parin elämä ole keltään meiltä toiselta pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe