Oon rakastunut suhun

Anonyymi

Ahdistaa ihan kun en tiedä voinko kertoa tunteistani... Tai jos kerron onko se liian myöhäistä. Oikeasti :(

Olet niin hyvä mies

Älä rakastu muihin kuin minuun

Oon niin surullinen kun en voi heti kertoa tunteistani :(
Sun kaltaisella varmasti vientiä

26

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakkaus mikään ei ole myöhäistä meidän kohdalla!! ja lupaan että en koskaan riitelee IRL sun kanssa mutta ne jotka sun kanssa haluaa nussia niin näytän esimerkkinä että ne eivät saa katsoa sinuun päin missään muodossa!!!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tarkenna vähän!! onko se asia että et minuun luota!no silloin kun se luottamus ei onnistu niin jatketaan Eri suuntaan kumpikin ja unohdetaan tunteet!ei siinä sen kummempaa ole!!


    • Anonyymi

      Minäkin olen myös rakastunut suhun.

    • Anonyymi

      Minä niin toivoisin, että viestin aloittaja olisi se kuka haluaisin, mutta tuskin näin on.. t.jk

      • Anonyymi

        Keneltä haluaisit olevan? Alkukirjain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä haluaisit olevan? Alkukirjain?

        oisko j


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä haluaisit olevan? Alkukirjain?

        Ses.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oisko j

        Jos olisin tuon kirjoittanut niin just j


    • Anonyymi

      Nää on trollialoituksia.

      • Anonyymi

        Kyllä nämä täydestä näihin joihinkin valioyksilöihin menee...


    • Anonyymi

      Ei se ole myöhäistä mutta muista että en iloitse muutakuin humalassa...

      En tiedä onko se oikein mutta aidot kärsii masennuksesta helposti

      Joka kuukausi kärsin joitakin päiviä masennuksesta sitten toisena päivänä saatan olla hyvinkin iloinen ja johtuu myös keleistä paljon mun mielentila..

      Psykopaattista mutta ainakin olen aito.

      Ja se mitä sinulta toivon niin että olisi samanlaista aitoutta ja sinussa sitä varmasti on
      ....

      Silti kysynkin uudestaan mikä vuodenaika sinusta on paras?

      Minun mielestä syksy tai kesä kuitennii koska talvella en meinoo kestee sitä pimeyttä


      .......

    • Anonyymi

      kaikki vuodenajat ovat hyviä ja loistavia, mutta kaikista parhaimmat ovat päivät vuodessa, eli 365 päivää, 24 tuntia jokaisessa kun saa olla kanssasi, ne ovat tärkeimmät.

    • Anonyymi

      kyllä se toukokuusta- marraskuu on mukavinta aikaa.. oi että ku mie en saa sinua mielestäni.

    • Anonyymi

      Ja mies on...?

      • Anonyymi

        A mies?


    • Anonyymi

      Au revoir susanna!

    • Anonyymi

      Kohta on myöhäistä.

    • Anonyymi

      Sun pitäisi kertoa. Ei se toinen jaksa odottaa, jos ei edes tiedä sun tunteista.

      • Anonyymi

        Just näin. Kissa vaan pöydälle ja keskustelu alkakoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Kissa vaan pöydälle ja keskustelu alkakoon.

        Ja katin kontit. Piäppä kuule mirrit housuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja katin kontit. Piäppä kuule mirrit housuissa.

        Pitäiskö sinun tilata itsellesi jostain mursuun murisija, niin voisit lakata tuon huvittavan saalistuksesi😂


    • Anonyymi

      Älä ole ahdistunut koska siihen ei ole syytä, mullakin on ne tunteet elossa.

      Olet ensirakkauteni ja tiedän sen nyt, pitkä jakso meni sumussa ja loput tiedätkin jo.

      [-J-]

    • Anonyymi

      Kerrot vaan, jos sanoo kieltävästi niin mitä sitten? Ei tarvitse ainakaan jäädä arpomaan.

    • Anonyymi

      Onhan minulla reilustikin vientiä olenhan nuorempi ja komeakin. Kerran täällä vain eletään, joten kerrothan jos tunteita on.

    • Anonyymi

      Et tietenkään kerro, älä ota mitään riskejä elämässä. Jää kotiin yksin itkemään, näin tallaat paikallasi hautaan asti. Sehän on elämän perusta se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe