Oon rakastunut suhun

Anonyymi

Ahdistaa ihan kun en tiedä voinko kertoa tunteistani... Tai jos kerron onko se liian myöhäistä. Oikeasti :(

Olet niin hyvä mies

Älä rakastu muihin kuin minuun

Oon niin surullinen kun en voi heti kertoa tunteistani :(
Sun kaltaisella varmasti vientiä

26

1218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakkaus mikään ei ole myöhäistä meidän kohdalla!! ja lupaan että en koskaan riitelee IRL sun kanssa mutta ne jotka sun kanssa haluaa nussia niin näytän esimerkkinä että ne eivät saa katsoa sinuun päin missään muodossa!!!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tarkenna vähän!! onko se asia että et minuun luota!no silloin kun se luottamus ei onnistu niin jatketaan Eri suuntaan kumpikin ja unohdetaan tunteet!ei siinä sen kummempaa ole!!


    • Anonyymi

      Minäkin olen myös rakastunut suhun.

    • Anonyymi

      Minä niin toivoisin, että viestin aloittaja olisi se kuka haluaisin, mutta tuskin näin on.. t.jk

      • Anonyymi

        Keneltä haluaisit olevan? Alkukirjain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä haluaisit olevan? Alkukirjain?

        oisko j


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä haluaisit olevan? Alkukirjain?

        Ses.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oisko j

        Jos olisin tuon kirjoittanut niin just j


    • Anonyymi

      Nää on trollialoituksia.

      • Anonyymi

        Kyllä nämä täydestä näihin joihinkin valioyksilöihin menee...


    • Anonyymi

      Ei se ole myöhäistä mutta muista että en iloitse muutakuin humalassa...

      En tiedä onko se oikein mutta aidot kärsii masennuksesta helposti

      Joka kuukausi kärsin joitakin päiviä masennuksesta sitten toisena päivänä saatan olla hyvinkin iloinen ja johtuu myös keleistä paljon mun mielentila..

      Psykopaattista mutta ainakin olen aito.

      Ja se mitä sinulta toivon niin että olisi samanlaista aitoutta ja sinussa sitä varmasti on
      ....

      Silti kysynkin uudestaan mikä vuodenaika sinusta on paras?

      Minun mielestä syksy tai kesä kuitennii koska talvella en meinoo kestee sitä pimeyttä


      .......

    • Anonyymi

      kaikki vuodenajat ovat hyviä ja loistavia, mutta kaikista parhaimmat ovat päivät vuodessa, eli 365 päivää, 24 tuntia jokaisessa kun saa olla kanssasi, ne ovat tärkeimmät.

    • Anonyymi

      kyllä se toukokuusta- marraskuu on mukavinta aikaa.. oi että ku mie en saa sinua mielestäni.

    • Anonyymi

      Ja mies on...?

      • Anonyymi

        A mies?


    • Anonyymi

      Au revoir susanna!

    • Anonyymi

      Kohta on myöhäistä.

    • Anonyymi

      Sun pitäisi kertoa. Ei se toinen jaksa odottaa, jos ei edes tiedä sun tunteista.

      • Anonyymi

        Just näin. Kissa vaan pöydälle ja keskustelu alkakoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Kissa vaan pöydälle ja keskustelu alkakoon.

        Ja katin kontit. Piäppä kuule mirrit housuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja katin kontit. Piäppä kuule mirrit housuissa.

        Pitäiskö sinun tilata itsellesi jostain mursuun murisija, niin voisit lakata tuon huvittavan saalistuksesi😂


    • Anonyymi

      Älä ole ahdistunut koska siihen ei ole syytä, mullakin on ne tunteet elossa.

      Olet ensirakkauteni ja tiedän sen nyt, pitkä jakso meni sumussa ja loput tiedätkin jo.

      [-J-]

    • Anonyymi

      Kerrot vaan, jos sanoo kieltävästi niin mitä sitten? Ei tarvitse ainakaan jäädä arpomaan.

    • Anonyymi

      Onhan minulla reilustikin vientiä olenhan nuorempi ja komeakin. Kerran täällä vain eletään, joten kerrothan jos tunteita on.

    • Anonyymi

      Et tietenkään kerro, älä ota mitään riskejä elämässä. Jää kotiin yksin itkemään, näin tallaat paikallasi hautaan asti. Sehän on elämän perusta se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe