Henkinen väkivalta

Anonyymi

En enää tiedä mitä tehdä.... Meillä pienet lapset. Minun täytyy olla kaikessa samaa mieltä tai tulee riita. Hän haukkuu läheiseni hän käy keikka töissä ja antaa vähän rahaa elämiseen siksi hän saa kohdella minua ihan miten haluaa hän ei puutu lapsien hoitoon teen kaiken kodissa. Lisäksi leikkaan nurmikon joka on iso, teen puut ehdin nukkua n.4h yössä silti hänen mielestä olen laiska. Passaan häntä aina kun hän on kotona koska se kuuluu minulle.

7

345

Äänestä

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähteä kannattaa! Se toki helpommin sanottu kuin tehty, mutta kuitenkin.

• Kuulostaa siltä että kannatta erota. Erossa raskainta on yrittää sopia lasten asiat. Ei se helppoa ole. Mutta joskus pakko tehdä. Itse erosin kun kunnioitus loppui. Hyvä että pääsin hänestä eroon. Lasten suhteen tulee surua, mutta olet paremmassa asemassa, koska olet äiti.

• Anonyymi

Kerrotko että sinä käyt palkkatyössä, hoidat kodin ja lapset? Miehesi silloin tällöin antaa tuhat, parituhatta euroa elämiseensä teidän yhteiseen kassaan?

Miehen osallistuminen missään muodoissa ei edusta vastuuntuntoista perheen isää eikä perheensä huoltajaa.
      Sinä varmasti pärjäisit ilman hänen kuvioissa olemistaan. Olethan pärjännyt tähänkin saakka. Jos mies päätyy ulkoruokintaan, ainoa mitä tapahtuu on se että riitely ja eripuraisuus loppu. Sinä voit tulla töistä rauhalisen kotiin ja keskittää 100% kaiken energiasi huolellisesti ja hyvin harkiten hankkimiin lapsiisi.

Lapsesi ovat sinun ensisijainen vevollisuus, ei perhettä repivä mies.

• Anonyymi

Kuulostaa aika paljon mun mieheltäni.
      Olen kotona lasten kanssa, mies käy töissä joten hän on taloudellisessa ylivallassa. Mies päättää, mitä kaupasta ostetaan ja kuinka usein. Hän päättää, miten kotia laitetaan, minun tehtävä on vain huolehtia siivouksesta. Kaikki mitä teen, on joko väärin tai muuten riittämätöntä. Aina sanotaan, että pitää asettaa rajoja, kertoa toiselle ettei halua tulla kohdelluksi niin tai näin, mutta aina kun yritän kertoa hänelle missä rahani menevät, hän raivostuu. Uhkailu ja kiristys on jatkuvasti läsnä, jotta mies saa minut toimimaan niin kuin itse haluaa. Miksi en ole jo eronnut? Mies uhkaa pitää lapset itsellään, aikoo kertoa kaikille miten olen hullu ja kyvytön äidiksi. On siis turha kuvitella, että pystyisimme sopimaan mistään lasten asioista sovussa, sen sijaan pelkään, että miestäni uskotaan ja menetän lasten huoltajuuden hänelle. Ajatus siitä, että näkisin lapsiani vain silloin tällöin, jos silloinkaan, on niin musertava etten uskalla lähteä viemään eroa eteenpäin.

• Anonyymi

^*Rajani, ei rahani :D

• Anonyymi

Kannattaa tehdä suunnitelma, lähdöstä. Asiat järjestyy kyllä. Olin yli 20v henkisen väkivallan alla, joskus fyysisenkin , annoin anteeksi . Silti lopulta tajusin etten halua elää sellaista elämää ja otin asunnon. En saanut erossa mitään. En uskaltanut pitää puoliani. Hän paljastui katkeraksi kiusaajaksi mutta olen onnellinen että elän omaa elämää.
      Lukekaa mitä on oikeasti narsisti. Joskus kannattaa ajatella sitä omaa elämää ja mitä haluaa ja mitä ei halua.

• Anonyymi

Tuollainen peli ei vetele, ihan törkeää. Tee erosuunnitelma. Kohta numero 1 voisi olla se, että kerrot asiasta kunnan sosiaalityöntekijälle tai lääkärille. Ja myös luotettaville läheisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      67
      1018
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      12
      909
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      56
      854
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      798
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    6. Pelasta mut tältä tuskalta

Jo!!!
      Ikävä
      57
      687
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      617
    8. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      617
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      586
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      132
      579
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      20
      567
    12. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      30
      555
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      50
      549
    14. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      505
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      497
    16. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      476
    17. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      34
      468
    18. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      457
    19. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17
      440
    20. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24