Henkinen väkivalta

Anonyymi

En enää tiedä mitä tehdä.... Meillä pienet lapset. Minun täytyy olla kaikessa samaa mieltä tai tulee riita. Hän haukkuu läheiseni hän käy keikka töissä ja antaa vähän rahaa elämiseen siksi hän saa kohdella minua ihan miten haluaa hän ei puutu lapsien hoitoon teen kaiken kodissa. Lisäksi leikkaan nurmikon joka on iso, teen puut ehdin nukkua n.4h yössä silti hänen mielestä olen laiska. Passaan häntä aina kun hän on kotona koska se kuuluu minulle.

7

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähteä kannattaa! Se toki helpommin sanottu kuin tehty, mutta kuitenkin.

• Kuulostaa siltä että kannatta erota. Erossa raskainta on yrittää sopia lasten asiat. Ei se helppoa ole. Mutta joskus pakko tehdä. Itse erosin kun kunnioitus loppui. Hyvä että pääsin hänestä eroon. Lasten suhteen tulee surua, mutta olet paremmassa asemassa, koska olet äiti.

• Anonyymi

Kerrotko että sinä käyt palkkatyössä, hoidat kodin ja lapset? Miehesi silloin tällöin antaa tuhat, parituhatta euroa elämiseensä teidän yhteiseen kassaan?

Miehen osallistuminen missään muodoissa ei edusta vastuuntuntoista perheen isää eikä perheensä huoltajaa.
      Sinä varmasti pärjäisit ilman hänen kuvioissa olemistaan. Olethan pärjännyt tähänkin saakka. Jos mies päätyy ulkoruokintaan, ainoa mitä tapahtuu on se että riitely ja eripuraisuus loppu. Sinä voit tulla töistä rauhalisen kotiin ja keskittää 100% kaiken energiasi huolellisesti ja hyvin harkiten hankkimiin lapsiisi.

Lapsesi ovat sinun ensisijainen vevollisuus, ei perhettä repivä mies.

• Anonyymi

Kuulostaa aika paljon mun mieheltäni.
      Olen kotona lasten kanssa, mies käy töissä joten hän on taloudellisessa ylivallassa. Mies päättää, mitä kaupasta ostetaan ja kuinka usein. Hän päättää, miten kotia laitetaan, minun tehtävä on vain huolehtia siivouksesta. Kaikki mitä teen, on joko väärin tai muuten riittämätöntä. Aina sanotaan, että pitää asettaa rajoja, kertoa toiselle ettei halua tulla kohdelluksi niin tai näin, mutta aina kun yritän kertoa hänelle missä rahani menevät, hän raivostuu. Uhkailu ja kiristys on jatkuvasti läsnä, jotta mies saa minut toimimaan niin kuin itse haluaa. Miksi en ole jo eronnut? Mies uhkaa pitää lapset itsellään, aikoo kertoa kaikille miten olen hullu ja kyvytön äidiksi. On siis turha kuvitella, että pystyisimme sopimaan mistään lasten asioista sovussa, sen sijaan pelkään, että miestäni uskotaan ja menetän lasten huoltajuuden hänelle. Ajatus siitä, että näkisin lapsiani vain silloin tällöin, jos silloinkaan, on niin musertava etten uskalla lähteä viemään eroa eteenpäin.

• Anonyymi

^*Rajani, ei rahani :D

• Anonyymi

Kannattaa tehdä suunnitelma, lähdöstä. Asiat järjestyy kyllä. Olin yli 20v henkisen väkivallan alla, joskus fyysisenkin , annoin anteeksi . Silti lopulta tajusin etten halua elää sellaista elämää ja otin asunnon. En saanut erossa mitään. En uskaltanut pitää puoliani. Hän paljastui katkeraksi kiusaajaksi mutta olen onnellinen että elän omaa elämää.
      Lukekaa mitä on oikeasti narsisti. Joskus kannattaa ajatella sitä omaa elämää ja mitä haluaa ja mitä ei halua.

• Anonyymi

Tuollainen peli ei vetele, ihan törkeää. Tee erosuunnitelma. Kohta numero 1 voisi olla se, että kerrot asiasta kunnan sosiaalityöntekijälle tai lääkärille. Ja myös luotettaville läheisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe