Phuketin kuvernööri toivoo suomalaisten palaavan

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö hienompaa kylltiä olis voinut tehdä tuohon. En minä ainakaan ostai mitään tuolta. Suomalaiset kyllä palaa halvan pillun perään aina.

• Unohdit Nyt yleistää sukupuolen perusteella..

• Anonyymi

seksiturismi tuo rahaa mutta monella korkeastikoulutetulla on jo tuskaa kun ei pääse huume ja seksi matkoille mutta moni lapsi ja eläin on onnellisia kun peräreikä on parantunut mutta paikallinen homo väki on nyt yksin tai keskenään ja toivoo että turistit palaisivat ja huumekuriiri touhut taas ei tuo rahaa ja monella korkeastikoulutetulla rahat lopussa ja polte lomailemaan että saa rahaa taas eli pariskunta tuo huumeita ja käyttää huumeita ja myyvät itseään mutta sitten on taas rahaa

• Anonyymi

Mitäs jos papparainen yrittäisi itse käydä joskus peräkammariaan pitemmällä?

• Anonyymi

Myös varatu miehet hakee tuolta halpaa pillua.

• Anonyymi

Virukset levii kun suomi ätmit matkustaa

• Anonyymi

Kyllähän sitä taas jo tekis mieli Pattayalle

• Anonyymi

Kyllähän sitä voi huijatuksi tulla, ei thainaisiin annata liikaa luottaa.

Fiksu mies ei etsikään turhia parisuhteita, vaan etsii joka reissu uuden/uusia naisia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      133
      1901
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      174
      875
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      810
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      792
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      732
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      691
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      45
      683
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      276
      679
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      612
    Aihe