Tori.fi huijari Camilla L****nen Seinäjoki

Anonyymi

Camilla se myy torissa olemattomia pelikonsoleita,poika meni vipuun ja meni maksamaan yli 50€ postikulut. Viikkokausiin ei pakettia kuulunut, mutta rikosilmoituksen mainitseminen sai Camillaan liikettä ja paketti tulikin perille. Muuten kiva mutta minkäänlaisia johtoja ei paketissa ollut vaikka piti. Poitsu lainasi kaveriltaan johdot ja kas kummaa laite on rikki. En ollut kauhean yllättynyt. Että varokaa Camilla L:sta...

32

1676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee se rikosilmoitus.

    • Anonyymi

      Onko tarkempaa linkkiä ilmoitukseen? Onko nimi oikea vai keksitty?

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa onko keksitty nimi,prepaid-liittymällä operoi. Itse en ikinä osta mitään prepaidliittymiä käyttäviltä mutta nyt poika makselee oppirahoja. Tilinumeron perusteella poliisi voisi saada jotain selville, en tiedä onko resursseja tutkintaan... Torista löytyy ilmoitus,hauksi ps2,seinäjoki,hinta taisi olla 55€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa onko keksitty nimi,prepaid-liittymällä operoi. Itse en ikinä osta mitään prepaidliittymiä käyttäviltä mutta nyt poika makselee oppirahoja. Tilinumeron perusteella poliisi voisi saada jotain selville, en tiedä onko resursseja tutkintaan... Torista löytyy ilmoitus,hauksi ps2,seinäjoki,hinta taisi olla 55€

        Tämäkö? Nouto myös mahdollinen, joten näkee mitä saa.
        https://www.tori.fi/etela-pohjanmaa/Playstation_2_ja_4_pelia_69482520.htm


    • Anonyymi

      Seinäjoen Setassa vaikuttaa tuonniminen.

      • Anonyymi

        Ok...hyvä tietää. Terv. aloitusviestin lähettäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok...hyvä tietää. Terv. aloitusviestin lähettäjä

        Näitä on joka paikassa huutonet.ym.
        Tekaistulla nimillä myyvät olematonta.
        Vaatikaa postin ennakotilauksella tai hakekaa itte jos lähellä.Jos ei onnistu haku myyjältä niin huijari luultavasti.Poika joskus maksoi pleikasta ennakkoon 240 EUR.Ei tullu konsolia rahat meni.Huumehörhöjä nää usein.


      • Anonyymi

        Persuistakin löytyy saman niminen, jotenkin sopii persujen rikolliseen mielenlaatuun....Näyttäkää minulle rehellinen persu niin minä näytän teille yksisarvisen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuistakin löytyy saman niminen, jotenkin sopii persujen rikolliseen mielenlaatuun....Näyttäkää minulle rehellinen persu niin minä näytän teille yksisarvisen....

        Hamppu Heikki hiljaa..viherpiipittäjät on nistejä.


    • Anonyymi

      Jep,nouto tosiaan mahdollinen mutta meiltä Seinäjoelle 388km...

    • Anonyymi

      Niin missäs tässä se rikos on? Tavara toimitettu mutta käytetty tavara olikin rikki.
      Ei tuosta voi edes tehdä rikosilmoitusta saati tutkintapyyntöä kun kyseessä pelkkä yksityinen riita-asia.

      • Anonyymi

        Niin...ilmoituksessa luki "täysin toimiva ja kaikkine johtoineen". Eli sun mielestä on ihan ok lähettää paskaa paketissa. Asia selvä. Karman laki osunee jossain kohtaa petostelijaan.


      • Anonyymi

        Rikkinäisen tavaran myyminen ehjänä on petos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkinäisen tavaran myyminen ehjänä on petos.

        ihan oikeesti..mitä vitun väliä sillä on onko prepaid? ostakaa tavara niin että kokeilette paikanpäällä jos on lähellä..tai sitten jos on kaukana pyydä asiakasta lähettämään itsestään ajokortikuva ja maksa vain puolet ennekuin olet kokeillut. rehti ihminen hyväksyy. näitä pikkunistejä liikkuu tuolla kyllä kun eivät saa kun sakkoja paristakymmenestä tommosesta


      • Anonyymi

        Myöskään auton varastaminen ei ole demla-termeissä varastamista (koska on kyse yksityisoimaisuudesta jota ei pitänyt olla 60-luvun lopun jälkeen ollenkaan ) vaan kysessä on ainoastaan luvaton käyttöönotto


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo huijari tuskin asuu Seinäjoella? Hänelle on tärkeää ainoastaan tilinumero, että saa rahat. Paketin voi lähettää mistä vain, tai olla lähettämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo huijari tuskin asuu Seinäjoella? Hänelle on tärkeää ainoastaan tilinumero, että saa rahat. Paketin voi lähettää mistä vain, tai olla lähettämättä.

        Tori suosii nettihuijareita.
        Pankkisalaisuuden vuoksi et saa tietää kenelle maksu meni.
        Vain poliisi saa tiedot tilin omistajasta pankilta.
        Tee rikosilmoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tori suosii nettihuijareita.
        Pankkisalaisuuden vuoksi et saa tietää kenelle maksu meni.
        Vain poliisi saa tiedot tilin omistajasta pankilta.
        Tee rikosilmoitus.

        nimi kehiin,nimi kehiin...kuvia,kuvia...lisää muitakin...mä en saa nukuttua oon niin utelias


    • Anonyymi

      Tyhmät vaan tekee rehellistä työtä ja maksaa siitä valtiolle verot.

    • Anonyymi

      Hei! Nyt tänä päivänä jos viel sama Camilla kyseessä myy xbox 360 rattiohjainta kunto erinomainen. Turku kotipaikkana. Ei suostu laittamaan mitään eteenpäin ennenku rahaa tulee.. kuvia ei saa ratista enempää eikä muutakaan todistetta et ois oikealla asialla. Mobilepay numerolle näkyi vain Camilla nimenä ei mitään muuta. En kaupustellu tänkään kans.

      • Anonyymi

        Pitäis kiskoa likaisella paljaalla mololla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäis kiskoa likaisella paljaalla mololla

        nettihuijareita on tuhansia ei sille vaan voi mitään. pitää keksiä keinot itse jos haluaa ostaa netin kautta


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe