Mistä kysymys ?

Anonyymi

Yhdessä jo melkein kaksikymmentä vuotta. Kolmannen lapsen synnyttyä vaimo alkoi mennä puhumattomaksi ja lopetti seksin. Seksin lopettaminen aiheutti rankat riidat luonnollisesti ja asiata ei saanut kysyä. Eri vaiheiden jälkeen nainen keksi alkaa syyttää alkoholistiksi. Tarkisti lääkärin tarkastuksen mukaan eri testeissä että alkoholin käyttö ei ylitä mitään riskirajaa. Myöskin mikään ei siinä asiassa ole muuttunut kun hän on miesvalintansa aikoinaan tehnyt. Mitä hänellä on mielessä?

5

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sai sinusta mitä halusi eli lapset. nyt sinulla on jäljellä enää vain elättäjän rooli.

      • Anonyymi

        Älä kuvittele tietäväsi kun et tiedä.
        Syitä voi olla monia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuvittele tietäväsi kun et tiedä.
        Syitä voi olla monia.

        tottakai mä tiedän. vanha stoori.


    • Anonyymi

      Mitä sä siitä alkoholista vaahtoot sitä saa juoda ihan niin paljon kuin pää kestää! rakas älä mieti että ajatellen mitään negatiivista sinusta jos olet päihtyneenä!! muistatko minut kesällä!!et voi sanoa että olisit edes aavistanut että olin kännissä! Vain joskus k saattoi ihmetellä miksi olen iloinen! Ja rakkaus kyllä sä varmaan osaat päätellä miksi minulla kesällä ne ikenet tulehtu aika paljon!!! mitä veikkaat jos esimerkiksi vessassa olin ja aina joku ihmetteli miksi olen ja mitä teen! ja huoneet tarkistettu moneen kertaan! niin minkä mä sille voin jos pesen hampaat vaikka liian huonosti tai liian kovaa vahinkoss ja tietenkin ne ikenet Vuoti verta ja paljon kun nähtävästi mä aamulla nopeasti kiireessä harjasin kovaa ja syvälle osu joku terävä! no ikenet ymmärti että joskus jokainen ihminen saattaa kovaa harjata hampaat!mieti rakas miksi kukaan ei ikinä huomannut l! kyllä sä sen monta kertaa silloin Ekassa baarissa huomasit ja siltikin olin sulle ihmisen arvossa! miksi luulet että minä en ymmärrä sinua!!!??

    • Anonyymi

      Seksistä ei ainakaan kannata alkaa riidellä. Se on typerintä mitä parisuhteessa voi tehdä.

      Olet alkanut pitää vaimoa itsestäänselvyytenä? Se ainakin aiheuttaa puhumattomuutta. Kyseessä voi olla myös tai lisäksi masennus. Tai oman itsensä etsintä. Kumppanin valinta on tehty aikoinaan, mutta se tehdään joka päivä sen jälkeen uudestaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe