Mistä kysymys ?

Anonyymi

Yhdessä jo melkein kaksikymmentä vuotta. Kolmannen lapsen synnyttyä vaimo alkoi mennä puhumattomaksi ja lopetti seksin. Seksin lopettaminen aiheutti rankat riidat luonnollisesti ja asiata ei saanut kysyä. Eri vaiheiden jälkeen nainen keksi alkaa syyttää alkoholistiksi. Tarkisti lääkärin tarkastuksen mukaan eri testeissä että alkoholin käyttö ei ylitä mitään riskirajaa. Myöskin mikään ei siinä asiassa ole muuttunut kun hän on miesvalintansa aikoinaan tehnyt. Mitä hänellä on mielessä?

5

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sai sinusta mitä halusi eli lapset. nyt sinulla on jäljellä enää vain elättäjän rooli.

• Anonyymi

Älä kuvittele tietäväsi kun et tiedä.
        Syitä voi olla monia.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä kuvittele tietäväsi kun et tiedä.
        Syitä voi olla monia.

tottakai mä tiedän. vanha stoori.

• Anonyymi

Mitä sä siitä alkoholista vaahtoot sitä saa juoda ihan niin paljon kuin pää kestää! rakas älä mieti että ajatellen mitään negatiivista sinusta jos olet päihtyneenä!! muistatko minut kesällä!!et voi sanoa että olisit edes aavistanut että olin kännissä! Vain joskus k saattoi ihmetellä miksi olen iloinen! Ja rakkaus kyllä sä varmaan osaat päätellä miksi minulla kesällä ne ikenet tulehtu aika paljon!!! mitä veikkaat jos esimerkiksi vessassa olin ja aina joku ihmetteli miksi olen ja mitä teen! ja huoneet tarkistettu moneen kertaan! niin minkä mä sille voin jos pesen hampaat vaikka liian huonosti tai liian kovaa vahinkoss ja tietenkin ne ikenet Vuoti verta ja paljon kun nähtävästi mä aamulla nopeasti kiireessä harjasin kovaa ja syvälle osu joku terävä! no ikenet ymmärti että joskus jokainen ihminen saattaa kovaa harjata hampaat!mieti rakas miksi kukaan ei ikinä huomannut l! kyllä sä sen monta kertaa silloin Ekassa baarissa huomasit ja siltikin olin sulle ihmisen arvossa! miksi luulet että minä en ymmärrä sinua!!!??

• Anonyymi

Seksistä ei ainakaan kannata alkaa riidellä. Se on typerintä mitä parisuhteessa voi tehdä.

Olet alkanut pitää vaimoa itsestäänselvyytenä? Se ainakin aiheuttaa puhumattomuutta. Kyseessä voi olla myös tai lisäksi masennus. Tai oman itsensä etsintä. Kumppanin valinta on tehty aikoinaan, mutta se tehdään joka päivä sen jälkeen uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      25
      3148
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      803
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      760
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      710
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      607
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      550
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      549
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      529
    10. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    Aihe