Uskallanko tehdä aloitteen miespuoliselle työkaverille?

Anonyymi

Jos, niin miten?

35

2074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita viesti hänelle, niin minä tein

• Anonyymi

Kokeile savumerkkejä tai pullopostia.

• Anonyymi

Ite kokeilin kerran pullopostia ja sain tietää ettei ole kiinnostunut koska ei ole ottanut yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite kokeilin kerran pullopostia ja sain tietää ettei ole kiinnostunut koska ei ole ottanut yhteyttä.

No sittenhän se selvisi

• Anonyymi

Kyllä uskallat, ota vaikka sepaluksista kiinni ja jos tunnet värähdyksen on homma sitä myöten selvä...

• Anonyymi

Ja jos haluat ahdistelusyytteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sit ainakin tietää ettei ole kiinnostunut. Aloittajalle, oletko koskaan tapaillut miestä? Vai oletko itse varattu?

• Anonyymi

• Anonyymi00026
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin tulee syytettä. Vielä nykyäänkin on miehellä erittäin korkea kynnys alkaa syyttää naista ahdistelusta. Johtuu siitä, miten eri tavoin suhtaudutaan naisten ja miesten kokemaan ahdisteluun.

• Anonyymi

Riippuu miten tunnette, miten kohtaatte ja onko teillä mitään töiden ulkopuolella.

Tiedätkö esimerkiksi hänen taustastaan mitään.

Totta kai helpoin tapa on kysyä kahville, mutta monelle se on jo haastavaa.

Yksi mahdollisuus on udella miten viikonloppu meni tai mitä tulevana viikonloppuna on jne. vapaa-ajalla.

Tutustuminen facebookin kautta helpottaa asioita myös.

• Anonyymi

Aja autolla hänen hänen autoonsa lommo. Siitä se miellyttävä juttutuokio tulee.

• Anonyymi

Kokeilin ja erehdyin autosta

• Anonyymi

Älä jahkaile, kysy rohkeasti kuulumisia jne. jo tänään. Harvemmin mikään tapahtuu itsestään.

• ei kuulumisten kyseleminenkään mihinkään johda

• Anonyymi

Mikä hänen tilanne on? Vapaa/varattu? riippuu siitä. Jos on vapaa niin kysy jäätelölle tms. Kyllä se osaa sanoa että lähteekö vai ei. Jos on varattu niin jatka eteenpäin

• Anonyymi

Kysyt ihan mitä tahansa turhanpäiväistä esim. hänen harrastuksistaaan niin sillä se keskustelu aukeaa.

• höpöhöpö, kun ulos pittää kysyä

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

höpöhöpö, kun ulos pittää kysyä

Siinä samalla sitten kahville tai ulos pyyntöä

• Anonyymi

Kysy mennäänkö Teille vai Meille.

• Anonyymi00019

Teukka voisi lähteä!

• Anonyymi00018

No kyllä kait, helposti.

• Anonyymi00020

Ei nainen voi tehdä aloitetta. Siitä ei saa kuin huonon naisen maineen.

• Anonyymi00021

Kysyt lounaalle kaksin tai sitten somessa kaveriksi lisäilyt ja niitä näitä viestittelyt ja siitähän se sitten lähtee itsestään eteneMään. Jos olet tarpeeksi rohkea niin suoraan viestiä WA, tekstari tms.. Tai kysyt suoraan tahdotko suhteen kanssani.

Oisin ikionnellinen kun yksi ihanuus kysyisi.

• Anonyymi00032

Laittaa jotain muuta kuin työasiaa viestiin, jotain arkista tms. Jos kyseessä on mies niin kannattaa varmastikkin käyttää kysymys muotoa lauseessa

• Anonyymi00022

Laita ihana Minulle Teamssissa viesti

• Anonyymi00023

Ei kannata uskaltaa. Ite kokeilin ja tuli vaan paha mieli pitkäksi aikaa.

• Anonyymi00024

Miksi et uskaltaisi ehdotat kahvilla käyntiä esimerkiksi helppo tapa ottaa selvää onko mitään yhteisiä keskustelun aiheita edes jolla voi tutustumisen toiseen aloittaa vaivaantunu hiljaisuus johtuu usein siitä ettei toinen halua nolata itseään toisen silmissä mitä sillä on väliä toisen reaktiosta näkee onko hän edes sellainen ihminen johon haluaa tutustua paremmin (jos et uskalla olla oma itsesi toisen lähellä niin kuvitteletko että moisessa suhteessa voisi olla hyvä olla pitkällä aikavälillä) helpointa kun ei aseta mitään tavoitteita tai ennakko oletuksia ettäkö siitä edes mitään sen enempää tulis miehillä menee yleensä aina syvälle metsään kun lähtevät tapaamiseen ennakko oletuksella että pillua pitää vähintään saada kannattaa pysytellä baarin puolella helpointa kun onnistut löytämään sen sopivassa humalassa olevan monesti saattaa jopa kuulua heidän tapoihinsa ei pitäisi suuremmin aiheutua vahinkoa ainakaan sellaiselle jota ei olisi jo joku rikkonut kannattaa vaan tietää kenen miehen nainen on heillä on usein ne miehet jokka saattaa jopa tulla päälle ellet ole itse heitä isompi ja naisilla taas monesti menee metsään siinä kun on kaikki suunnitelmat tehty ja kertoo ne avoimesti toiselle ennen tutustumista kunnolla alkaa se show siihen asti että on saanu mitä haluaa jos oikean miehen kanssa treffeille pääty

• Anonyymi00025

Purista palleista ja katso syvälle silmiin..

• Anonyymi00027

Ihanuus voisi kysyä lounaalle TeaMsilla tai vaikk irl, mentäisiin kahdestaan

• Anonyymi00028

Ota kaulaote ja anna suukko.

• Anonyymi00029

Minä en anna enää koskan suukkoa kenellekään!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Minä en anna enää koskan suukkoa kenellekään!

Enkä ole sellaisesta koskaan edes haaveillut! Kaikki miehet ovat ei kiitos minulle aina! Minulle riittää yksi kauan kestänyt parisuhde ja se tulee aina olemaan niin!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Enkä ole sellaisesta koskaan edes haaveillut! Kaikki miehet ovat ei kiitos minulle aina! Minulle riittää yksi kauan kestänyt parisuhde ja se tulee aina olemaan niin!

Jaa sinä olet täälläkin huutamassa.

• Anonyymi00033

Kysyt suoraan mitä haluat munaa vai jotain muuta

• Anonyymi00034

Ei kannata

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      16
      4662
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      228
      1096
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      126
      889
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    Aihe