Ymmärrättekö yhtään vihjeitä?

Anonyymi

Hei

Tajuutteko yhtään vihjeitä? Jos ei oltas duunikavereita, tekisin heti naisena aloitteen.

Pyysin hänet ekana fb:ssä kaveriksi, kun ehdittiin tutustua töissä. Hän kertoi olevansa vapaa, ja ei ole kuulemma muille kertonut (kuulin työkaverilta). Juteltiin ekan kerran niin tiesin että voisin kiinnostua hänestä enemmän. Tykkäsin hänen profiilikuvasta (ei ole uusi, menin varta vasten tykkäämään)

Kun meillä on aikaa töissä, juttelen hänelle aina kaikesta muusta, kun töistä. Hänen arjestä töiden ulkopuolella, perheestä, harrastuksista, kyselen siltä mielipiteitä esimerkiksi mitä voisi tehdä täälläpäin. Kerroin hänelle, että voisi laittaa minulle viestiä jos tulee jotain mieleen. Kehuinpa myös että hänelle sopii tuo paita ja väri hyvin.

Tän jälkeen seurasin instassa ja kävin taas tykkäämässä selfiestä. (joka ei ollut uusi) jos hän julkaisee jotain, tykkään kuvasta. Tiedän että pelkkä kuvien tykkäily ei välttämättä kerro mitään) mutta ajattelin että soittaako yhtään kelloja kun nainen on kiinnostunut sun elämästä ja kyselee paljon? Näiden jälkeen päätin että en uskalla tehdä mitään, olin oma itseni töissä ja juttelin, mutta annoin olla. Meni muutama viikko niin hän vihdoin alkoi vastaamaan esim. stooriin somessa. Hän myös hakeutui juttelemaan jatkuvasti duunis, vaikka mietin että ehkä parempi unohtaa. Saan myös hänet nauramaan ja huomaan että hän tuijottaa välillä minua.

Hän oikeasti hakeutuu juttelemaan minulle, kertoo elämästään. En tiedä ehdinkö vain tutustua häneen niin hyvin että hän haluaa jutella mulle? Mutta oikeasti? Kiinnostunut vai kohtelias?

Mietin vain että kerroin hänelle että voi laittaa viestiä jos tulee mieleen jotain paikkoja, jossa käydä, tajuisko se vaan keksiä jotain tekemistä ja laittaa sitä viestiä? Että eikö kiinnosta tarpeeks? Oon ihan satavarma että sitä kiinnostaa mutta pelottaa.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saattaa olla noin, ehkä se selviää vielä.

    • miksi helvetissä pitää aikuisten ihmisten vihjailla?!

      • Anonyymi

        Duunikaveri.. En muuten mutta en uskalla..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Duunikaveri.. En muuten mutta en uskalla..

        puhukaa suoraan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe