Palstan lähes kaikkia naisia vuorollaan. Kukaan onnistunut?
Vastaukset 81
- Anonyymi
Palstalla kannattaa esiintyä niin, että oma sukupuoli pysyy salaisuutena.
- Anonyymi
Palstan paljon naisia panneita panomiehiä
=Asian Vierestä
=Disse
=Jiimen
=Pertti
=Helmiä.Sioille
=TimoSimilä
=Thymallus- Anonyymi
Höpö höpö nyt. En ole ketään pannut, naiset ovat panneet minua.
Olen aina se vastaanottava osapuoli, pantava. Voiko tuon kääntää noin päin?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö nyt. En ole ketään pannut, naiset ovat panneet minua.
Olen aina se vastaanottava osapuoli, pantava. Voiko tuon kääntää noin päin?
AsianVierestäSinulla on ollut 200 eri pantavaa ylpeilit kaadoillasi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ollut 200 eri pantavaa ylpeilit kaadoillasi
Palstan kyseessä ollessa ei siitäkään ole takeita että kaikki asian vierestä -kaadot olisi olleet naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukupuolitauteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukupuolitauteja
Hyvä tuuri, mutta olen välttynyt moisilta taudeilta. Olen kyllä varmasti yksi palstan eniten testattuja koska en voi olla uuden naisen kanssa ilman varmistusta taudittomuudesta.
Naiset kaatavat miehiä kun meillä on heikot juuret, olemme tuulenkaatoja metsässä.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä vähän enemmän mutta usein olen alla joten kaadettuna.
Ei siitä mihinkään sitten pääse vaikka yrittäisi, ei ole minun vika.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tuuri, mutta olen välttynyt moisilta taudeilta. Olen kyllä varmasti yksi palstan eniten testattuja koska en voi olla uuden naisen kanssa ilman varmistusta taudittomuudesta.
Naiset kaatavat miehiä kun meillä on heikot juuret, olemme tuulenkaatoja metsässä.
AsianVierestäKuinka monia naista olet nussinut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monia naista olet nussinut?
Tuolla tiedolla ei ole mitään merkitystä nykyiseen arkielämään mutta enemmän kuin yksi, vähemmän mitä 1000.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla tiedolla ei ole mitään merkitystä nykyiseen arkielämään mutta enemmän kuin yksi, vähemmän mitä 1000.
AsianVierestäOikeasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti?
Oikeasti sen verran ettei tunne enää mitään paineita itse suorituksessa kun naisen tapaa ja se on huono asia se. Tuosta syystä olen asettanut itseni selibaattiin. Kärsi koira:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti sen verran ettei tunne enää mitään paineita itse suorituksessa kun naisen tapaa ja se on huono asia se. Tuosta syystä olen asettanut itseni selibaattiin. Kärsi koira:)
AsianVierestäHmph. Mutta mä olen neitsyt. Naisneitsyt. 😃
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Hmph. Mutta mä olen neitsyt. Naisneitsyt. 😃
Ja minä olen miesneitsyt eikä se lähde pois panemallakaan:)
Ja minä olen miesneitsyt eikä se lähde pois panemallakaan:)
AsianVierestäMitähän muita paljastuksia viellä. 😇😄
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mitähän muita paljastuksia viellä. 😇😄
Juu, me voidaan panna vaikka miten paljon eikä se meitä miksikään muuta. Seuraava päivä on taas se....https://www.youtube.com/watch?v=2vtwkQcHA1I
Juu, me voidaan panna vaikka miten paljon eikä se meitä miksikään muuta. Seuraava päivä on taas se....https://www.youtube.com/watch?v=2vtwkQcHA1I
AsianVierestäNo mä en puhunut horoskoopista. 😂😜
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäHahhah. Mikä video.😂 👍
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Hahhah. Mikä video.😂 👍
Nyt vakava kysymys, haluaisitko naisena neitsyttä:)
Nyt vakava kysymys, haluaisitko naisena neitsyttä:)
AsianVierestäMilleen neitsyttä? 😄
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Milleen neitsyttä? 😄
No, olen aina arvostanut ikuista koskemattomuutta.
Luoja antoi sen minulle lahjaksi enkä valehtele jos sanon olevani vielä neitsyt:)
Onko se loppujen lopuksi tärkeää tietää enemmän?
No, olen aina arvostanut ikuista koskemattomuutta.
Luoja antoi sen minulle lahjaksi enkä valehtele jos sanon olevani vielä neitsyt:)
Onko se loppujen lopuksi tärkeää tietää enemmän?
AsianVierestäNii, ei kai se ole. Kai se nykyhetki ja kahdenkeskiset välit on oleellisinta. Tietysti aina voi toivoa jotain toisen olevan.
En osaa sanoa tuohon neitsyt kysymykseen muuta, kuin ehkei totaali kokematon.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Nii, ei kai se ole. Kai se nykyhetki ja kahdenkeskiset välit on oleellisinta. Tietysti aina voi toivoa jotain toisen olevan.
En osaa sanoa tuohon neitsyt kysymykseen muuta, kuin ehkei totaali kokematon.Samma här.
Mieluummin kokenut nainen mitä kokematon.
Samma här.
Mieluummin kokenut nainen mitä kokematon.
AsianVierestäHarva oman ikäinen on täysin kokematon. Ja mä en taas pikkulikkoja tai pikkupoikia kumppaniksi ottaisi. Alle 35:sia. Täytyy olla aikuinen muutenkin, kun iältään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäMiten voit olla selibaatissa kun sinulla on perhe, siis nainen? Päätellen lomasuunnitelmistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit olla selibaatissa kun sinulla on perhe, siis nainen? Päätellen lomasuunnitelmistasi.
Miksi ei voisi olla?
Se voi toki tulla yllätyksenä naiselle jos mies sanoo että koskee päähän, ei kulta tänään, ehkä huomenna.
On niitä vähän enemmän mutta usein olen alla joten kaadettuna.
Ei siitä mihinkään sitten pääse vaikka yrittäisi, ei ole minun vika.
AsianVierestäJa moniko niistä on ollut maksullinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei voisi olla?
Se voi toki tulla yllätyksenä naiselle jos mies sanoo että koskee päähän, ei kulta tänään, ehkä huomenna.
AsianVierestäYhteinen loma ei tarkoita rakastelua, mutta oli minulla suunnitelmassa yksi kiero pointti. Sviitti ja sviitin sänky.
Lapsi tuo kuitenkin tilanteen joka jarruttaa tuollaisia tilanteita ja tilanteisiin päätymistä. Lomahan tulee olla suunniteltuna lapsen ehdoilla, ei aikuisten. Aikuisilla aivan liian suuret ja ylevät tavoitteet siihen miten kesäloma tulisi sujua ja antaa. Minulle riittää jos olisi kaksi hymyilevaa naispuolista tapausta lomareissun jälkeen. Jos se selibaatti jatkuisi olisin silti ihan tyytyväinen hengellisen pääoman kasvamisesta.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei voisi olla?
AsianVierestäSiis olet selibaatissa oleva perheenisä? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis olet selibaatissa oleva perheenisä? :D
Eronnut, mutta tunnen olevani yhä ainakin isä jos ei nyt 100 % perheenisä.
Hyvät suhteet silti, ei voi moittia.
AsianVierestä - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ja moniko niistä on ollut maksullinen?
Loppujen lopuksi mies usein laittaa rahaa suhteeseen meni niin tai näin?
Raha ei ole kynnyskysymys. Rehellinen nainen pyytää heti:)
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäOnko olemassa ilmaista ateriaakaan?
Pyh.
AsianVierestä Määrä ei korvaa laatua.
Ja siksi toisekseen kohtuullisen määrän voi myös rakastella vaikkei niitä toisia osapuolia olisikaan kovin paljon.Thymallus kirjoitti:
Määrä ei korvaa laatua.
Ja siksi toisekseen kohtuullisen määrän voi myös rakastella vaikkei niitä toisia osapuolia olisikaan kovin paljon.Aivan totta. Parisuhteissa kuitenkin useimmat luultavasti harrastaa seksiä yhdessä ollessaan. Ehtii sitä siinäkin paljon, jos on aktiivinen pariskunta.
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäNo niin..
Montakohan raiskasit? Eli monikohan niistä oli ihmiskaupan uhri..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No niin..
Montakohan raiskasit? Eli monikohan niistä oli ihmiskaupan uhri..Moni pakolainen on ihmiskaupan uhri?
Wwuwuw kirjoitti:
Ja moniko niistä on ollut maksullinen?
No nyt on hra wuu laittanut melkein kulkusensa näytille. :D
Hyvä kun takinhelmat riittää, voihan vitjat.Jan1 kirjoitti:
No nyt on hra wuu laittanut melkein kulkusensa näytille. :D
Hyvä kun takinhelmat riittää, voihan vitjat.Vitjat pijetään piilossa..
Wwuwuw kirjoitti:
Vitjat pijetään piilossa..
Kyllä nyt alkaa kuvat käymään jo rohkeiksi. :P
Kieltämättä tällaisena tasapaksuna setämiehenä hiukan käy kateeksi, kun itseltä uupuu nuo vatsapalat kokonaan. :)
- Anonyymi
Ei palstalaiset uskalla lähestyä toista sukupuolta. Palsta on kuin yhteisö jossa ei rivistä poistuta ilman lupaa.
- Anonyymi
Attention!
Dizze tapasi missp & mylmyrin! - Anonyymi
Jaa, jätetään rekkautuminen parempaan ajankohtaan, tai ei sillä varmaan ole mitään merkitystä. Mua vaan ottaa päähän nyt niin etten pysty keskittymään oikein mihinkään. Lapset on Espanjassa isänsä luona, eikä siellä tehdä passeja tai id-kortteja nyt. Lasten korit ovat umpeutuneet. Kyllä mua ottaa aivoon, ettei kukaan tajua.
- Anonyymi
KonnaKettu pahin pukki!
- Anonyymi
Uudet naiset olkaa varuillanne tai päädytte jonon jatkoksi. ;]
- Anonyymi
Ei todellakaan kiinnosta iskeä ketä tahansa naista täällä. Ei innosta.
Heh, vai sonneja. 😃
Olen omistautunut Wwuwuwille 🤗
Jan1 kirjoitti:
Himpun vai pimpun.
En ole sellainen kaveri, että vaan pimpun verran jostain tykkäisin.
Partakaweri kirjoitti:
En ole sellainen kaveri, että vaan pimpun verran jostain tykkäisin.
Eikun tuli mieleen, kun kyselit roisiempien kuvien perään. 😃
Jan1 kirjoitti:
No mikä ettei 😁
Jan1 kirjoitti:
Se on katos ihastunu tähän mun kuvaan...
Wwuwuw kirjoitti:
Se on katos ihastunu tähän mun kuvaan...
Onko se ihmekkään, jätkä on atleetti. 😃
Jan1 kirjoitti:
Onko se ihmekkään, jätkä on atleetti. 😃
Eiks se ole joku makkara? ..vai oliko se kotletti...
Wwuwuw kirjoitti:
Eiks se ole joku makkara? ..vai oliko se kotletti...
Kotletit taitaa olla jauhelihapihvejä. 😃
Minä en ole yrittänyt iskeä palstalta, mutta tammikuussa 2017 minut iskettiin palstanaisen toimesta sähköpostikirjeenvaihtoon, joka jatkui kevääseen 2019. Sitten ei enää tullut häneltä vastausta - syytä en tiedä, mutta oli kiva kirjoitella erään palstan naisen kanssa runsaat kaksi vuotta. Emme tavanneet koskaan livenä kylläkään.
- Anonyymi
Sinulla on ihan päinvastoin nuo jutut mitä minulla, olen tavannut naisia kaksi vuotta ilman kirjeen kirjettä. Olen vissiin helkkarin huono kirjoittamaan ja malttamaton ADHD.
Kirjeenvaihdossa voi tulla paineita oikeaan elämään kun on jo jokin kuva siitä millainen toinen on. Menet sitten johki terassille ja katselet ympärillesi eikä sitä odotettua ihastusta näy vaikka se istuisi siinä vieressä.
Sinulla on ihan päinvastoin nuo jutut mitä minulla, olen tavannut naisia kaksi vuotta ilman kirjeen kirjettä. Olen vissiin helkkarin huono kirjoittamaan ja malttamaton ADHD.
Kirjeenvaihdossa voi tulla paineita oikeaan elämään kun on jo jokin kuva siitä millainen toinen on. Menet sitten johki terassille ja katselet ympärillesi eikä sitä odotettua ihastusta näy vaikka se istuisi siinä vieressä.
AsianVierestäMinusta oli hetken kiva kirjoitella, mutta sitten sillä naisella oli jotain terveysongelmia ja kirjoittaminen ei sujunut häneltä vanhaan malliin. Ja minä en myös ollut hyvässä vedossa ja kirjoittaminen lopahti kevääseen. Onneksi on muita naisystäviä, joita voi tavata livenä. Esimerkiksi torstaina tapaan yhden naisen ja perjantaina menen terassille juomaan olutta miespuolisen kaverin kanssa. Se nainen on uskovainen ja hänen seurassaan ei ilmeisesti voisi olutta juoda terassilla. Muutaman kerran olen käynyt hänen luonaan ja vain yhden kerran on käynyt seksi hänen kanssaan. Hyvin platooninen suhde, jossa joka ilta muistan hänen viimeiseksi iltarukouksessa.
- Anonyymi
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Minusta oli hetken kiva kirjoitella, mutta sitten sillä naisella oli jotain terveysongelmia ja kirjoittaminen ei sujunut häneltä vanhaan malliin. Ja minä en myös ollut hyvässä vedossa ja kirjoittaminen lopahti kevääseen. Onneksi on muita naisystäviä, joita voi tavata livenä. Esimerkiksi torstaina tapaan yhden naisen ja perjantaina menen terassille juomaan olutta miespuolisen kaverin kanssa. Se nainen on uskovainen ja hänen seurassaan ei ilmeisesti voisi olutta juoda terassilla. Muutaman kerran olen käynyt hänen luonaan ja vain yhden kerran on käynyt seksi hänen kanssaan. Hyvin platooninen suhde, jossa joka ilta muistan hänen viimeiseksi iltarukouksessa.
Se yksi kerta oli ilmeisesti hyvin riittävä?
Anteeksi jos kysyn mutta mitä rukoilet hänen puolestaan, onko siinä jotain myös sinulle:)
Se yksi kerta oli ilmeisesti hyvin riittävä?
Anteeksi jos kysyn mutta mitä rukoilet hänen puolestaan, onko siinä jotain myös sinulle:)
AsianVierestäAsianVierestä: "Se yksi kerta oli ilmeisesti hyvin riittävä?
Anteeksi jos kysyn mutta mitä rukoilet hänen puolestaan, onko siinä jotain myös sinulle:)"
Oikeastaan tekstistäni jäi pois se, että yhden kerran kävi seksi mielessä hänen kanssaan, kun hän makasi mahallaan sängyssään reidet paljaana. Silloin kävi mielestä - takaapäin, mutta ei enää sen jälkeen. Rukoilen hänen puolesta, koska hän sitä pyysi uskovaisena. Hän uskoo, että rukoilemisesta on hyötyä ja tavallaan joku välittää hänestä, kun rukoilee. Sillä tavalla minulla on joka ilta aina hän mielessä, kun rukoilen.- Anonyymi
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
AsianVierestä: "Se yksi kerta oli ilmeisesti hyvin riittävä?
Anteeksi jos kysyn mutta mitä rukoilet hänen puolestaan, onko siinä jotain myös sinulle:)"
Oikeastaan tekstistäni jäi pois se, että yhden kerran kävi seksi mielessä hänen kanssaan, kun hän makasi mahallaan sängyssään reidet paljaana. Silloin kävi mielestä - takaapäin, mutta ei enää sen jälkeen. Rukoilen hänen puolesta, koska hän sitä pyysi uskovaisena. Hän uskoo, että rukoilemisesta on hyötyä ja tavallaan joku välittää hänestä, kun rukoilee. Sillä tavalla minulla on joka ilta aina hän mielessä, kun rukoilen....kaunista.
...kaunista.
AsianVierestäNo, torstaina tapaan hänet ja taidan kysellä, että menemmekö joskus juomaan oluen terassilla. Minä tarjoan. Muistaakseni hän tässä vähän aikaa sitten maistellut viiniä tai jotain sellaista vierailulla kavereittensa luona. Taisi humaltua. Loppu kesän hän kesätöissä, mutta nyt olisi mahdollisesti aikaa terassille. Perjantaina terassille mieskaverin kanssa ja lauantaina tämän naisystävän kanssa?
Hyvää illanjatkoa, sillä yritän ryhtyä nukkumaan ja vähän seuraamaan telkusta Saksan cupia futiksessa.
- Anonyymi
Joskus 10 v sitten olin palstalaisen kanssa treffeillä ja montakin kertaa. Oli sutinaa makkarissakin mutta ei siitä sen enemää tullut.
En ole yrittänyt iskeä ketään.
Wuwwin maailma kyllä vähän kiehtoo mieltä, mutta kun en minä miehistä sillä tavalla :)Jan1 kirjoitti:
Tarkoitit ehkä kuitenkin wuwwin frouvaa. :)
Häntä en tunne niin hyvin. Wuwwi esiintyy täällä useammin.
Mutta olen ymmärtänyt että kiinnitys on. Parempi se on näin moraalisena yksilönä jättää varatut rauhaan :)Thymallus kirjoitti:
Häntä en tunne niin hyvin. Wuwwi esiintyy täällä useammin.
Mutta olen ymmärtänyt että kiinnitys on. Parempi se on näin moraalisena yksilönä jättää varatut rauhaan :)Tuo on aina järkevä päätös. 😇
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121103
- 56833
- 33829
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78694Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37663Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14599Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23550- 16547
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3542