Tota en tiedä mitä minun pitäisi tehdä, sillä mulla on nyt viikon sisällä kertynyt hiivatulehduksen oireita. Oon siis 16 vuotias ensikertalainen tällaisiin oireisiin mulla ei ole mitään runsasta kutinaa kokoajan mutta kirveli yhdynnän jälkeen (käytimme kondomia) ja valkovuotokin jo tippui ulos kun kävin suihkussa ja sen koostumus oli hieman kokkaremaista ja on lievää kutinaa. En juttele tällaisista ikinä äitini kanssa niin en ole viittinyt sille sanoa enkä tiedä mitä minun pitäisi tehdä😬
Epäilen hiivatulehdusta
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Diflucan reseptittä apteekista. Yksi pilleri tehoaa, jos se on hiivaa.
Se on yhden pillerin pakkaus. Noin 15 egee. - Anonyymi
Luontaiskaupasta tai netistä. Koivuntuhkauutetta, auttaa tulehduksiin ja moniin muihinkin vaivoihin. Netistä voi lukea lisää. Olen käyttänyt jo vuosia, on aina kotona jos jotain tulee.
hyvää päivän jatkoa.- Anonyymi
Hahhahaha. Älkää tuhlatko rahojanne koivuntuhkiin.
Millä tunget sitä emättimeen ? - Anonyymi
miten toi tehoaa hiivatulehdukseen.Kävi googlettaa mutta hiivatulehduskesta ei mainittu sanallakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten toi tehoaa hiivatulehdukseen.Kävi googlettaa mutta hiivatulehduskesta ei mainittu sanallakaan.
No tuo viesti oli valmistajan mainos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027