Kaljun naisen mietteitä

Anonyymi

Ajattelin kertoa hieman miltä tuntuu olla kalju nainen, minkälaisia ajatuksia se herättää itsessä ja miten muut siihen suhtautuvat.

Hiukseni alkoivat vain lähteä jo kymmenisen vuotta sitten pikkuhiljaa. Onneksi luonteeni on sellainen ettei tuntunut, eikä tunnu, maailmanlopulta.

Syytä siihen ei ole tiedossa, yksi lääkäri vain kerran kirjoitti että on pälvikaljua.
Pieniä länttejä kasvaa siellä täällä mutta ne mitkä lähtivät aikoinaan niin mitään ei ole tilalle tullut.

No hieman ihmisten kommenteista, tämä on oikeastaan se mielestäni " hauskin" osuus.
Jotkut ovat tulleet reilusti suoraan kysymään " anteeksi mutta mikä syöpä? ", tai " onko sulla syöpä? ", yksi ventovieras nuorehko nainen kysyi kerran " missä vaiheessa sun hoidot on ? ".
Minua ei loukkaa kysymykset ja toki vastaan. Sanon että minulla ei ole tietääkseni mitään syöpää.
Siitä seuraa aika mielenkiintoisia reaktioita. Jotkut ovat vähän nolona kun tulivat kysyneeksi, jotkut eivät välitä että ovat kysyneet.

Mielestäni on hyvä että asioista kysyy jos on jotain kysyttävää.

Labrassa kun olen joutunut käymään ja huonosti saavat verta otettua niin sielläkin on useampaan kertaan sanoneet " kun sä olet niitä hoitoja saanut ". Pakko on sitten sanoa että en ole mitään hoitoja saanut kun ei ole syöpää. Hekin sitten ovat katsoneet kuka milläkin ilmeellä, osa ihmettelevästi, osa taas kohauttanut vain harteitaan.

Tiedän myös että muutaman kerran minun on oletettu olevan lesbo vaikka sitä en todellakaan ole.
Yksi mies sanoi kerran että häntä kiihottaa kaljut naiset.

Loppujen lopuksi jännä nähdä miten ihmiset suhtautuvat. Vielä itse kun usein vitsiä heitän kaljuudestani. Sekin saa monet hämmästelemään.

Olen ajatellut että on tullut kait aika paljon säästettyä myös kampaamolaskuissa, eikä shampooseenkaan isoja rahoja mene. Pään pesen silti shampoolla ettei päänahka kuivu jostain saippuasta.

Olen toki ajatellut sitäkin että mitä jos tulisi eteen jotkin isommat hienot juhlat, sellaisissa kun en yleensä käy, silloin olisi pakko hankkia peruukki.
Jos jotain juhlin niin ne on yleensä suvun kesken. Siellä en peruukkia tarvitse.
Nyt minulla ei ole peruukkia, peitän pääni muuten.

Ajattelin vain hieman avata minkälaista on kaljun naisen elämä, ei sen kummempaa kuin hiusten kanssa.
Ehkä ajoittain vähän huvittavampaa kun hiuksista puhutaan.

0

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1898
      2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        133
        1888
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1838
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        85
        1630
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        62
        1448
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1256
      7. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1153
      8. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1150
      9. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1148
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1127
      Aihe