Kaljun naisen mietteitä

Anonyymi

Ajattelin kertoa hieman miltä tuntuu olla kalju nainen, minkälaisia ajatuksia se herättää itsessä ja miten muut siihen suhtautuvat.

Hiukseni alkoivat vain lähteä jo kymmenisen vuotta sitten pikkuhiljaa. Onneksi luonteeni on sellainen ettei tuntunut, eikä tunnu, maailmanlopulta.

Syytä siihen ei ole tiedossa, yksi lääkäri vain kerran kirjoitti että on pälvikaljua.
Pieniä länttejä kasvaa siellä täällä mutta ne mitkä lähtivät aikoinaan niin mitään ei ole tilalle tullut.

No hieman ihmisten kommenteista, tämä on oikeastaan se mielestäni " hauskin" osuus.
Jotkut ovat tulleet reilusti suoraan kysymään " anteeksi mutta mikä syöpä? ", tai " onko sulla syöpä? ", yksi ventovieras nuorehko nainen kysyi kerran " missä vaiheessa sun hoidot on ? ".
Minua ei loukkaa kysymykset ja toki vastaan. Sanon että minulla ei ole tietääkseni mitään syöpää.
Siitä seuraa aika mielenkiintoisia reaktioita. Jotkut ovat vähän nolona kun tulivat kysyneeksi, jotkut eivät välitä että ovat kysyneet.

Mielestäni on hyvä että asioista kysyy jos on jotain kysyttävää.

Labrassa kun olen joutunut käymään ja huonosti saavat verta otettua niin sielläkin on useampaan kertaan sanoneet " kun sä olet niitä hoitoja saanut ". Pakko on sitten sanoa että en ole mitään hoitoja saanut kun ei ole syöpää. Hekin sitten ovat katsoneet kuka milläkin ilmeellä, osa ihmettelevästi, osa taas kohauttanut vain harteitaan.

Tiedän myös että muutaman kerran minun on oletettu olevan lesbo vaikka sitä en todellakaan ole.
Yksi mies sanoi kerran että häntä kiihottaa kaljut naiset.

Loppujen lopuksi jännä nähdä miten ihmiset suhtautuvat. Vielä itse kun usein vitsiä heitän kaljuudestani. Sekin saa monet hämmästelemään.

Olen ajatellut että on tullut kait aika paljon säästettyä myös kampaamolaskuissa, eikä shampooseenkaan isoja rahoja mene. Pään pesen silti shampoolla ettei päänahka kuivu jostain saippuasta.

Olen toki ajatellut sitäkin että mitä jos tulisi eteen jotkin isommat hienot juhlat, sellaisissa kun en yleensä käy, silloin olisi pakko hankkia peruukki.
Jos jotain juhlin niin ne on yleensä suvun kesken. Siellä en peruukkia tarvitse.
Nyt minulla ei ole peruukkia, peitän pääni muuten.

Ajattelin vain hieman avata minkälaista on kaljun naisen elämä, ei sen kummempaa kuin hiusten kanssa.
Ehkä ajoittain vähän huvittavampaa kun hiuksista puhutaan.

0

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
        Paltamo
        44
        5299
      2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
        Ihastuminen
        24
        3460
      3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
        Maailman menoa
        299
        2870
      4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
        Maailman menoa
        58
        2686
      5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
        Ikävä
        173
        2365
      6. On ikävä sua

Koko ajan
        Ikävä
        25
        2157
      7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
        Kotimaiset julkkisjuorut
        127
        1899
      8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
        Ikävä
        366
        1865
      9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
        Ikävä
        88
        1771
      10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
        Ikävä
        16
        1401
      Aihe