Miehen kans mietittii tässä että kun rakas lemmikkimme kuolee, voitaisi tappaa itsemme ❤️🤔 ei kuitenkaan ole lapsia niin päätämme aikuisena itse elämästämme. 👍
Tällaisia mietteitä Pirkanmaalla asuessa tulee mieleen. Sairas paikka ja sairaat ihmiset. Ihmisarvoa täällä ei kunnioiteta. Päässä viiraa. Ei tänne kannata muuttaa sanonpa vaan. Täältä pääsemme pian pois. Tää paikka on pilannut elämän. Siksi sinne lähden, mistä tulinkin. ☺️
Itsemurha on ilmastoteko
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko nyt Tampereella?? miksi sitten väitöt että olet täällä! nyt jos suostu juttella mun kanssa niin en kirjoita tänne mitään sulle enään!! kysyin yli kaksi kuukautta missä tyttö on?? ja ei tarvitse tarkkaan kertoo paikkaa mutta kerro onko valtiolla vai neppiksen suvussa??? kerro se rehellisesti!! ja kerro minulle että suostutko ottaa tytön sun kotiin????? jos esimerkiksi hylkäät oman tytön niin silloin en todellakaan halua olla missään tekemisissä sinun kanssasi Jos maailman menot ovat paljon tärkeämpää kuin oman lapsen hoitaminen
- Anonyymi
Olisko muuton aika esim. jonnekkin muualle Suomeen? Ei tuonpuoleiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770